Nu Online
Momenteel zijn er 9 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Griet
langs welke weg vind je hen?
Hey,Ik heb een vraagje:Ons huwelijk is pas volgende zomer en we wilden dit graag in een tent doen.Dit in een park in de buurt.Omdat we weinig tijd hebben doordat ik veel weg ben voor het werkom overal een bezoekje te brengen (bij fotograaf,...enz)zo...
Andere Reacties: 3 3-4-2007 17:43:24

lien
k Loop over van frustratie...
... en dan is het beter dat ik even mijn hart lucht. Ik ben op 23.02.07 dus getrouwd voor de wet, zoals al vaak gezegd hier. Aangezien mijn vriend van Marokkaanse afkomst is, konden wij nie trouwen voor de kerk, en zo trouwen voor de imam is der ook ...
Andere Reacties: 11 3-4-2007 17:03:20

Nanouchka
nieuwsgierig...
hoi bruidjes,zijn er nog bruidjes die op 3mei '08 trouwen of in de maand mei '08??? Wanneer gaan jullie je trouwjurk gaan 'zoeken'? Ik kan gelik niet meer wachten om eens te gaan kijken naar de jurken. Hebben jullie dat ook? Succes met de voorbereidi...
Andere Reacties: 17 3-4-2007 14:55:47

Elke
Ceremoniemeester/vrouw omgeving Gent gezocht!
HeyWij trouwen op 27/10/2007 en zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester of -vrouw voor die dag. Wie kunnen jullie ons aanraden?Alvast bedankt!groetjesElke
Andere Reacties: 3 3-4-2007 13:37:26

Antonietta
Liedje bij binnenkomen feestzaal
Hoi bruidjes,Welk liedje pakken jullie bij het binnenkomen van de feestzaal? "Rood" van Marco Borsato gebruiken we al wanneer de bruidstaart binnenkomt. Vrienden van ons hebben safri duo & les lacs genomen... iemand nog andere idee...
Andere Reacties: 1 3-4-2007 12:50:56

Mieke
Aaan Margo - of mensen die me kunnen helpen
Hallo,Margo, ik las dat kruidvat onlangs van die grote waspelden verkocht, in welk kruidvat was dat ?Ik heb gebeld naar Kruidvat i Brugge en daar verkochten ze deze niet.Aan de andere ;Ik heb gebeld naar AVA, Duyvejonck, Banier, Floralux, Bruneau, Ca...
Andere Reacties: 8 3-4-2007 9:15:57

daisy
bedankjes. flesje wijn?
wij zijn nu volop bezig met de voorbereidingen, zoals zovelen hier op deze site!ik had gedacht om als bedankjes wijnflesjes te geven. met daarop uiteraard een etiket dat samenhangt met onze uitnodiging en menu's. en een kort tekstje erop!snoepjes zie...
Andere Reacties: 6 2-4-2007 22:26:03

saskia
2 christel ivm reis USA
hey christelwanneer gaan jullie? wij gaan hetzelfde doen, kleine drie weken wel, van LA naar Vegas (ook daar terug trouwen), naar San Francisco langs de nationale parken en dan van San Francisco langs de kust terug naar LA en daar hopelijk nog uitsta...
Andere Reacties: 3 2-4-2007 21:40:24

Sheron
HELP!!!
Beste Bruidjes,Ik heb dringend jullie hulp nodig!! Blijkbaar moet ik om te kunnen trouwen een akte van bekendheid ipv van een geboorteakte aanvragen (hiervoor heb ik 2 getuigen nodig die in Iran zijn geboren) omdat ik niet in België ben geboren ...
Andere Reacties: 13 2-4-2007 16:47:36

Mieke
Wat een bruid lijden kan..
Hey,Ik ben net terug van mijn 1ste beurt bij infraligne..Man man wat heb ik afgezien !Mijn spieren trillen er nog van na.. nooit gedacht dat een mens zoveel spieren kan voelen in zijn lijf.Ik hoop dat het de moeite waard is na 3 maand !Groetjes Mieke
Andere Reacties: 12 2-4-2007 14:48:06

anja
dilio-elegance
hallo allemaal,heeft er iemand van jullie ervaring met dilio-elegance in st-truiden, tienen of diest voor de bruidsmake-up of bruidskapsels?bedankt!groetjes,anja
Andere Reacties: 0 2-4-2007 14:06:08

Isabel
betaalbare videograaf???
Hallo iedereen,wij zijn aan het overwegen om toch een videograaf te nemen voor onze trouwdag. Ik had geïnformeerd bij onze fotograaf maar ik moest even bekomen toen ik de prijs hoorde. We willen graag dit aandenken aan onze dag maar niet voor be...
Andere Reacties: 13 2-4-2007 13:38:16

Katleen
De Vos Lennik
Hallo allemaal, Zijn hier mensen die ervaring hebben met de winkel De Vos in Lennik? Graag jullie gedacht zowel negatief als positief. Alvast van harte bedankt. Groetjes Kate
Andere Reacties: 3 2-4-2007 12:44:25

Sheron
kosten droogkuis kleed en waar?
Hallo bruidjes,Weten jullie hoeveel de droogkuis voor een trouwkleed kost ongeveer? En kent er iemand een goeie droogkuis regio Leuven?Groetjes,Sheron
Andere Reacties: 3 2-4-2007 12:26:18

Dolores
bevestiging
Beste allemaal,een maand geleden hebben wij onze uitnodigingen verstuurd en er stond op vermeld:graag een seintje voor 01/04/2007, ook als u er niet bij kan zijn. Volgens ons was dit duidelijk genoeg maar helaas...Tot vandaag heeft de helft van de ge...
Andere Reacties: 14 2-4-2007 11:52:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...