Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

tamara
Dilio-elegance kapper/make-up
Hey girls!wie heeft er ervaring met dilio-elegance? Zij hebben een vestiging in Sint-truiden, Tienen en Diest. Ik heb al heel wat adressen afgelopen en zoek naar een zaak waar ik alles kan laten doen; haar, make-up, nagels, ...Groetjes, Mara.
Andere Reacties: 2 14-5-2007 8:14:54

Ellen
gelukkig moedertjesdag aan alle "mamabruidjes"
Hey iedereen,ik wil gewoon alle bruidjes die al mama zijn (en toekomstige mama'tjes) een gelukkig moedertjesdag wensen.KnuffelsEllen01/09/2007
Andere Reacties: 3 13-5-2007 15:02:53

Veerle
geniet ervan
hey bruidjes,wij zijn gisteren in het bootje gestapt en ik kan jullie 1 ding zeggen: GENIET ervan. alles is zo vlug voorbij. je stapt van het ene moment in het andere en je hebt tijd tekort maar geniet van die dag. het is echt zonder cliche de geweld...
Andere Reacties: 4 13-5-2007 13:58:48

Tine
Aflassen wettelijk huwelijk???
Hoi meiden, Hier ben ik weer, de ongeluksbruid... Mn schoonvader is nu zo ziek, dat ze vrezen dat hij woensdag niet haalt. Nu is het zo dat hij manisch is, dus mentaal ziek. Hij is zo over zn toeren dat hij er niet zou kunnen bijzijn woensdag op onze...
Andere Reacties: 5 12-5-2007 17:11:26

Annelies
fotocliphouder
Hoi allemaal,ik zou graag jullie mening eens horen.Wij hadden gedacht om een enkele menukaart te laten maken en deze te presenteren in een fotocliphouder.Omdat wij werken met turqoise had ik gdacht om turqoise ventjes te gebruiken, maar dat wordt geb...
Andere Reacties: 3 12-5-2007 16:46:09

debbie
hoe menukaartjes maken
hallo medebruidjes graag zou ik geweten hebben hoe ik moet beginnen aan menukaartjes te maken en hoe moet ik dat er juist op zetten voor het hoofdgerecht dit zou koud en warm buffet zijn kan iemand mij vlug helpenalvast bedankt debbie13.07.07
Andere Reacties: 1 12-5-2007 14:38:02

Yo
Ceremoniemeester
Hallo!!Heeft er iemand ervaring met een ceremoniemeester? Liefst Vlaams branbant. Weten jullie ook waarvoor deze allemaal instaat? Groetjes
Andere Reacties: 2 12-5-2007 12:17:44

Daisy
help nog maar 14 dagen dank u
Hallo meisjes,Ik hep al veel hulp van jullie gekregen het afgelopen jaar. dank u daarvoor.Nu wou ik toch nog even hulp vragen.Binnen 14 dagen is het zover en ik begin wel zenuwachtig te worden.kunnen jullie me een aantal dingen zeggen dat ik zeker ni...
Andere Reacties: 2 12-5-2007 8:54:07

marijke
cadeautjes ouders
Hallo,Wij trouwen op 21 juli 2007 en zijn dus aan de laatste details beginnen denken.Ik vroeg me af wat je zoal als cadeau aan de ouders kunt geven. Zo een tinnen bord of glazen plaat vind ik maar niks... Geven jullie aan de getuigen ook iets?Groet...
Andere Reacties: 7 11-5-2007 20:30:03

Freya
Wie trouwt er ook op 11/08/2007?
Hallo, ik zou graag eens weten wie er ook trouwt op 11/8/2007? Moeten jullie nog veel doen?GroetjesFreya
Andere Reacties: 6 11-5-2007 14:12:05

Jenny
getuigen bij rent-a-priest
Hallo,Wij zouden graag elk 2 getuigen nemen maar zullen hoogstwaarschijnlijk niet voor de kerk trouwen. Nu heb ik gelezen dat je voor de wet slechts een getuige mag hebben. Wat we wel graag zouden doe is een alternatieve viering houden met rent-a-pri...
Andere Reacties: 3 11-5-2007 13:38:36

Karlien
De Venkel, Architect
Hallo, heeft er iemand al ervaringen met De Venkel in Kortenberg of de architect in Lennik? Wij zouden trouwen in 2008.Groetjes, Karolien
Andere Reacties: 8 11-5-2007 13:25:27

Lies
Prijslijk trouwvervoer (PT Cruiser) gevonden!
Dag bruidjes (en co!)Even geleden vroeg ik jullie naar tips voor betaalbaar trouwvervoer. Ik kreeg van julie de raad om eens te zoeken naar clubs. Nu heb ik er een gevonden van Chrysler PT Cruisers! Hele mooie auto's aan een redelijke prijs.Ik wou ju...
Andere Reacties: 0 11-5-2007 12:53:36

Isabelle
Wie trouwt ook op 19 mei 07
Hey bruidjes,Wie trouwt er nog op 19 mei 07 (maw volgend weekend?)Ik hoop echt dat het weer gaat keren, want het is nu zo lang goed weer geweest, en nu regent het... laat ons hopen dat het weer snel omslaat en dat het op 19 mei 07 stralend weer mag z...
Andere Reacties: 7 11-5-2007 12:14:06

elke
fotolocatie ieper-vlamertinge
Hallo wij zijn nog op zoek naar mooie fotolocaties voor onze trouwfoto's liefst omgeving ieper- vlamertinge. Weet er iemand iets dank u welgrts elke 14/07/2007
Andere Reacties: 1 11-5-2007 10:50:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...