Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

stien
themarestaurant vrijgezellen
Hey,Wij zijn bezig met het organiseren van een vrijgezellen voor vrienden van ons. Weten jullie misschien een leuk 'thema' restaurant ofzo. Mag ook iets anders zijn dan iets erotisch. thx!
Andere Reacties: 4 8-5-2007 13:52:35

Saskia
Muziek binnenkomen kerk
HoiWij trouwen de 1ste juni en hebben 2 liedjes bij het binnenkomen, als ik binnenkom met mijn vader heb ik she's the one van robbie williams, maar ik ben nog op zoek naar een liedje voor ala mijn vriend binnenkomt, kunnen jullie me hierbij helpengro...
Andere Reacties: 5 8-5-2007 12:59:30

Angela
verlovingsring voor man?
hallo verloofde koppeltjes allemaal,Wij gaan trouwen op 21/06/2008, en hoe hij me gevraagd heeft, was in één woord SUPER.Maar nu heb ik al bij enkele mensen gehoord dat het blijkbaar de gewoonte is dat nu de vrouw ook een verlovingsring koo...
Andere Reacties: 9 8-5-2007 12:15:28

Mieke
Wat betalen de meeste ouders ?
Hallo,Mss een rare vraag maar wat betalen de meeste ouders ?Betalen de meeste elk de helft van het avondfeest of zijn er ouders die alles van het feest ( avondfeest, trouwringen, kledij, trouwreis, bloemen,.... ) betalen ?Groetjes
Andere Reacties: 15 8-5-2007 10:46:50

Lisa
Herenkostuum
Hei, Mijn vriend was in januari een kostuum gaan passen in La Sposa in Roeselare. Hij heeft een beetje te lang gewacht om te beslissen en blijkt nu dat ze het niet meer beschikbaar hebben... Het is een kostuum van het merk Archetipo. Zijn er onder ...
Andere Reacties: 2 8-5-2007 10:43:18

Mieke
Aan Mieke die trouwt met rent-a-priest
Hallo Mieke,Ik ben dus ook Mieke en trouw ook via rent - a - priest :-).Was even om te vragen waar jij trouwt en hoe jou ervaring is met hen.Wie hebben jullie voor de viering ?Johan of Gino ?Groetjes Mieke
Andere Reacties: 7 8-5-2007 10:19:23

Natalie
Bedanking ouders + bruidskindjes
Hallo bruidjes, wij zijn naarstig op zoek naar een gepast geschenk voor onze ouders als bedanking. Ook voor onze bruidskindjes zijn wij nog naar een cadeautje op zoek. Het gaat om 3 meisjes van 2, 11 en 15 jaar en een jongetje van 4. Wij willen hen g...
Andere Reacties: 2 7-5-2007 20:38:28

debbie
waar vind ik gelukspoppetjes?
hey bruidjes hier ben ik nog es :o)jullie kenne ze hoogst waarschijnlijk wel " de gelukspoppetjes" die kleine houten poppetjes met lintjes aan om overal aan te hangen. zou deze graag aan men bedankje hangen maar vind deze nergens. weten jul...
Andere Reacties: 7 7-5-2007 19:42:17

sarah
up tempo nr bij communie?
Hoi iedereen!Welk nummer nemen jullie voor tijdens de communie? Kan een up tempo nummertje? groetjes Sarah
Andere Reacties: 0 7-5-2007 17:46:34

Evi
wat doen jullie als het regent met de fotoreportage?
Hallo medebruidjes,Net als zovelen onder ons ben ik ongerust dat het zal gaan regenen op onze trouwdag, vooral dan voor de foto's. Voorzien jullie allemaal een binnenlocatie voor het nemen van jullie huwelijksfoto's? Of regelen jullie met jullie fo...
Andere Reacties: 5 7-5-2007 17:38:23

Marleen
Speech avondfeest
Hallo, Weet iemand wie er wanneer hoort te speechen op het avondfeest? GroetenMarleen 6.7.7
Andere Reacties: 3 7-5-2007 17:01:56

Franciska
Wat er geen taxi's of busje voorzien is voor suite
Hallo,Wij hebben geen vervoer voorzien voor de suite. Wij hebben enkel iemand die met ons (bruidskoppel) zal rijden. Zijn er nog bruidskoppels in mijn geval? Hoe doen jullie dat dan. Ik zou iedereen wel een beetje over een paar auto's verdelen, zodat...
Andere Reacties: 6 7-5-2007 15:48:57

stien
verzekering
Hello!Zijn er mensen die een verzekering hebben genomen voor hun huwelijk? Zo ja, waar hebben jullie dit gevonden. Ik heb één maatschappij gevonden met een huwelijksdagverzekering, maar is wel vrij duur, 450 euro.Thx!
Andere Reacties: 3 7-5-2007 14:29:27

annelore
bedankingen mini Honing en chocopotjes??
hallo dames,ik ben op zoek naar bedankingennu heb ik toevallig iets gevonden waar jemini potjes honing en choco kan kopen(verschillende smaken) je kan ze kopen zonder etiketen zijn niet zo duur(heb ik me laten vertellen)dus misschien als ik een mooi...
Andere Reacties: 9 7-5-2007 12:55:01

Marijke
originele geschenken ouders ?
Hey bruidjes,Vraagje: Hebben jullie ideeën omtrent de geschenken voor de ouders? Heb er al veel over nagedacht, en de ideeën blijven uit !Wat hebben jullie als geschenk gegeven, of zullen jullie geven?Marijke
Andere Reacties: 6 7-5-2007 12:30:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...