Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Jenny
elk 2 getuigen?
hallo,Ik heb hier al gelezen dat de bruid en bruidegom elk 2 getuigen hebben, een voor de wet en een voor de kerk. Wij zouden dit ook graag willen. Maar kan je elk 2 getuigen hebben voor de wet? We weten namelijk nog niet zeker of we wel voor de kerk...
Andere Reacties: 3 7-5-2007 12:27:23

nele
Aan Veerle 29/09/2007
Dag Veerle,Het misboekje moet ik nog volledig samenstellen. De liedjes die heb ik wel al. Voor de rest organiseren we alles zelf (privézaal met onze neef die traiteur is).De uitnodigingen zijn klaar maar moeten nog gedrukt worden. We versturen...
Andere Reacties: 0 7-5-2007 8:16:44

ann
tekst ivm 25-jarig huwelijk
Hoi allemaalIk weet niet als mijn vraag hier tot de orde is. Maar ik ben ondertussen al 43 dagen gehuwd, maar nog altijd een beetje 'verslaafd' aan het forum. Mijn ouders geven zaterdag een feestje omdat ze 25 jaar getrouwd zijn. Heeft iemand misschi...
Andere Reacties: 1 6-5-2007 21:48:47

Sophie
visagiste
Hallo meisjes,Heeft iemand ervaring met visagiste Nada?
Andere Reacties: 0 6-5-2007 19:33:00

anja
kapper/make-up regio tienen
hallo allemaal,heeft er iemand een goede tip voor een kapper of waar ik terecht kan voor make-up in de regio van tienen?alvast bedankt!anja
Andere Reacties: 2 6-5-2007 18:04:09

ellen
hoi iedereen,heeft er iemand al ervaringen gehad met de feestzaal Caipirinha te Merelbeke?Wij gingen eerst ons feest geven in Hof van Nassau, maar daar blijkt het een beetje teveel te kosten voor alles.Groeten
Andere Reacties: 3 6-5-2007 15:09:07

Nanouchka
bruidsjurk
Hey bruidjes,ik was zo overtuigd dat ik een bruidsjurk van Linea R. ging nemen voor onze trouwdag, maar ben nu plots helemaal aan het veranderen van gedacht!Ik heb al eens gekeken naar de voorcollectie van 2008 Pronovias en ik vind ze prachtig! Weet ...
Andere Reacties: 4 6-5-2007 14:24:30

Tine
Snik...
Hoi meisjes, Eventjes mn hart luchten...ze zeggen vaak dat geluk en verdriet dichtbij mekaar liggen, en ik heb zo de indruk dat het in ons trouwjaar helemaal klopt...Vrijdag kreeg ik bericht dat mn nonkel na een slepende ziekte jammergenoeg is overle...
Andere Reacties: 8 6-5-2007 13:22:21

Els
tav Kristel (afscheid integreren in trouwmis)
Hallo Kristel,Toen wij trouwden was het ongeveer een jaar geleden dat mijn vader overleden was. Wij hebben een vaas op het altaar gezet met een witte roos in, en we hadden in een kaarsenshop een theelichthouder gekocht in de vorm van een hart dat aa...
Andere Reacties: 0 6-5-2007 13:07:48

kristel
30 augustus 2008
Hallo bruidjesIk ben reuze benieuwd wie er allemaal gaat trouwen op 30 augustus 2008!!Groetjes
Andere Reacties: 5 6-5-2007 10:56:52

Aurélie
bruidsparadijs Kapellen
Dag medebruidjes. Wij hadden op een huwelijksbeurs veelbelovende en mooie reclame gezien van het 'Bruidsparadijs' te Kapellen, en hadden er dan de rit vanuit Gent voorover om eens een kijkje te gaan nemen. Wel, we hadden ons beter ingehouden want het...
Andere Reacties: 8 5-5-2007 22:54:07

sylvie
bedankingsspeech ouders
Hallo medebruidjes,Ik vroeg me af wanneer het moment is aangebroken om de ouders te bedanken tijdens het avondfeest? Is dat voor het eten of juist voor de openingsdans? En wat geven jullie zoal aan jullie ouders?Alvast bedanktgroetjesSylvie16 juni 20...
Andere Reacties: 3 5-5-2007 22:10:59

Elke
Zelfophoudende kousen - Le Jagré Antwerpen
Hoi,Zoals velen onder jullie was ik op zoek naar huidkleurige zelfophoudende kousen met een champagnekleurig bandje. Via dit forum ben ik terecht gekomen bij Le Jagré. Eerst heb ik de winkel in de Carnotstraat bezocht. Niet alleen waren ze daar ...
Andere Reacties: 6 5-5-2007 21:52:18

eveline
feestzaal gezocht
Hallo allemaal,Wij gaan volgend jaar trouwen en zijn volop bezig met het zoeken van een feestzaal!Wij gaan er 3 bekijken, graag uw reacties hierop zowel positieve als negatieve!Domein Martinus (halle-zoersel), de smoutmolen (zoersel) en hortensiahoev...
Andere Reacties: 4 5-5-2007 17:38:30

Sofie
Ringdoosje - goed alternatief
Hallo,Wij zouden geen ringkussentje gebruiken maar 'hetgene dat net iets anders is'. heeft iemand een origineel idee om de ringen aan te brengen en in op te bergen?
Andere Reacties: 6 5-5-2007 17:05:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...