Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrien
Rode loper regio Tremelo
Hallo, Ik ben nog op zoek naar een rode loper, regio Tremelo - Aarschot. Weet iemand waar ik dit het voordeligst kan huren/kopen?
Ceremonie Reacties: 2 15-7-2013 12:05:16

mieke
haaraccesoire of niet
hoi, ik heb mijn haar opgestoken in een chignon (hopelijk juist geschreven) en ik was aan het denken om eventueel een haaraccessoire erbij te doen? heeft iemand dit al eens gedaan en viel het mee en waar kan je zo iets krijgen? mijn jurk is wit, me...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 15-7-2013 11:36:14

margot
sluier & bolero
Hallo =) kan iemand mij helpen,  ik zoek nog steeds een sluier & kantenbolero .. weet iemand waar je dit " goedkoop"  kunt vinden? (regio leuven of een site ofz..) ( lightinthebox , weet ik wel maar heb al veel verhalen gehoord met ex...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-7-2013 11:24:04

Linn
Waar kan ik een tiara kopen?
Hallo iedereen! Met nog maar 25 dagen op de teller beginnen de laatste loodjes te wegen en de 'kleine' zorgen blijven over. Zo ben ik nog op zoek naar een tiara. Heeft iemand een idee waar ik er 1 kan kopen? Ik zou die graag in het echt zien/passen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 15-7-2013 11:15:01

Marieke
Dringend gezocht: winkel met heel wat smalle stropdassen
hoi, Wij zulle in de suite elke man een das laten dragen die matcht met de kledij van de vrouw. Wel heel graag smalle dassen omdat het thema 50s is. Ik ben al op zoek gegaan op het internet en heb heel wat gevonden, maar ik wil toch graag eerst een...
Kledij - Suite Reacties: 1 15-7-2013 10:19:17

bianca
partituur voor piano-keyboard Because we believe
hallo, ik ben dringend op zoek naar de partituur voor een piano-keyboard van het liedje "Because We Believe" van Marco Borsato en Andrea Bocilliwie kan mij hierbij helpen aub.
Ceremonie Reacties: 0 15-7-2013 9:42:44

Marieke
het allerallerallerlaatste verslagje :)
Nu ik ALLES heb van foto's, filmpjes en verslagen (en ik beloofd had dat te delen eens alles er was) voor de allerlaatste keer een verslagje van mij. Raar wel na een jarenhalf planning en met jullie steun, liefde en goede raad. Ik vond dit een suuuup...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 19 15-7-2013 8:19:07

Ilse
Het was gewoonweg SUPER!!!!
Waaaaaaaaaauwww ik ben sinds gisteren officieek Mvr Monten! Het was vanaf het begin tot het einde SUPER!!! Mijn verslagje en foto's zullen zeker nog volgen. Nu gaan we genieten van onze welverdiende rust en van elkaar op onze huwelijksreis...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 14-7-2013 23:31:13

Tine
live muziek op het avondfeest
Hallo! Wij zouden graag op ons huwelijk (volgende zomer pas) werken met een live band die zo wat 'swingnummers' brengt voor ons dansfeest na het zittend diner. Ons feest gaat door regio Kortrijk. Is er iemand van jullie die daar ervaring mee heeft me...
Muziek - Live Reacties: 3 14-7-2013 22:02:32

Sarah
Suite kleed 2delig linea raffaelli
Hierbij bied ik mijn suite kleed te koop aan van linea Raffaelli. De rok is vanachter lang en vooraan kort. De rok is zwart en gefronst en de top wit met zwarte bandjes en zwart lintje met strik. Maat rok: 50 Maat top: 48 Eenmalig gedragen Nieuwp...
Kledij - Suite Reacties: 0 14-7-2013 21:43:02

jan
bruidsmagazines
Hallo, Ik ben bij de dagbladhandelaar op zoek gegaan naar bruidsmagazines om wat inspiratie op te doen maar ik vond er geen enkele. Ben daarna naar standaardboekhandel gereden en daar hadden ze ook niks. Kan iemand mij zeggen waar er wel bruidsmaga...
Ideeën Reacties: 8 14-7-2013 21:14:47

Delphine
Geloften
Zijn er nog bruidjes die het al niet droog houden terwijl ze hun geloften aan het schrijven zijn? Wat gaat dat op de moment zelf zijn? Ik heb zo schrik dat ik niets gezegd ga krijgen omdat ik te emotioneel ben!  Of zou de adrenaline daar wa...
Ceremonie Reacties: 4 14-7-2013 20:46:48

Elin
oud valiesje
ik verkoop een oud leren valiesje. wij gebruikten het om tijdens de receptie en avondfeest de enveloppen in te verzamelen die de mensen meebrachten (met kaartjes en geld in). In plaats van de traditionele brievenbus of schoendoos. Je mag hem komen ha...
Ideeën Reacties: 2 14-7-2013 20:27:34

Carolina
vervoer trouw
hoihoi, ik ben op zoek naar een mooie oldtimer bus voor het vervoer van de suite, ikzelf ben van het brugse, kan iemand mij hierbij helpen? ik heb al ene gevonden bij feestbus.be maar die is 775euro voor 4uurtjes dienst, nu weet ik niet of dit de ge...
Voorbereiding Reacties: 6 14-7-2013 19:19:57

Hélène
Binnen en buitenlocatie in West-Vlaanderen
Beste medebruidjes, Ik trouw 'maar' volgend jaar in september.  Ik zoek een binnen-en buitenlocatie in West-Vlaanderen. Het zou tof zijn mocht het een locatie zijn met een vleugje 'vintage'. Dat is namelijk ook het thema van de trouw. Ik wil gee...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 14-7-2013 18:58:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...