Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
HULP: tekst bij gastenboek
Hallo, als gastenboek hebben wij een boom waar iedereen zijn vingerafdruk moet opzetten. Wat zouden jullie hierbij zetten als instructie? http://www.etsy.com/nl/listing/123785414/wedding-tree-guest-book-print-18x24-up?ref=sr_gallery_41&ga_searc...
Ideeën Reacties: 3 16-7-2013 12:16:31

Mrs
Save The Date filmpje
https://vimeo.com/67553432 Hallo allemaal Ik wil jullie graag ons save the date filmpje laten zien :) De foto's in het midden van het filmpje tonen de plek waar ik ten huwelijk ben gevraagd (Firenze) :) Het wachtwoord om het te kunnen bekijken is: ...
Voorbereiding Reacties: 13 16-7-2013 10:12:03

sofie
kapsel
hallo bruidjes, momenteel ben ik wat aan het zoeken voor mijn kapsel op de dag van onze trouw, ik heb zelf voor kapster geleerd en ben echt heel "moeilijk" met mijn haar, mijn jurk was snel gekozen maar mij kapsel wordt wat anders vrees ik, ik twijf...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 15-7-2013 23:01:00

Evy
Muziek
Hallo, We zijn nog op zoek naar een liedje voor het ondertekenen van het huwelijksregister en onze openingsdans? Wat hebben jullie genomen? Groetjes!
Muziek - Live Reacties: 7 15-7-2013 21:49:40

Thalia
Liedje om met schoonvade te dansen
Hey bruidjes, Ik zoek een liedje waarop ik met mijn schoonpapa kan dansen en mijne verloofde met mijn mama,hebben jullie soms leuke liedjes hiervoor? Groetjes
Ideeën Reacties: 0 15-7-2013 21:37:26

iris
trouw
zaterdag is het zover! :-) maar nu lig ik ziek in bed ,maag en darminfectie :-( hoe erg kan het zijn dat je dan juist ziek zou zijn! ik hoop echt dat de kids het niet over krijgen. Ik zie al de ergste dingen gebeuren pfff Sorry moest eens kunnen af...
Voorbereiding Reacties: 6 15-7-2013 19:15:04

kimberly
filmpje van je favoriete foto's/video's
www.strikingly.com/movieswiththemes Leuke herinnering aan jullie dag, en / of tof cadeautje voor de getuigen, ouders,...
Ideeën Reacties: 2 15-7-2013 19:06:26

tash
aangeboden : nieuwe zwarte organza brede bruidssjaal
Omdat ik er vast van overtuigd was, dat ik deze sjaal zou dragen binnen 2 maandjes heb ik hem bij bouffante aangekocht.  Nu mijn kleed echter volledig klaar is, moet ik eerlijk toegeven dat mijn kleed eigenlijk mooier is zonder (dat heb je natuu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-7-2013 18:51:55

Wendy
Iemand ervaring met amormoda.nl?
Iemand ervaring met amormoda.nl?
Voorbereiding Reacties: 0 15-7-2013 18:45:30

Christ
DJ Kurt Hoeselt - ervaring 13.07.13
Afgelopen zaterdag hadden wij ons tweede feest in Lommel. De week ervoor gaven wij ons feest in West-Vlaanderen, maar gezien wij nog veel vrienden hebben in Lommel (vanwaar mijn vrouw afkomstig is) gaven wij daar ook een feest. Wij hadden voor het av...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 15-7-2013 18:16:03

Anneleen
Michelle Aarts - videograaf
Hey meiden/bruiden in spé/getrouwde koppels ik had even de vraag: wie heeft al samengewerkt met de videograaf Michelle Aarts? Ik weet dat enkele van jullie hem geboekt hebben en ik overweeg hetzelfde, maar ben wel benieuwd naar enkele referent...
Video Reacties: 2 15-7-2013 17:42:21

jolma
gummilaarzen
Ik trouw in het kort en heb mijn prachtig kleedje al gevonden :) Ik heb ook mijn schoenen gevonden voor eronder en dat zijn echte bruidsschoentjes geworden. Nu leek het me wel leuk om gummilaarzen/botten met toffe print te hebben voor tijdens de foto...
Voorbereiding Reacties: 4 15-7-2013 17:11:29

Ann
Geloften
Wij trouwen vrijdag. Spannend he!! Nu vroeg ik me nog een laatste iets af: de geloften worden die 'voorgelezen' of wat van buiten geleerd en dan opgezegd? 
Ceremonie Reacties: 5 15-7-2013 12:10:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...