Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
399 !!!
Yes!! Eerst was de 8 weg, dan de 7, dan de 6, de 5 en nu is de 4 weg!! Nog 399 dagen!!! Het gaat echt beginnen nu :-)  Wat is er al in orde: - kerk- ceremoniemeester - live band - fotograaf- ringen - DJ - feestzaal- verv...
Voorbereiding Reacties: 6 30-8-2013 20:24:56

Naomi
Trouwkostuum verloofde : CHECK :D
Zoals de titel zegt , is mijn ventje nu ook gekleed :D Heb het wel al gezien :( hij wil niet meedoen aan die traditie . Dus is ie gewoon voor mijne neus gesprongen met zijn kostuum aan ! Dusja khad geen andere keus meer eh :p maar ochja nu weet ik...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 30-8-2013 19:29:03

Saar
Openingsdans: Hulp gevraagd
Met nog 7 dagen op de teller moeten we zo stilletjes aan onze openingsdans kiezen en ik heb helemaal geen idee... Het moet een tegelplakker zijn, want hij noch ik zijn danswonders. Niet te klassiek, geen Shania Twain en consoorten... Iemand een idee...
Openingsdans Reacties: 28 30-8-2013 19:02:58

Ina
De laatste uren ...
Hm morgen is het zover se dan ben ik officieel mevrouw Claes :-) Vandaag nog een stess dagje gehad met de laatste loodjes te doen, Kostuums halen, kerk versieren, auto's in orde maken Bloemen halen, nagels laten doen... En nu hopelijk een rustig la...
Voorbereiding Reacties: 7 30-8-2013 18:29:40

safia
Binnen-en buitenlocatie gezocht regio Maasmechelen en omstreken.
Hallo allemaal, mijn verloofde en ik zijn nog niet zo lang in Maasmechelen komen wonen. We weten dus ook nog niet waar de echt mooie plekjes zijn voor onze trouwfoto´s te laten maken. Hebben jullie misschien ideetjes? Alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 5 30-8-2013 18:22:52

Rebecca
Bedankt!
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommen, Wij zijn op 17 augustus getrouwd. En om diegenen die nog volop aan het plannen zijn een beetje verder te helpen met eventuele knopen door te hakken, wil ik een aantal mensen serieus promoten (en bedanken)....
Voorbereiding Reacties: 1 30-8-2013 18:08:01

Natascha
Trouwkleed te koop
Dag brides to be. Ik ben ondertussen gelukkig getrouwd en bij deze verkoop ik mijn kleed. Hier is de link http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/trouwkleed-te-koop-162343134.html?qq=Trouwkleed&pc_id=&af...
Voorbereiding Reacties: 0 30-8-2013 16:32:00

Odile
Moeilijkheden met kiezen van trouwkleed
Dag bruidjes, *zucht*... ik heb een beetje een dipje... Ik zoek een trouwkleed tussen 400 en 800 euro. 't Is uiteraard niet belangrijk dat het uit de nieuwe collectie is (dat is niet mogelijk ook niet), maar het moet gewoon mooi zijn. Ik heb al heel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 30-8-2013 16:17:33

Sofie
Een selectie uit onze trouwfoto's... (Ronny Wertelaers)
Voor de echt nieuwsgierigen onder jullie: hier een selectie uit onze trouwfoto's! http://ronnywertelaers.com/?p=3489 Nog eens een dikke pluim voor onze fotograaf, Ronny Wertelaers. Zijn passie voor fotografie straalt ervan af, en hij stelt je mete...
Fotografie Reacties: 11 30-8-2013 16:07:34

Sarah
Muziek-keuze op welk moment?
Hoi mede bruidjes, Ik was zo al een op het zoek naar toepasselijke liedjes in de kerk.. En ik vraag mij nu wel eigelijk af, is misschoend om van mij? Maar wanneer juist in de mis en op welk moment wordt er eigelijk een liedje gespeeld? Groetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 30-8-2013 15:56:38

natascha
Oksels strapless jurk
Oke een beetje een rare vraag :). Als ik me onder men oksels scheer blijf je altijd een heel klein beetje zien ( mini stoppeltjes) vind ik. Nu is men vraag wat kan ik daar nu het beste tegen doen omdat met men trouwdag helemaal weg te hebben? Iema...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 30-8-2013 15:21:46

Dorien
Draaiboek Grote Dag
Liefste (toekomstige) bruidjes en gommetjes, ik las hier en daar dat sommigen onder jullie werkten met een draaiboek voor de grote dag. Aangezien ik een enorme fan ben van lijstjes ;) dacht ik dat dit misschien wel iets voor ons (lees:mij) is. Zo zo...
Voorbereiding Reacties: 6 30-8-2013 15:16:39

Kristof
Feestzaal - Z-West-Vlaanderen / Henegouwen
Hello,  Wij zijn op zoek naar een locatie voor feestzaal tussen april en juli 2014 volgend jaar in de regio Z-W-Vlaanderen (Kortrijk-Roeselare-Izegem-Avelgem) of Henegouwen (Dottignies, Celles, ...). We hadden graag een romantische locatie gevo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-8-2013 15:15:03

sofie
misboekje
Hallo met nog maar 1 weekje op te teller hebben we nog altijd geen in en uittrede liedje iemand die ideetjes heeft???
Ceremonie Reacties: 10 30-8-2013 14:48:06

Peggy
make-up pfffff
Hallo, Ik ben op Kreta getrouwd en daar zag ik natuurlijk mooi bruin van mezelf en had ik geen wallen onder mijn ogen. Nu ben ik terug en maken we het eind september hier officieel. Ondertussen weer aan het werk, veel slapeloze nachten met onze kle...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 30-8-2013 13:40:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...