Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Wendy
Nog 2 dagen - pff geen zin meer
Herkent iemand dit? We zijn nu al meer dan een jaar bezig met de voorbereidingen en nu de teller op nog 2 dagen staat heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Ik zie mijn ventje doodgraag dus daar gaat het niet om maar, ik weet het niet, de goe...
Andere Reacties: 4 17-5-2007 12:35:37

Wendy
Nog 2 dagen - pff geen zin meer
Herkent iemand dit? Ik heb gewoon geen zin meer om te trouwen. We zijn meer dan een jaar bezig met de voorbereidingen en nu met de teller op nog 2 dagen, heb ik eigenlijk gewoon geen zin meer. Ik zie mijn ventje doodgraag dus daar gaat het niet om, m...
Andere Reacties: 0 17-5-2007 12:33:08

sarah
Trouwjurk Maggie Sottero
Hey medebruidjes,Graag zou ik in een MS-jurk willen trouwen nu was mijn vraag wie van onder jullie is in zo'n jurk getrouwd en hoe verliep de levering en service in die winkels. Er zijn maar een aantal winkels in België die deze collectie aanbie...
Andere Reacties: 3 17-5-2007 12:04:39

Sofie
September 2008
Hallo,zijn er hier nog bruidjes die huwen volgend jaar in september?Hebben jullie al wat voorbereid?
Andere Reacties: 16 17-5-2007 11:58:20

debbie
wanneer ondertrouw in kerk?
hallo (toekomstige)bruidjes wanneer weet je of je nu op ondertrouw moet want als we de pastoor vorige maand zagen dan zei hij dat het nog wel eventjes was maar nu is mijn vraag laat hij ons iets weten of moeten wij hem bellen wij trouwen op 13.07.07 ...
Andere Reacties: 3 17-5-2007 10:50:46

marjan
enveloppendoos / gastenboek
hallo allemaal,onze voorbeidingen lopen vlotjes. we zijn enkel nog op zoek naar een leuke enveloppendoos en een gastenboek. kunnen jullie ons helpen?groetjes Marjan14/08/07
Andere Reacties: 4 16-5-2007 21:02:02

lien
Drukker gevonden! Nieuwe Grafiek
Hallo meiden,Ik heb het vandaag beslist: onze drukker wordt de nieuwe grafiek in kortrijk. Ik weet dat hier nogal wat West-Vlamingen op het forum zitten, dus: wat zijn jullie ervaringen met deze drukker? Het lijkt mij alleszins allemaal in orde... Ma...
Andere Reacties: 3 16-5-2007 17:07:34

elke
gastenboek
Ik heb me al rot gezogd naar een toepasselijke zin, tekstje, gedichtje voor in ons gasten boek maar vind nikske terug. Weet iemand iets origineels of waar ik deze kan vinden. alvast bedankt zenuwachtige elke
Andere Reacties: 3 16-5-2007 16:26:45

ilse
cadeau's/geld opbergen
hallo,ik vroeg me af waar jullie je envoloppen laten met geld en kaartjes?Voorzie je een doos?en zo ja waar blijf je ermee tijdens het feest?alvast bedankt ilse
Andere Reacties: 8 16-5-2007 15:19:07

Ann
dilemma
Ik heb/had een paar jaar een verhouding met een man die volgende zaterdag trouwt (Ik ben zelf ook samen met iemand anders). Ik heb definitief voor mezelf een eind aan die relatie gemaakt, ook al zie ik die persoon heel graag. Ik ging er eigenlijk emo...
Andere Reacties: 28 16-5-2007 14:29:50

Els
datum 22/09/07
Dag bruidjes,Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die trouwen op 22/09/07? Ik zelf ben uit Limburg. Het is wel leuk om te weten en om te weten hoe ver jullie dan al staan. Els N
Andere Reacties: 13 16-5-2007 12:50:11

Lieve
Dit las ik in de krant
Peugeot belooft trouwers gratis cabrio op huwelijksdagWie binnenkort in het huwelijksbootsje stapt, kan in een cabrio naar het stadhuis rijden. En dat zonder dure ceremoniewgen te huren. Peugeot stelt de hele zomer gratis drie kleine 207-coupé-c...
Andere Reacties: 10 16-5-2007 12:50:10

Annemie
Intredelied
Hallo,Wat vinden jullie van I'm alive van Celine Dion als intredelied,niet zo zeer de tekst,maar wel het ritme van het liedje om de kerk binnen te gaan. Zouden nog kunnen veranderen,want we voor de gehele mis gebruiken we muziek van haar,wel rustiger...
Andere Reacties: 5 16-5-2007 12:09:53

Elke
dieëten/sporten/vermageren
Hey bruidjes,wat ik me eigenlijk afvroeg ... (zie titel ;-) )Zijn er hier nog bruidjes die graag tegen de grote dag (of eigenlijk tegen de laatste pasbeurt voor het trouwkleed) nog wat kilo's willen vermageren? Ik zou eigenlijk een kilo of drie/vier ...
Andere Reacties: 10 16-5-2007 9:23:28

evelien
originele tafelnamen
wij trouwen op 29 juni en zijn nog op zoek naar originele tafelnamen. Of thema's... dus alle tips zijn welkom...groetjes
Andere Reacties: 3 15-5-2007 22:09:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...