Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

lies
Alternatief voor 'schieting'
Hallo,Wij zouden nog iets willen doen voor onze vrienden een paar dagen voor ons huwelijk. Een traditionele 'schieting' willen we niet doen omwillen van het gevaar. Weten jullie enkele leuke alternatieven?Groetjes,Lies
Andere Reacties: 1 15-4-2007 14:21:10

Katrijn
Vervoer bruid
Heeft er iemand ervaring met Cady Cars uit Ieper? Onze bruidswagen zou van daar komen maar ken die firma eigenlijk niet.
Andere Reacties: 0 15-4-2007 11:00:05

anja
lingerie poirier
hallo allemaal,na al de reclame die jullie hier op de site al hadden gemaakt:ik ben vandaag naar bruidsmode lieben in genk geweest voor bruidslingerieen jullie berichtjes waren zeker niet overdreven: zeer vriendelijke bediening, heel goede prijzen du...
Andere Reacties: 5 14-4-2007 21:26:38

Angelique
Weersvoorspellingen
Hey,Is er soms iemand die weet waar ik eventuele weersvoorspellingen van vorige jaren kan terugvinden??Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 14-4-2007 19:46:04

tamara
aan patricia uit bericht nerveuze aanstaande
Hoi Patricia,ik lees dat jij het kostuum van je vriend zelf maakt, maak ja dan ook zelf je kleed? Ik ben nu bezig aan m'n onderrok. Dat van mijn vriend durf ik niet, ik heb niet genoeg ervaring met mannenkleding.Ik ben nog niemand tegengekomen die oo...
Andere Reacties: 2 14-4-2007 15:38:48

carry
Een schoonheidsprobleem
Hallo, Ik zit met een probleempje,ik werk als opvoedster en zit met mijn bewoners veel buiten en wandel veel in het zonnetje, dit is op zich zalig alleen dat je mijn t-shirtjes er goed in ziet en dit is echter geen zicht als je kleed draagt met een b...
Andere Reacties: 11 14-4-2007 12:57:47

Karolien
Brinkman-bruidsjurken
Hei bruidjes,het is nog te vroeg voor mij om een jurk te gaan kiezen want ik trouw pas volgend jaar in augustus.Maar ik heb wel de collectie van Brinkman al gezien op het internet en die vind ik echt prachtig. Iemand een idee over welke prijzen dit g...
Andere Reacties: 3 13-4-2007 21:37:19

tamara
help nerveuze aanstaande !!!
Hey,ik wou even vragen of jullie aanstaanden net zo moeilijk kunnen doen als die van mij! De ene moment wil hij bij de voorbereidingen betrokken worden, maar als het te praktisch wordt, loopt hij weg of wil hij het er dan weer niet over hebben. Zijn ...
Andere Reacties: 4 13-4-2007 21:07:09

isabelle
trouwen in een andere gemeente
Hallo allemaal, ik vroeg me af of het mogelijk is in een andere gemeente te trouwen? Mijn vriend en ik wonen namelijk al een eindje samen in Aalter maar hebben elkaar in Brugge leren kennen en het is dichter bij de deur voor onze familie, dus het zou...
Andere Reacties: 9 13-4-2007 20:57:56

Mieke
Kostprijs menu
Dag bruidjes,Ik vroeg me af hoeveel jullie spenderen voor een hele menu.Dus start receptie, voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert.Wij geven champagne met hapjes tijdens de receptie.Dan voorgerecht ( eventueel ook soep ), hoofdgerecht ( alles met...
Andere Reacties: 12 13-4-2007 17:47:07

Mieke
Bieke 18 mei / dat grote gemis
Hallo Bieke,Een tijdje geleden las ik op het forum dat ook jij enkele van je dierbaren moet missen op je huwelijk. Mijn vader is nog maar 2 jaar geleden overleden en ik krijg nog steeds de tranen in mijn ogen als ik aan hem denk. De gedachte alleen a...
Andere Reacties: 4 13-4-2007 14:22:44

Sofie
huwelijkskaars
Hey, waar kopen jullie een huwelijkskaars en hoeveel geven jullie hieraan uit?Ik heb al een paar winkels bezocht en de huwelijkskaarsen lijken mij allemaal redelijk duur te zijnGroeten, Sofie
Andere Reacties: 14 13-4-2007 11:11:26

Sofie
Cadeau
Hey, Hoeveel geven jullie eigenlijk als cadeau als jullie naar een trouwfeest gaan (avondfeest met menu en alle dranken)?Want ikzelf ben nog maar weinig naar een trouwfeest geweest en heb nu de indruk dat we nogal weinig hebben gegevengroetjes, Sofie
Andere Reacties: 23 13-4-2007 10:08:10

pascale
nog 1 dag te gaan
Hallo bruidjes,Bij ons is het nog 1 dag en dan wordt ik mevr. Demeestere.De zenuwen beginnen nu wel te knagen.één ding ben ik heel zeker het weer hebben we zeker mee.Het wordt een prachtige zommerdag.Wij gaan er van genieten en er een prach...
Andere Reacties: 14 13-4-2007 8:37:42

dorien
aanvraag...
ik ben op zoek naar originele huwelijksaanvraag. ik heb een babytje van twee maanden en misschien dat ik met haar iets kan doen.maar hoeft nietiemand origineel idee?
Andere Reacties: 4 13-4-2007 7:50:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...