Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

bieke
regenweer!! waar denken jullie aan om je hierop voor te bereiden?
drup,drup,drup... volgende week woensdag en vrijdag trouwen wij en willen ons met het slechte weer voorbereiden op een regenachtige dag.Waar hebben jullie allemaal aan gedacht voor in t geval dat t regent? We willen zeker zijn dat niet heel onze dag ...
Andere Reacties: 1 9-5-2007 17:41:18

annelore
hoelang voor d-day?
hallotot hoelang voor jullie huwelijksdagmogen de gasten nog bellen voor hun aanwezigheid?wij huwen op 24/08/07tot welke datum zet ik op de uitnodiging?laten jullie de gasten alleen bellen als ze niet komen of laat je ze zoiezo bellen als ze komen of...
Andere Reacties: 12 9-5-2007 15:25:47

Wendy
10 days to go - Maar waar is de stress?
Nog 10 dagen en we zijn zover. Maar ik moet eigenlijk zeggen dat ik geen stress (meer) heb. De voorbije maanden heb ik soms écht wakker gelegen van zaken die niet gingen afgeraken en tot op vandaag moeten er nog altijd een paar dingen geregeld w...
Andere Reacties: 5 9-5-2007 13:07:41

petra
Jagré
Dag Bruidjes,Wie heeft er ervaring met de winkel Jagré?Hoe vallen hun prijzen mee ivm suitekledij, die je kan gebruiken als trouwkledij?dank u groetjespetra
Andere Reacties: 5 9-5-2007 12:05:19

sarah
geen financiele steun
Hoi iedereen, Mijn vriend en ik zouden graag volgend jaar trouwen.Idereen weet dat trouwen nogal duur is. En waarschijnlijk gaan we ook alles zelf moeten bekostigen. Ook al zitten we met veel familie, wat vrienden en toch ook wat verplichtingen naar ...
Andere Reacties: 17 9-5-2007 11:22:13

Iris
Trouwzaal - Bourla Schouwburg
Dag Bruidjesop 05/05 heb ik even mijn hart gelucht over alle tegenslagen die een mens kan hebben bij de voorbereidingen van zijn huwelijk. Maar er is ook goed nieuws. 2 weken geleden zat ik plots zonder trouwzaal. En nu heb ik de BOURLA SCHOUWBURG in...
Andere Reacties: 8 9-5-2007 10:51:16

Bieke
Aan Anja die ook het kleedje Tulip van Marylise draagt!
Hey Anja, Gezien jij op 26 mei in het huwelijksbootje treedt met het mooie kleedje Tulip van Marylise, kan je me misschien achteraf eens een foto sturen van jezelf! Ben natuurlijk heel benieuwd! Waar trouw je eigenlijk?Trouwens heel erg bedankt voor ...
Andere Reacties: 3 9-5-2007 10:34:52

lotje
holibi huwelijk
zijn hier mensen die enige ervaring hebben met een holibi huwelijk ???en die hun ervaringen met me willen delen ? alvast bedankt
Andere Reacties: 4 9-5-2007 10:11:23

lotje
locatie???
hallo , wij trouwen op 14 december maar zoeken nog altijd achter leuke locatie voor de foto's mag zowel binnen of buiten zijn regio west vlaanderen eventueel oost vlaanderen kan iemand me helpen en aan alle bruidjes en hun partner mijn gelukwensen xx...
Andere Reacties: 2 9-5-2007 10:08:54

lien
@ Veroniek: drukker (nog eens:d)
Hallo Veroniek,Eventjes reageren op je berichtje in verband met die trouwringetjes om enveloppes toe te plakken.Ik heb inderdaad iets gehoord van de drukker, en ik heb eindelijk mijn eerste prijsofferte binnen. Ik weet nu wel niet of die hoog of laag...
Andere Reacties: 2 9-5-2007 9:37:07

sarah
trouwen
hoi iedereen!
Andere Reacties: 3 8-5-2007 23:04:17

Sarah
prijzen zalen
Hallo!Mijn vriend en ik zijn sinds dit weekend verloofd. Omdat ik een zomermens ben, had ik graag ons huwelijk gehad in de zomer volgend jaar. Een precieze datum werd nog niet vastgelegd. Maar omdat iedereen me al waarschuwde dat de zaal het belangri...
Andere Reacties: 7 8-5-2007 17:59:24

lien
@ wendy: eveloppes dichtplakken trouwringen
Dag Wendy,Ik zag in een berichtje over uitnodigingen dat jullie de enveloppes dichtgeplakt hebben met een stickertje met trouwringen. Dit vind ik een tof idee, en dacht er aan misschien het zelfde te doen.Waar heb je die stickertjes gevonden??Groetje...
Andere Reacties: 4 8-5-2007 15:28:52

Lies
Dure bruid- en volgauto's? Alternatieven
Hey!Ik ben trouwvervoer aan het zoeken (1 bruidswagen + 5 volgwagens). Alle offertes tot hiertoe swingen echt de pan uit! De prijzen zitten altijd boven de 1500 euro! Ik weet dat het mogelijk is om met eigen auto's te rijden, maar ik zou eigenlijk ec...
Andere Reacties: 12 8-5-2007 15:24:20

Ilse
muziek in de kerk
hoi allemaal,wij staan voor een dilemma wat betreft de muziek in de kerk. wij houden allebei erg veel van klassieke muziek, en hadden ook gedacht om met cd's te werken. Nu reageerde onze priester daar erg negatief op. Hij vond dat cd's maar een noodo...
Andere Reacties: 4 8-5-2007 14:44:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...