Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Emma
Witte loper
Voor ons huwelijk op 26 oktober zijn wij nog op zoek naar een loper, liefst wit. Iemand die ons hierbij kan helpen?grtjs
Ceremonie Reacties: 7 1-9-2013 22:08:07

Irmina
Bruid zoekt DJ... ( een groot avontuur)
Hallo Dames. Ik trouw op 17 mei 2014 in west-vlaanderen( elverdinge) en ben op zoek naar een goeie DJ.  De angst om een saai trouwfeest te hebben, slaat me al om de keel.  Ik ben op zoek naar een dj die zowel de ouders generatie, als de ni...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 1-9-2013 22:02:32

sarah
huwelijkstrailer
hallo, Al 29 dagen getrouwd en morgen weer aan de slag in mijn klasje. Als leuke afsluiter van mijn mooie vakantie zat vandaag de huwelijkstrailer in de bus. Uiteraard wil ik deze graag met jullie delen. http://vimeo.com/73566767 Zij die nog een vi...
Video Reacties: 11 1-9-2013 21:27:42

Natascha
Trouwkleed maat 36-38 te koop
Nu onze trouwdag er al even op zit hebben we besloten onze kleren te verkopen. Zowel kleed als kostuum Hugo boss. Elk 500 euro Het kleed is ook met onderrok maat small. Ga een poging doen om de link van 2 dehands hier te zetten. http://www.2dehands....
Voorbereiding Reacties: 0 1-9-2013 20:04:16

sandrine
bruidsboeket en polscorsage
hoi ik heb een mooie bruidsboeket en polscorsage gezien online en wil deze graag,heeeeeellll graag voor op mijn huwelijk.ik ben al eens gaan informeren in een bloemistzaak en hij vraag er 60/75 euro voor + 10 euro voor de corsage,is da veel? het zijn...
Bruidsboeket Reacties: 12 1-9-2013 18:47:49

Julie
Krijtbordje
Verkoopt iemand toevallig zo'n klein bordje waar je met krijt boodschappen op kunt schrijven? Groetjes, Julie
Voorbereiding Reacties: 4 1-9-2013 18:34:03

Kathleen
witte paraplu ?
Hey hey, nog een vraagje... deze keer of iemand een idee heeft waar je zo'n mooie witte paraplu kan kopen? (ik ben van Oost-Vl) Mag zo'n speciale romantische zijn, maar evengoed een eenvoudige witte... Enige probleempje is dat ik hem binnen een ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-9-2013 18:30:25

sanne
Vermoeiend: feestzalen zoeken!
Hey allemaal! Gisteren en vandaag de zoektocht gestart naar een feestzaal en ik moet zeggen: het is vermoeiender dan ik dacht! Gisteren gingen we kijken in het Kasteel van Wurfeld (offerte komt eraan, vrezen voor de prijs, maar ach, vragen kost niet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 1-9-2013 18:21:57

Kathleen
waar kopen van tulle ?
Dag mede-bruidjes :-) ik zou graag enkele versieringen doen (zoals de stoelen van de kerk, aan de  auto, aan de voordeur,...) met tulle. Nu zou ik graag zo'n rol kunnen kopen want per meter vind ik dit nu toch wel echt een gedoe om te kopen.Ik h...
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2013 17:03:23

Peggy
Cava ?
Even een vraagje ; als jullie op het feest gedurende heel de tijd cava konden drinken. Zouden jullie dit dan doen ? Ik krijg vaak hoofdpijn van wijn en zou dus niet alleen het eerste uur maar ook de uren daarna cava willen laten schenken maar onze z...
Voorbereiding Reacties: 10 1-9-2013 16:47:43

sandrine
bolero
Hoi,me again :p trouwjurk heb ik al,maar mits ik in maart trouw is het nog niet al te warm buiten,en zoek ik dus een bolero kleur wit of gebroken wit,maatje S of 36 ik ben van regio kortrijk,wie kan me helpen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-9-2013 15:33:43

wendy
gastenlijst
he bruidjes, wij trouwen 27/06/2014, zaal in orde, dj in orde, maar weet je wat ik toch oh zo moeilijk vind de "gastenlijs" daar wij veel vrienden hebben apart en vrienden samen hebben, hobby van de zoon waar we ook veel mensen kennen is het zo moeil...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-9-2013 15:28:43

Mariska
Trouwkleed maat 38 te koop
Hey bruidjes, Bij deze verkoop ik mn trouwkleed van het merk vera bride (pa029) Kan zowel kort als lang gedragen worden, is geen zwaar kleed en geen hoepel eronder. Sluier is bijpassend bij het kleed, dus die mag je er zo bijhebben. De bolero hoo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-9-2013 15:25:43

sandrine
fotolocatie buiten & binnen
hoi,wie weet goeie plekjes om de kiekjes te nemen in Kortrijk zowel binnen als buiten? Ik had alvast al gedacht aan de fietsenbrug en onder die brug :p maar waar kan je zoal nog foto's maken in kortrijk?
Locaties - Fotografie Reacties: 5 1-9-2013 14:24:35

Christophe
Verslagje van ons droomhuwelijk op 30/08 (Thema Cirque du Soleil)
Hallo allemaal, Ons huwelijk ligt nu al een dagje achter ons, toch verkeren mijn echtgenoot en ik nog steeds in een roes. Voor zij die al getrouwd zijn is het een herkenbaar gevoel denk ik . Het pas in de dagen nadien dat je pas ten volle begin...
Homohuwelijk Reacties: 11 1-9-2013 12:41:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...