Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Silke
Oneffen huid
Dag dames (en heren), ik volg het forum al een tijdje, maar dit is de eerste keer dat ik zelf een topic post... Ik trouw volgend jaar in mei, en zou tegen dan graag hebben dat mijn huid wat meer effen oogt. Ik weet dat make-up veel kan camoufleren, ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 7-8-2013 11:21:21

Alexandra
Weet iemand waar deze foto genomen is?
Beste bruidjes, Ik kwam al een aantal keer een dergelijke foto tegen op websites van fotografen: Maar niemand kan me vertellen waar hij genomen is. Weet iemand van jullie het toevallig? Ik weet dat Cristal Alken deze zin een tijdje als slogan geh...
Fotografie Reacties: 2 7-8-2013 10:59:59

ellen
superleuk trouwkleedje te koop
 7-8-2013 10:47:40Hallo dames, Ik verkoop mijn superleuk trouwkleedje,het is aangekocht in oktober 2012 bij Le Chapeau en 1 keer gedragen in december,kleedje hangt nog steeds in de winkel,het is maat 36-38 en er zijn geen retouches aan gebeurd....
Voorbereiding Reacties: 1 7-8-2013 10:49:19

ellen
superleuk trouwkleedje te koop!
Hallo dames, Ik verkoop mijn superleuk trouwkleedje,het is aangekocht in oktober 2012 bij Le Chapeau en 1 keer gedragen in december,kleedje hangt nog steeds in de winkel,het is maat 36-38 en er zijn geen retouches aan gebeurd....ook ideaal om te dra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-8-2013 10:47:40

margot
wat doen met ..
wat doen met EEn bemoeizuchtige tante & moeder ! ze hebben allerlei ideeen en ik heb al laten weten dat ik vb dit of dit niet wil dan krijg ik deze antwoord : ' we pakken het mee en we zien het dan wel' of ' geen zorgen wij doen het wel ' terw...
Voorbereiding Reacties: 5 7-8-2013 10:30:37

Jolien
Nog 16 dagen en nog steeds geen openingsdans
Hallo, hier nog steeds twijfels, we willen echt een liedje dat bij ons past, daarom Bart Peeters en Evanescence ( mijn favoriete zanger en zijn favoriete groep ). We twijfelen tussen : Niets of niemand - Bart Peeters Hoeveel ik van je hou - Bart ...
Openingsdans Reacties: 6 7-8-2013 10:09:46

sofie
Ceremoniemeester of niet???
Met nog maar 30 dagen op de teller twijfelen we voor een ceremoniemeester of niet. Zou dit nog doenbaar zijn om er eentje te vinden??
Ceremonie Reacties: 9 7-8-2013 9:34:43

Anne-Sophie
Foto's
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 7-8-2013 8:49:10

Anne-Sophie
Onze trouwdag
Hoi iedereen! Ondertussen zijn we al eventjes getrouwd, vandaar dat het toch eens tijd wordt om een paar fotootjes te delen en bedankwoordjes uit te spreken :-) - fotografe: we werkten met Inge Grossen, echt een ongelooflijk toffe vrouw! Ze heeft o...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 7-8-2013 8:42:49

Annelies
neefjes mee in suite?
Lieve medebruidjes en -gommetjes, Onze trouw is pas volgend jaar in mei en ik heb dus nog wel tijd maar toch zit ik met een praktische vraag ivm de suite. Ik had deze volgorde in gedachte voor de suite: eerst mijn man met mijn schoonmama, dan mijn s...
Voorbereiding Reacties: 4 7-8-2013 8:28:38

Sofie
10 dagen, joepie!
Wat gaat dat aftellen plots snel! :D Ik kijk er echt ongelofelijk naar uit, logisch ook, als je er al bijna een jaar mee bezig bent. ;) Gisteren laatste keer naar de zaal geweest om de tafelverdeling en andere praktische dingen te overlopen. Zaterda...
Voorbereiding Reacties: 5 7-8-2013 8:20:10

Timothy
Hoe naar huis NA trouwfeest?
Hallo, Wij trouwen op 28 juni 2014 en zijn op zoek naar vervoer voor deze dag. We zijn dus de verschillende opties aan het bekijken, bijvoorbeeld een bus. Zo een bus huur je voor enkele uren, deze zal ons en de familie afzetten aan de zaal. Maar i...
Voorbereiding Reacties: 7 6-8-2013 23:16:05

Michelle
foto's centraal station antwerpen
Heeft er iemand ervaring met trouwfoto's in het centraal station van antwerpen? Is daar toestemming voor nodig? Hoe regel ik dit het beste praktisch gezien??
Locaties - Fotografie Reacties: 7 6-8-2013 22:21:04

angelique
te koop ringkussen me to you
 elk goed bod word overwogen !!!
Ideeën Reacties: 11 6-8-2013 22:15:02

Claudia
Haarspeld te koop
Hallo allemaal! Ik heb een haarspeld gekocht bij Light in the box, goede service trouwens, maar nu ik ben gaan kijken voor mijn jurk vind ik dat de speld er niet bij past. Iemand interesse? Ze is dus nog nooit gebruikt :) Voor € 10 mag je ze h...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 6-8-2013 21:13:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...