Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evelien
gelnagels in west-vlaanderen
heeft er iemand een goed adresje om gelnagels te laten zetten? en eventueel hoeveel dit ongeveer kost?groetjes
Andere Reacties: 2 20-4-2007 14:33:04

veerle
originele tekst viering
Ik ben op zoek naar een originele tekst waarbij men het huwelijk vergelijkt met iets anders vb. een sport, iets anders uit het dagelijks leven,... Heeft iemand tips of eventueel al een tekst waarop we ons kunnen baseren? Groetjes!
Andere Reacties: 2 20-4-2007 12:14:39

erik
bericht aan Tania : DJ
Hoi Tania,Heeft u ondertussen al een DJ gevonden? ik verzorg al 20j trouwfeesten als DJ en sinds enkele jaren ook als fotograaf.voor meer info : bibi77@hotmail.comVEEL succes nog met de voorbereidingen !
Andere Reacties: 0 20-4-2007 10:34:43

Debby
passend cadeau voor katoenen bruiloft
Hey allemaal,Op 22 juni is het zover. Op onze trouwdag is het 1 jaar geleden dat mijn neef getrouwd is en ze vieren dus hun katoenen bruiloft. Ik had graag voor hen een passend cadeautje gekocht om die avond af te geven. Iemand ideetjes?Thanks,Deb...
Andere Reacties: 2 20-4-2007 10:17:18

Lies
Het loopt helemaal fout...
Dag bruidjes in spe,...wat ben ik verdrietig vandaag. We trouwen binnenkort, 2 juni voor de wet en 30 juni voor de kerk. We wilden een heel eigen feest, in een park, persoonlijke viering met een middernachtritueel, mijn bruidsjurk wordt gemaakt (in ...
Andere Reacties: 9 20-4-2007 9:48:59

katrijn
alternatief voor bruidsboeket????
Hoi hoiZijn er bruiden onder jullie die, net zoals mij, een bruidsboeket niet zien zitten?Ik heb echt geen zin om daar mee rond te lopen. Ik had wel graag een alternatief gehad... en laat dat nu net het probleem zijn. Mijn fantasie laat me hier een b...
Andere Reacties: 5 19-4-2007 21:12:20

Angelique
Gastenboek
Hallo,Ik ben op zoek naar een leuk tekstje om bij onze foto te plaatsen in ons gastenboek. Heeft er iemand voorbeelden of ideetjes?Alles is welkomBedankt en groetjesAngelique04.05.07
Andere Reacties: 5 19-4-2007 20:58:13

evy
Thema avondfeest
Ik ben op zoek naar een afbeelding van het programma Thuis en naar het beginliedje voor ons avondfeestthema.Ook dat van are you being served. Heb alles al afgezocht maar vindt het niet.
Andere Reacties: 5 19-4-2007 20:34:09

marjan
verkeerde ligerie gekocht!
zijn er nog bruidjes op zoek naar lingerie van Poirier? Heb gisteren de corsage van Carnival gekocht in ivoorkleur (80B). Na een nachtje slapen ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch beter zou zijn onder mijn kleed dat ik een gewone BH aandoe, ...
Andere Reacties: 10 19-4-2007 17:07:54

Stephanie
soms ben ik het echt beu
Hallohet is nog een tijdje voor ik in het huwelijksbootje stap (3 augustus 2007) maar er moet me eens iets van het hart.Ik ben doodgelukkig met mijn vriend en dit al zeven jaar en nu ik eindelijk ga trouwen, krijg ik niet de gewenste felicitaties van...
Andere Reacties: 7 19-4-2007 15:51:25

Stephanie
bruidboeket of niet
HalloIk trouw 3 augustus 2007. Het is alleen een wettelijke trouw met nadien een trouwfeest. Ik vraag me nu af of ik eigenlijk een bruidsboeket nodig heb of niet. Ik trouw niet in het wit maar in een ander kleurtje (hihi) kan niets zeggen want vriend...
Andere Reacties: 9 19-4-2007 15:45:08

Katleen
Bedankingskaarjes
Hallo bruidjes, wij zijn ondertussen al 117 dagen getrouwd en moeten dus dringend onze bedankingskaartjes in orde brengen. Wij hebben gewacht tot onze album af is en hij is in één woord adembenemend. We gingen normaal gezien onze kaartjes o...
Andere Reacties: 3 19-4-2007 14:35:35

Jessy
thematafels
Hallo,Wij trouwen op 30/6 maar zijn nog op zoek naar ideeën voor onze thematafels. Hebben jullie er soms?groetjesx
Andere Reacties: 6 19-4-2007 13:40:18

Wendy
Misboekjes: laten drukken of bij copycenter (kopies)?
Nog een maandje te gaan, en we moeten nu wel beginnen kijken om onze misboekjes te laten drukken.Nu heb ik offerte laten maken om deze bij de drukker te drukken; maar ook een offerte gevraagd bij een kopie-center. Moet niet gezegd dat het laatste vee...
Andere Reacties: 12 19-4-2007 12:49:12

Tania
ervaring met limousinehuur
Heeft er iemand ervaring met gjpanthera limousines in Oudenaarde of Limoservice uit Denderleeuw???We willen graag een limousine huren voor ons huwelijk, en twijfelen een beetje...Andere suggesties zijn ook welkom!Groetjes,Tania
Andere Reacties: 4 19-4-2007 11:56:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...