Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

katleen
drukkerij in de buurt van Ranst / Lier
Hallo,kent er iemand een goede drullerij, met voldoende keuze voor de uitnodigingen ? Tips zijn steeds welkom. Graag ergens in de regio ranst-broechem-lier-vremde ... . Alvast bedankt ! Katleen27/10/2007
Andere Reacties: 3 1-5-2007 20:50:27

Christel
Ceremoniemeester regio Brussel, help!
Hey,Ik zoek nog een ceremoniemeester in de regio van Brussel, maar ik weet echt niet bij wie ik mij moet richten. Vind enkel websites terug, maar dit zegt niet veel over de kwaliteiten van die mensen.... Ik zou graag iemand hebben die de problemen op...
Andere Reacties: 2 1-5-2007 19:50:03

Kim
vreugdeschoten lossen
SOS SOS SOSDringend bericht !!!! Wij trouwen 07-07-07 en zoeken nog een vogelschrikkanon of gaskanon om schoten te lossen voor de avond ervoor. Enige nuttige adressen zijn meer als welkom !!!! En heeft er al iemand ervaring mee??? Is het wat veilig,...
Andere Reacties: 3 1-5-2007 18:35:37

gritkin
Visagiste gezocht
Hoi bruidjes wij trouwen op 14/07/07 en alles ligt al vast enkel men make up nog.men kapster en ikzelf kunnen dit niet dus zoek ik nog iemand die mooi kan sminken.Liefst ook iemand die aan huis kan komen in de regio Aalst, Lede, Wichelen. alle onkost...
Andere Reacties: 0 1-5-2007 16:24:34

Mieke
Trouwen in Brugge
Hallo,wie trouwt er nog allemaal in Brugge die scone? En wanneer? Ben 'ns curieus. Misschien zit er wel iemand tussen die ik ken ...Wij trouwen op 15 juni om 15 u 30 in t stadhuis. (we trouwen niet voor de wet)Groetjes,Mieke
Andere Reacties: 7 1-5-2007 16:11:36

Katleen
Intredelied kerk
Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een lied om de kerk binnen te komen. Het gaat over een vader en zijn dochter. Op het einde legt hij uit dat hij zijn dochter gaat afgeven aan zijn toekomstige schoonzoon. Heel kort samengevat :-)) maar weet soms iem...
Andere Reacties: 2 1-5-2007 13:39:39

Debby
Rode Loper
Hey iedereen,Weet er iemand waar ik in de omgeving van Lier (Antwerpen) een rode loper kan kopen/huren aan een schappelijke prijs?Groetjes Debby220607
Andere Reacties: 3 1-5-2007 12:37:56

Lindsay
Enveloppendoos
Hey Heeft er iemand van jullie soms een leuk idee ivm een enveloppendoos voor tijdens de receptie?Groetjes Lindsay
Andere Reacties: 7 1-5-2007 8:21:25

Lies
Aan iedereen die reageerde op 'Het loopt helemaal fout...' op 20 april
Dag bruiden!een tijdje geleden schreef ik een heel droevig bericht... Het ging op dat moment echt even helemaal de verkeerde richting uit: hopen stress door mijn opleiding en eindwerk, door een toekomstig bouwproject en door de trouw. Spanningen lie...
Andere Reacties: 3 30-4-2007 21:04:49

nicky
Fotolocatie Antwerpen
Wij trouwen op 27/7/7 in Antwerpen. Heeft er iemand leuke ideetjes voor de foto's.Zowel binnen als buiten ideetjes welkom.Eventueel ook iets leuk met kinderen. onze eigen kids zijn erbij (8 en 6 jaar oud)Alvast bedankt hoor!
Andere Reacties: 1 30-4-2007 19:25:41

kim
Demetrios
Ik trouw in april 2008 en ben al wat beginnen zoeken naar een trouwkleed. Ik ben zeer mooie jurken tegengekomen van Demetrios. Iemand enig idee rond welk prijsniveau deze liggen? Groetjes
Andere Reacties: 2 30-4-2007 16:05:18

evelien
claire de femmes - aan anne
hey,is het mogelijk om de website eventjes te posten? Ik heb er namelijk naar gezocht en nog niets gevonden. Groetjes,evelien
Andere Reacties: 5 30-4-2007 13:29:21

Katrien
Tafta en voile voor trouwkleed te koop!
Hallo, ik heb mooie tafta stof (ecru) met supermooie voile die erbij past te koop. Ik heb de stof niet meer nodig omdat ik mijn droomkleed uiteindelijk aan -60% gekocht heb! Ik heb de stoffen gekocht bij stoffen Lorré in Wetteren.Ik heb 79 euro/...
Andere Reacties: 1 30-4-2007 9:59:33

evelien
mieke - mia monta zwangerschapstrouwkleed
hey je had gereageerd op mijn vraag en kwou je eventjes iets vragen.Hadden ze een ruime keuze zwangerschapskledij?Waren ze er vriendelijk? En was alles is die prijsklasse (of hadden ze nog goedkopere of duurdere dingen)?SOrry voor mijn vele vragen,gr...
Andere Reacties: 1 29-4-2007 21:46:43

Mieke
Bericht aan sissi
Hallo Sissi,Ik had een klein vraagje voor jou... trouw jij op 26 mei in Denderwindeke??groetjes Mieke
Andere Reacties: 6 29-4-2007 19:59:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...