Nu Online
Momenteel zijn er 10 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tine
Suitekledij mannen, wie betaalt???
Hoi meiden, Ik heb een misschien vreemd vraagje...wij hebben onze suite uitgebreid met onze beste vrienden, die dus ook allemaal hetzelfde gaan gekleed gaan (de mannen toch)...Nu vroeg ik me af of wij de huur van de kostuums moeten betalen of dat ied...
Andere Reacties: 8 10-4-2007 11:44:31

Ina
Nog 17 dagen te gaan!!!
Het komt er eindelijk aan,op 28/04/2007 zeggen mijn ventje en ik ons ja-woord.Een uitgebreid verslag zal nog volgen.JIPPIE!! Groetjes Ina
Andere Reacties: 5 10-4-2007 11:03:22

martine
vrigezelle gehad
hallo allemaalOp onze teller staat nog 25 dagen te gaan, het is echt aan het korten.We hebben vorig weekend onze vrijgezellen gedaan samen, eerst zijn we gaan paintballen super leuk maar vermoeiend, mijn conditie is niet optimaal.En later op de avond...
Andere Reacties: 2 10-4-2007 10:14:25

Peggy
Bruidsjurk te koop!
Hey,Nog 74 dagen te gaan en het is zover. Toch weet ik nu al dat ik nadien mijn kleed wil doorverkopen. Het kleed is van een niet gekend merk (weet het zelfs niet) en heeft maat 44. Ikzelf ben 1.60m groot en het kleed zal dan ook worden ingekort voor...
Andere Reacties: 0 10-4-2007 9:51:49

Lien
huwelijkslijst
Hai,Zijn er nog koppels onder jullie die een huwelijkslijst leggen? Waar doen jullie dat dan en waarom, en wat zetten jullie er zoal op?Dit zijn de winkels waar wij aan denken, ervaringen daarmee zijn altijd welkom!CollishopMetaleuvenMerckxDomusgroet...
Andere Reacties: 2 10-4-2007 8:29:03

kristel
haarstukje
hallo,waar halen jullie je haarstukje voor het haar? kan je dit in andere winkels dan de bruidsjurkenwinkel vinden?
Andere Reacties: 5 9-4-2007 22:40:00

Maartje
wie trouwt er nog op 13 oktober?
Hey bruidjes,Wij trouwen op 13 oktober 2007 en vroegen ons af of er nog mensen zijn die die dag trouwen. En waar trouwen jullie?Wij trouwen in Kalmthout voor de wet en in Wuustwezel voor de kerk.Hoe ver staat jullie met de voorbereidingen? Dan weet i...
Andere Reacties: 1 9-4-2007 21:49:41

Els
trouwringen
Hallo, heeft er iemand misschien nog een leuk idee om de trouwringen in te stoppen. Ik heb wel een meisje die ze naar voren brengt, maar ik weet niet waar ik ze in zou stoppen?
Andere Reacties: 2 9-4-2007 16:44:02

wendy
Fooien?
Hey,Ik lees altijd dat je de trouwdag zelf best wat cash geld op zak hebt voor de fooien. Nu zou ik eerlijk gezegd niet weten wie ik een fooi zou moeten geven? De chauffeur? fotograaf? dj? Die worden zowiezo al goe betaald dus waarom nog fooi er bove...
Andere Reacties: 7 9-4-2007 10:14:13

Kim
Limousine
Hey,Heeft er iemand ervaring met Yumé Limo?Groeten,Kim
Andere Reacties: 1 8-4-2007 20:58:59

Kim
Schoonouderprobleem
Hey,We hebben enkele problemen met mijn schoonouders in verband met de getuige die mijn vriend zou willen nemen. Mijn vriend heeft 1 broer en zijn ouders eisen dat hij hem als getuige neemt. Mijn vriend zelf zou echter liever zijn beste vriendin als ...
Andere Reacties: 7 8-4-2007 16:17:57

Astrid
Ervaringen met Rent-a-Classic uit Tremelo?
Hallo,heeft iemand van jullie ervaring met Rent-a-Classic uit Tremelo (verhuren oldtimers, waaronder kevertjes en vw samba-busjes)?groetjes,Astrid08.09.2007
Andere Reacties: 5 8-4-2007 11:35:00

Stephanie
aan saskia
veel succes nog met jullie voorbereidingen.Bedankt voor uw reactie op mijn berichtje.Ik ben eigenlijk ook afkomstig uit erpe mere dus wie weet hebben we mekaar al eens geziengroetjesstephanie
Andere Reacties: 1 8-4-2007 11:09:24

Lies
'gedwongen' huwelijkscontract - uitleg??
Hallo allemaal,naast alle leuke voorbereidingen is er bij ons een lelijke deuk in het plezier gekomen. Alles ligt ongeveer vast, wettelijke trouw op 2 juni, viering en feest op 30 juni. Wij trouwen niet met een huwelijkscontract en waren hier heel ...
Andere Reacties: 8 8-4-2007 11:06:08

Kim
Auto's
Hoi,Wij zouden graag voor onze trouw een Mercedes S-klasse en 3 Mercedessen E of C huren. Weet iemand waar we dit in Mechelen of de buurt van Mechelen kunnen huren en wat de prijzen hiervoor ongeveer zijn? Mijn vriend droomt van een Maybach maar we v...
Andere Reacties: 2 7-4-2007 19:25:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...