Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sandrine
bruidschoenen of pumps
Hoi, we zullen het huwelijksautootje nodig hebben voor 14/03/2014 het is nog 6 maanden weet ik,maar ik ben al op zoek naar bruidsschoenen of mooie witte pupms maat 36 wie kan me helpen?? 2de hands via kapaza en 2dehands.be is er niet zoveel resultaa...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 1-9-2013 11:32:59

kathleen
fotolocatie
Wie weet er een mooie fotolocatie in omgeving van Lommel.?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 1-9-2013 9:06:08

Liesbeth
Locatie ligt vast!
De beslissing is gemaakt, contract getekend...We houden op 21 juni 2014 ons trouwfeest in de Oude Vismijn, hartje Gent... Nog mensen die deze locatie hebben gekozen? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 1-9-2013 0:17:46

Dorothy
Visagiste in de buurt van Kapellen
Hoi bruidjes, Kennen jullie iemand die tot in Kapellen (noorden van Antwerpen) komt ? Ik heb er geen flauw idee van, en omdat er al 3 prutsies van kindjes rondlopen, kan ik niet op verplaatsing gaan voor de make up. Dank u groetjes,
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 31-8-2013 20:14:29

Vanessa
Priester Helchteren
Hallo allemaal, kent iemand priester Albert Debakkere uit Helchteren? kunnen wij daar onze viering persoonlijker maken of niet? we hebben pas binnen enkele maandjes een gesprek.Bedankt!
Religie Reacties: 6 31-8-2013 19:39:23

charlotte
Goeie retoucheur gezocht regio Oost-Vlaanderen
Hallo medebruidjes Mijn eerste berichtje op deze blog hèhè...Ik zal het kort proberen houden:Nog steeds in de euforie dat ik DE jurk gevonden heb 2 weekjes geleden bij een bruidswinkel in Antwerpen. Een super ervaring, met alles erop en era...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-8-2013 18:09:12

lien
Uitnodigingen zelf maken
Weet er iemand in welk programma ik het beste mijn uitnodigingen kan ontwerp? Ik zou eens willen proberen om dit zelf te doen, lukt het niet dan bestel ik er mij ergens wel. Maar het lijkt mij leuk om het zelf te proberen. Dan kan ik de menukaarten ...
Uitnodigingen Reacties: 23 31-8-2013 15:48:53

Swetlana
Bedankingen
Hallo, Wij hebben nog enkele van onze bedankingen over. Individueel verpakte zeeprozen op lange stengel Nog 60 stuks in verschillende kleuren Meer info vindt u op www.2dehands.be via onderstaand zoekertjesnummer Nummer zoekertje: 162899890
Ideeën Reacties: 1 31-8-2013 15:33:26

Cindy
feestzaal Lier
Hallo, wij zijn net gaan kijken naar Hof van Beatrijs ( zaal symforosa ) en Hof van Nazareth ( salmonzaal ) in Lier. Iemand positieve of eventueel negatieve ervaringen daar?? Alvast bedankt, Cindy
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 31-8-2013 11:53:19

Elen
menukaartjes
Hi Bruidjes, Ik ben bezig met het overig drukwerk en zit wat in de knoei met de menukaartjes. Kunnen jullie mij helpen? 1. aperitief: zetten jullie 'hapjes van de chef' erop? Enkel de champagne die gegoten wordt? ook 'versgeperst fruitsap'? Of helem...
Voorbereiding Reacties: 2 31-8-2013 10:57:30

Kristien
1 jaar getrouwd!
Hallo allemaal, Wat is het fijn om nog eens hier te zijn :) Ondertussen zijn wij 1 jaar getrouwd! De tijd vliegt, ik kijk nog vaak terug naar de foto's van onze dag. Zo prachtig! We hebben een paar daagjes weg gepland, maar zou ik ook een kadootje ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-8-2013 10:09:31

NiDi
trouwschoenen laten verven
Hoi lieve bruidjes en gommetjes, Ondertussen zit mijn trouwdagje er al 29 dagen en 8 uur op, en zijn we de laatste dingetjes aan het opruimen/reinigen. Nu heb ik mijn schoentjes van Elsa coloured shoes pink collection Dahlia ivoor, keileuke schoentj...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 31-8-2013 9:00:48

Lies
zwanger!
Hallo allemaal, Moet even m'n hart luchten. Ben vandaag, na bloedtest, te weten gekomen dat ik zwanger ben en als ik het uitreken zou kindje geboren worden een maandje voor de trouw. Zit met veel twijfels en vragen... Kindje is totaal niet gepl...
Voorbereiding Reacties: 19 30-8-2013 23:30:10

Veva
Opluchting alom...
Gisteren langs geweest bij de diaken (onze kerk/pastoor kiezen en te pakken krijgen is nogal een historie geweest, dat kan je elders lezen). Hij is een oud-leerkracht van mij en ik kan hem het beste beschrijven als een Aspe-type: jolige grijsaard me...
Religie Reacties: 6 30-8-2013 22:26:22

karian
Te Koop: Splinternieuwe Trouwjurk
Wegens annulatie van het huwelijk verkoop ik mijn trouwjurk. Het is een super mooie jurk met steentjes op de buste, de rug en op de onderkant van het kleed. Het kleed is dus nog nooit gedragen! Is een maatje 46 en kan dus voor iedereen met een maatje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 30-8-2013 20:29:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...