Nu Online
Momenteel zijn er 8 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

debbie
trouwfuif wat te doen ivm de tafels ?
hoi medebruidjes :-)wij geven ipv en groot feest een trouwfuif. we hebben daarvoor de een parochiezaaltje gehuurd. dus bij ons zal er dan ook geen tafelschikking zijn. nu weet ik niet ofdat ik als ik de gasten begroet ik hen moet zeggen dat ze mogen ...
Andere Reacties: 3 25-3-2007 16:43:10

Jotje
hotel / B&B regio Kortrijk voor gasten die van ver komen
Hallo, Wij hebben enkele gasten die uit Limburg en Nederland komen naar ons huwelijk in juli. Kent iemand van jullie een leuke B&B of hotelleke in de omgeving van Kortrijk? Ik wil ons gasten eens extra soigneren, omdat ze van zo ver komen... Heb ...
Andere Reacties: 2 25-3-2007 13:00:03

Katrien
hotel huwelijksnacht
Hallo iedereen,ik heb eens een vraagje. Mijn toekomstige en ik trouwen in augustus in 't Mollenhof in Poederlee. Nu heb ik al van verschillende 'toekomstige' bruidjes gehoord dat zij in een hotel blijven overnachten wanneer ze trouwen. Meestal is het...
Andere Reacties: 1 25-3-2007 12:42:54

Jotje
drukker - uitnodiging met foto (kortrijk)
Hallo, We hebben hier samen een eigen ontwerp gemaakt voor ons uitnodigingen, maar zijn nog op zoek naar een drukker in ons regio (kortrijk) die een eigen ontwerp wil drukken. We dachten er eerst aan om naar een gewoon kopiecentrum te gaan, maar de...
Andere Reacties: 5 25-3-2007 10:46:19

Jotje
bloemen - bruidsboeket
Hallo meiden Hoe lang op voorhand kijken jullie voor de bloemen in de kerk en voor 't bruidsboeket? Moet dit lang op voorhand? Of hoe gaat dit eigenlijk. Kent iemand een goede bloemist in de regio van Wevelgem - Kortrijk? groetjes Jotje
Andere Reacties: 7 24-3-2007 14:16:31

Katrien
Ringdoosje
Hallo iedereen,mijn vriend en ik hebben gisteren onze trouwringen laten ontwerpen en nu ben ik op zoek naar een ringdoosje.Ik heb al verschillende ringkussens gezien, maar ik wil eens iets anders. Misschien een schatkistje, een doosje in de vorm van ...
Andere Reacties: 9 24-3-2007 11:12:28

Sabrina
verloofden-ontmoeting
Klein vraagje...Zijn jullie verplicht om naar een verloofden-ontmoeting te gaan?GroetjesS.
Andere Reacties: 6 24-3-2007 10:44:49

Christel
Weddinggiftshop rekeningnummer
Hallo iedereenik zou graag straks een paar spulletjes bestellen bij weddinggiftshop.nl maar da's een nederlands bankrekeningnummer.ik veronderstel dat als ik moet overschrijven ik het BIC nummer en SWIFT nummer moet kennen?Heeft dit soms iemand? Dan ...
Andere Reacties: 2 24-3-2007 10:05:46

evelien
kloppen de geruchten ivm schaapsdreef
wij gingen normaal ons trouwfeest in de schaapsdreef doen maar we beginnen serieus te twijfelen.Klopt het dat ze de hoofdschotel geen 2de keer serveren? En dat ze het dessertbuffet niet laten staan?Ook heb ik gehoord dat het hele kleine porties zijn....
Andere Reacties: 5 23-3-2007 22:08:22

Katrijn
probleem suitewagens
We hebben wat problemen met onze suitewagens. We hadden graag een suite gehad van rolls royce, weet iemand waar we die kunnen vinden?
Andere Reacties: 4 23-3-2007 20:56:01

an
drukkerij gezocht
Hallo, wij hebben als uitnodiging een kaart van mercard gekozen. Nu moeten we een drukker vinden. Wie kent een goede (qua prijs én kwaliteit) drukker in Gent? Het schijnt dat Univers in Merelbeke wel goed maar duur is?An
Andere Reacties: 5 23-3-2007 18:41:44

I
decoratie feestzaal
Hoi Bruidjes en bruidegoms,Wij zijn op zoek naar winkels waar we versiering vinden voor onze zaal: balonnen n hartjesvorm of met tekst er op, slingers, leuke tafelversieringen, ... kortom vanalles om de zaal gezellig te maen.1) Hoe versieren jullie d...
Andere Reacties: 4 23-3-2007 18:30:36

Shalini
VTM programma
Bedankt voor jullie reacties, het lijkt inderdaad erg op dat programma van vitaya. Ik zou het heel erg vinden als je zelf geen eigen inbreng hebt in je huwelijk, zoals je trouwkleed... ik mag er niet aan denken. Ik heb natuurlijk al enkele keren gebe...
Andere Reacties: 0 23-3-2007 15:26:30

lien
Bedanking + foto?
Hallo Bruidjes,Ik lees meer en meer dat er mensen bedankingetjes geven op het einde van hun trouwfeest, maar wat ik eigenlijk nog wilde weten: wat met de traditionele bedankfoto? Wordt dat nog gedaan? Als jullie een bedanking geven, sturen/ geven jul...
Andere Reacties: 12 23-3-2007 15:15:04

Shalini
VTM programma
Hallo lieve bruidjes,een tijdje geleden heb ik mij ingeschreven voor een nieuw programma op vtm over trouwen. Nu ben ik bij de laatste 12 en wil heel graag weten of er iemand van jullie ook heeft meegedaan en meer informatie heeft over dit programma....
Andere Reacties: 5 23-3-2007 14:38:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...