Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jolma
kleed voor de mama
Morgen ga ik eerst voor mijn proefkapsel en - make-up en daarna de rest van de dag samen met mama op zoek naar haar kleren voor de trouw. Ze is op zoek naar eeen eenvoudig zwart/blauw/grijs recht kleedje, het hoeft zeker niet in suitestof te zijn (he...
Voorbereiding Reacties: 4 21-7-2013 9:16:45

evy
Jurk gevonden... Opluchting
Vandaag mijn jurk gevonden bij La Tiara. Heel leuke winkel en veel "simpelere" kleedjes zonder te veel parels of andere details... Net naar waar ik op zoek was en niet in andere winkels vond. Goed meegenomen dat er 300 euro afging omdat het een stoc...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-7-2013 1:13:20

cindy
DJ
na een paar telefoontjes , mails en smsen nog maar 1 sms terug gekregen van de dj ... nu stuurde ik die overlaats weer een mail antwoord die weer nie ... Wat nu ?? We hebben helemaal nog niets afgesproken ... alleen de dag en uur en er staan nog 33 ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 20-7-2013 22:40:51

Delphine
Schoenen bruidegom
Dag allemaal, met nog 54 dagen op de teller is alles zo goed als bijna rond. Enkel de schoenen voor mijn wederhelft vormen nog een struikelblok. Weet er iemand adresjes voor mooie schoenen??? Liefst regio Oost- en West-Vlaanderen. Komende dinsdag ga...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 20-7-2013 21:48:17

ilse
voor Candy en Timo...20 juli 2013
IK WIL MIJN HARTSVRIENDINNEKE OP DIT FORUM.en op fb...die vandaag trouwt verrassen....ik denk al de ganse dag aan haar,dat ze het getroffen hebben, heerlijk weer is,en dat ze geweldig mooi is!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxVEEEL GELUK IN JE NIEUWE LEVEN....Mevr ...
Ideeën Reacties: 3 20-7-2013 19:37:45

S
Beperking aantal decibels
Dag iedereen, We hebben een optie op een zaal  Nu staat er in het reglement van die zaal dat de DJ maar tot 80 decibel mag gaan. De DJ gebruikt hierbij een speciaal stopcontact, ALS hij of zij boven de 80 decibel gaat gaat er een lichtje brande...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 20-7-2013 19:24:24

Kim
Waar overal passen?
Hoi hoi!  Binnenkort ga ik rondbellen om afspraken te maken in oktober ( i know, vroeg maar ik zit al heel lang te wachten :-) )Hoeveel winkels doen jullie gemiddeld? Ik heb een lijstje gemaakt met bruidswinkels in de buurt en die ik zeker ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-7-2013 17:53:21

Wendy
Mensen die trouwen zonder hulp van ceremoniemeester, huwelijksplanner,...???
Hallo, Zijn er nog koppels die trouwen zonder hulp van ceremoniemeester, huwelijksplanner enzo?? Mijn verloofde wil dat we alles zelf regelen, maar ik zie het opeens niet meer zitten... we zullen enkel een receptie doen en daarna een trouwfuif, maa...
Voorbereiding Reacties: 12 20-7-2013 15:28:54

Silke
Eergisteren hier ingebroken
Wilde dit even kwijt Ik ben dan al wel iets meer als een jaar getrouwd, nog steeds gelukkig natuurlijk. Maar eergisteren gebeurde het allerergste. In klaarlichte dag werd onze achterdeur geforceerd en vond ik al onze kasten open en overhoop terug....
Kledij - Accessoires Reacties: 8 20-7-2013 10:07:35

Lies
Diamanten ring uitkiezen :p
HeyIk mag een ring uitkiezen :DWelke zouden jullie aanraden? http://www.baunat.com/nl/ringen
Ideeën Reacties: 5 20-7-2013 9:14:51

Leen
Rode kaders
Hallo allemaal, ik ben dringend op zoek naar rode kaders voor foto's groter dan 10x15 (vb 13x19). Iemand een idee waar ik deze kan vinden?
Ideeën Reacties: 3 20-7-2013 8:19:30

shalane
Foto's en kort verslagje van onze sprookjesdag!
Nu een maand verder en nog steeds niet uitgepraat over onze mooiste dag! Onze dag was af! Zo veel beter dan we hadden durven dromen. Na een jaar voorbereidingen zie je alle puzzelstukjes samen vallen tot één mooi verhaal. Ik wou dat ik hem ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 19 19-7-2013 22:58:47

Joke
Hulp gevraagd voor tekstje ;-)
Dag iedereen,  Na een hele avond knutselen is mijn inspiratie helemaal zoek. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik wil nog graag een tekstje voor bij onze "gastenboeken" te zetten. We hebben in de eerste plaats een verjaardagskalender voo...
Voorbereiding Reacties: 2 19-7-2013 22:42:10

Annelies
Feestzaal kiezen regio Kontich-Temse
Hey, Wij gaan volgend jaar trouwen op 04/10/2014. We zijn aan onze zoektocht van feestzalen begonnen maar willen graag een dansfeest doen en vooraf nog me de suite daar eten. Maar we merken dat vele zalen deze formule niet doen. Weten jullie goede z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-7-2013 22:06:43

Nele
Help! Visagiste gezocht!
Ik ben dringend op zoek naar iemand die visagiste is in regio Ternat, Affligem! Afspraak met andere visagiste gaat niet meer door maar ik trouw volgende week vrijdag al! Als iemand mij kan helpen.. Liefst uit de regio.. Alvast bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 19-7-2013 21:05:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...