Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyne
Uitwisselen ringen
Vandaag nog 30 dagen te gaan.. Het komt dichter en dichter! Ik zou nog een klein tekstje willen zeggen tegen mijn man als we de ringen over elkaars vinger schuiven. Heeft iemand hiervan een voorbeeldje? We trouwen enkel voor de gemeente dus het ma...
Voorbereiding Reacties: 2 23-7-2013 12:36:23

Katrien
Glowsticks te koop
Hallo, We hadden het idee om deze glowsticks uit te delen tijdens de openingsdans. Dat was een mooi effect geweest en heel romantisch. Op het laatste moment zijn we daarvan afgestapt met als gevolg dat ik deze nog allemaal heb liggen. Hierbij link n...
Voorbereiding Reacties: 2 23-7-2013 12:17:16

Kirsten
Kruisbeeldje
Met nog 45 dagen op de teller zijn wij nu bezig onze huwelijksmis voor te bereiden. Er werd ons gevraagd om ook een kruisbeeldje te voorzien. Het mag een gewoon kruisbeeldje zijn ofwel iets origineler (een kunstfoto van een kruis ofzo...). Hebben jul...
Ceremonie Reacties: 1 23-7-2013 10:32:34

Annina
Donkergrijs 3-delig kostuumpje met "klassieke" zwarte schoenen 4 jaar/maat 28
Halllo Vorig jaar op het huwelijk van mijn zus droeg mijn zoontje een donkergrijs kostuumpje. Nu voor ons huwelijk kreeg hij een ander. Het kostuumpje bied ik daarom te koop aan. Wie interesse heeft mag me mailen op annina_segers@hotmail.com. Dan s...
Kledij - Suite Reacties: 0 23-7-2013 9:55:26

Inge
Trouwringen
Dag Bruidjes! Waar zouden jullie aanraden om te gaan kijken naar trouwringen? Iemand ervaring met de juweliers in de buurt van Antwerpen Centraal? Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 13 23-7-2013 9:41:54

Katrien
Film maken van trouwfoto's
Hallo allemaal, een tijdje geleden hebben wij onze foto's gekregen. Nu wou ik daar graag de mooiste uit selecteren, en die in een soort "filmpje" laten afspelen, met muziek achter. Met welk programma kan je dit op een eenvoudige manier doen? A...
Fotografie Reacties: 5 23-7-2013 9:39:40

Inge
Halflang haar
Hallo Bruidjes! Ik ben op zoek naar een geschikt kapsel, maar met halflang haar is de keuze beperkt in de opsteek-kapsels! Iemand een idee waar ik inspiratie kan opdoen?  Ook qua haaraccesoires ben ik er nog niet uit. Een tiara, curlies, of gew...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 23-7-2013 9:31:09

marijke
RGB-CMYK
Iemand die mij kan helpen een RGB afbeelding om te zetten naar CMYK? Je zou me echt uit de nood helpen :-) Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 23-7-2013 9:24:25

Sandra
Een paar spulletjes te koop
Hey bruidjes to be , onze droomdag zit er ondertussen al 32 op , dus ik wil een paar dingen verkopen . Ik verkoop mijn torselet van Poirier , maar daar heb ik nog geen foto van genomen   Wie meer wil weten mag gerust een PB sturen ! Dit zijn ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 23-7-2013 9:23:25

jolma
leuke dag gisteren!
Langs geweest om mijn proef kapsel en make-up te laten doen...en dankzij 'looks of versailles' is het helemaal geworden wat ik wilde! Super tevreden. Het een hele dag in gehad en het bleef ook super geod zitten! En daarna kreeg ik laat op de avond a...
Voorbereiding Reacties: 3 23-7-2013 8:36:58

Jirina
TE KOOP
Hallo iedereen, Jammer genoeg is mijn mooie dag reeds verleden tijd. Het was een dag om nooit te vergeten! Genieten is de boodschap want het is oo zo snel voorbij! Nu mijn dag reeds 24 dagen achter de rug is, heb ik besloten om het één en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 23-7-2013 7:39:14

frederic
Custom made bridal dress
Custom made (bridal) dresses by Marco Stefano Pintus. 24 Juli 2013 zal tijdens het charity Fashion For Bangladesh de designer Marco Stefano Pintus, bekend van TV (o.a. project catwalk) niet 1 maar 2 Custom made ( bridal ) dressed laten veilen voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-7-2013 22:55:57

elien
LPP te Sint-Niklaas
Wij hebben ons vervoer geregeld bij LPP ceremonies in Sint-Niklaas. Super service, super vriendelijk... Ik kijk er naar uit!
Ceremonie Reacties: 4 22-7-2013 21:42:15

Sara
waar te beginnen....
Hallo allemaal, Heel zenuwachtig en beetje stressy.... Zoeken naar een zaal binnen ons budget en dat aansluit bij onze stijl is moeilijk te vinden. Wie had gedacht dat het zo een zoektocht zou worden. Iemand leuke zalen in de buurt van Kampenhou...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-7-2013 21:29:55

Tine
SPEECH
Hey iedereen Wij wilden een korte speech houden op ons avondfeest. Heel kort en bondig waarbij we volgend willen vermelden: -) bedankt! bij doorgaan hoeft u niet NOGMAALS te komen kussen =) -) feestreglement ligt op tafel, hou u eraan =) -) gasten...
Voorbereiding Reacties: 4 22-7-2013 16:48:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...