Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Selma
wat voor kaart?
Hallo allemaal,Wat voor uitnodigingskaart hebben jullie? Wij weten het nog niet. 13 mei hebben we een afspraak met degene die onze kaarten gaat maken.Groetjes!
Andere Reacties: 1 3-5-2007 18:21:52

Ann
Bruidjes op 03/11/2007?
Hallo iedereen!Kwou effe informeren of er nog bruidjes zijn die op 03/11/2007 trouwen. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Wanneer waren jullie van plan om met de uitnodigingen te beginnen?Alvast bedankt voor de reacties!Groetjes Ann!03/11...
Andere Reacties: 5 3-5-2007 18:21:49

Cindy
Limburg
Zijn er nog koppels die alleen voor de wet trouwen,met ouders en getuigen gaan eten en daarna een drinkfeest geven? Of zijn wij de enige?Groetjes Cindy
Andere Reacties: 4 3-5-2007 17:57:17

sarah
webiste
Hoi iedereen, Graag had ik geweten hoe die website werkt? Ik kan die niet activeren? Weet iemand hoe je die moet gebruiken, want vind nergens info.Groetjes Sarah
Andere Reacties: 3 3-5-2007 17:01:15

Iris
Hart onder de riem voor alle bruidjes waar iets misloopt bij de voorbereidingen
dag toekomstige bruidjesIk wil gewoon even mijn hart luchten. En iedereen een warm hart onder de riem steken om de moed niet te laten zakken tijdens de voorbereidingen.Ik trouw met mijn grote liefde Steven op 07/07/07 dan zijn we 7 jaar samen. Lekker...
Andere Reacties: 5 3-5-2007 15:56:23

Sofie
Jarigen op de avond van de trouw
Dag allemaal, Mijn vriend en ik trouwen op 20 oktober. Die dag wordt mijn neef (aan moeders kant)50 jaar en mijn tante aan vaders kant ook! We willen dit niet zomaar voorbij laten gaan. Zijn er anderen die dit ook voor hebben? Wat doen jullie? Geven ...
Andere Reacties: 5 3-5-2007 15:20:41

Wendy
bedankje ouders
hallo allemaal,wij willen als bedankje aan onze ouders ook een foto-album geven met ons geboortekaartje en dan foto's van ons. Maar plakken in beide albums dezelfde foto's? Of krijgen bv. de ouders van de bruidegom een album met alleen maar foto's ...
Andere Reacties: 2 3-5-2007 14:51:47

lien
Foto's niet uitvergrootbaar!!
Beste bruidjes,Alweer een probleem: Ons fotoalbum ziet er goed uit (al vind ik de kwaliteit hier en daar niet altijd even goed), maar over het algemeen mogen we niet klagen. Behalve: we kregen alle foto's op cd mee, maar nu blijkt dat de kwaliteit va...
Andere Reacties: 6 3-5-2007 14:02:24

kim
van alles een contract?
Hallo,hebben jullie voor alles een contract en een voorschot betaald?voor ons vervoer lijkt dit maar niet te lukken, ze werken niet op die manier maar zeggen dat we er zeker mogen van zijn dat ze er wel zullen staan..Betrouwen jullie dit? Of is het o...
Andere Reacties: 5 3-5-2007 13:19:23

Wendy
Wij trouwen in juli 2008. Wie trouwt er nog in juli 2008?
Na 6,5 jaar samen en een dochter van 27 maand hebben we eindelijk besloten om te trouwen. De datum is 05/07/2008 geworden. We hebben een week of 6 geleden de feestzaal bevestigd, de ceremoniemeester gesproken en de dj vastgelegd. De eerste grote lijn...
Andere Reacties: 19 3-5-2007 13:17:09

kim
foto in kristal gegraveerd
Hallo,aan onze ouders zouden we graag zo een kristallen blokje geven met onze foto in gegraveerd. We hebben dit gezien in disneyland Parijs, weet er iemand waar dit nog verkocht wordt? Liefst in de buurt van Antwerpen.Groetjes en bedankt!
Andere Reacties: 3 3-5-2007 13:11:12

carmen
Aan Christel
Hey Christel, gisteren heb ik pas je berichtje aan mij opgemerkt en er ook op gereageerd. Nu staat het al op pagina 4, dus misschien heb je er niet meer naar gekeken, dus zet ik hier nog even mijn reactie vooraan :-) Jouw naam doet bij mij geen bell...
Andere Reacties: 3 3-5-2007 11:22:10

debbie
goedkoop uitnodigingen laten drukken bij hema !!
hey bruidjes, heb net de site van hema ontdekt, en heb gezien dat je daar je uitnodigingen heel goedkoop kan laten afdrukken. je kan ze dan zelfs naar je thuis laten versturen of er zelf om gaan. handig voor wie hier niet echt tijd voor heeft ;-)het ...
Andere Reacties: 11 3-5-2007 11:10:48

kim
opgehaald worden door bruidegom
Hoi,Wij trouwen om 11.00 uur voor de wet, het stadhuis is niet ver van mij thuis. Wanneer moet iedereen naar ons thuis komen? De familie? En de bruidegom? Ik heb hier geen flauw idee van.
Andere Reacties: 3 3-5-2007 11:10:33

Els
Aan Anne 21/09/07
Beste Anne,Als het een troost mag zijn: ik ben ook met zo een schoonmoeder gezegend :-)Groetjes!Els 31/08/07
Andere Reacties: 1 3-5-2007 11:02:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...