Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Vicky
DJ in Vlaams-brabant
Hey bruidjes,Wij trouwen op 3 augustus in het buitenland. Op 25 augustus geven wij echter hier wel een trouwreceptie/-fuif om het uitgebreid te kunnen vieren met vrienden en familie!Nu zijn wij nog op zoek naar een betaalbare Dj. Als ik hier soms de ...
Andere Reacties: 5 17-3-2007 18:35:08

wendy
Zoektocht kleren bruidskinjes eindelijk gedaan
Hallo allemaal,Vandaag was een goede dag ivm mijn zoektochten!!!!!kleertjes voor mijn dochtertjes gevonden en ook mijn trouwschoenen(nog geen 20 euro voor de schoenen ,toevallig gevonden in de shoediscount, had ik nooit gedacht!!!!)Nog bedankt voor a...
Andere Reacties: 5 17-3-2007 18:01:26

Lieselot
weekend Hemelvaert
Hallo!Zijn er nog van jullie die trouwen in het weekend van OLH Hemelvaert? Dit jaar 17 mei. Is het bij jullie ook onmogelijk om de zaterdag in dat weekend te trouwen voor de wet? Hoelang vooraf zijn jullie op dat moment reeds gehuwd voor de wet?Ik w...
Andere Reacties: 9 17-3-2007 14:45:32

Katrien
Help! Visagiste gezocht voor 18 augustus.
Hallo iedereen.Er is op dit forum al veel vraag geweest naar visagistes en ik heb via hier dan ook al een paar mails gestuurd naar visagistes die mijn bruidsmake-up zouden willen doen, maar blijkbaar is 18 augustus een moeilijke datum.Tot nu toe heb ...
Andere Reacties: 6 17-3-2007 12:03:21

freddy
Warme aangename stem
Ik zoek dringend een persoon (m/v) met aangename warme stem goed articulerend om voor een bedrijfsfilm de commentaar (10 minuten) in te spreken.Kleine vergoeding voorzien. Ik denk bijv. uit milieu DJ - Onderwijs - Toneel enzv.Moet uiterlijk woensdag ...
Andere Reacties: 1 17-3-2007 11:23:11

wendy
aan vicky ivm weddinggiftshop
Hallo vicky, mag ik je vragen hoelang je op je bestelling hebt moeten wachten?Ik heb ook een bestelling geplaatst en gevraagt hoe lang het ongeveer zal duren maar ze reageren niet.als ik een mailtje doe en om een leesbevestiging vraag dan zie ik dat ...
Andere Reacties: 3 16-3-2007 21:05:09

Sofie
DJ Partysound of Beversound?
hey, wij weten echt niet welke DJ we moeten kiezen, we twijfelen tussen DJ partysound en the beversound.heeft iemand van jullie ervaring met deze DJ's?hartelijk dankSofie
Andere Reacties: 0 16-3-2007 20:11:13

annelore
ste marie in maldegem of de kleine rietgans in damme
hallo,nog eens een vraagjewij zijn dus nog altijd op zoek morgen hebben we een afspraak in ste marie heeft er daar iemand ervaring mee?en ook hadden we gedacht aan de kleine rietgans in dammeiemand daar al geweest?alvast bedankt voor jullie hulpgroet...
Andere Reacties: 3 16-3-2007 11:56:32

Wiese
Bedankingeskes Kindjes
Hoi BruidjesWie weet er een origineel cadeautje voor aan de kindjes te geven die aan de kerk staan?Groetjes Ellen 28/07/07
Andere Reacties: 5 16-3-2007 11:35:32

pascale
tafelkaartjes
hey,Nu had ik graag jullie mening gehad.Wij hebben voor de avond mensen geen naamkaartjes gemaakt omdat ik vind dat ze mogen gaan zitten aan hun tafel waar ze willen.Nu ieder zijn gedacht hé.We hebben wel gekozen voor een plaatsbenaming die alle...
Andere Reacties: 1 16-3-2007 10:44:11

Saskia
debruidswinkel.nl iemand ervaring met bestellen?
HoiKan iemand mij vertellen hoe lang je moet wachten op artikels besteld via online shop van debruidswinkel.nlGroetjes Saskiahttp://saskiaensteve.trouwen.com
Andere Reacties: 1 16-3-2007 10:42:47

Christel
DJ regio brussel
Hallo allemaal, wij zoeken nog een dj voor juli 2008, maar ik vindt het moeilijk zomaar iemand van het internet te halen. Bovendien is een deel van mijn familie franstalig. Ben zelf altijd op fuiven in het Nederlands geweest en kan dus niet echt meez...
Andere Reacties: 3 15-3-2007 20:10:09

Christel
le palais de plume Ittre
Hey, We zijn vorig weekend naar le palais de plume gaan kijken in Ittre (Waals Brabant) aangezien we een feestzaal zoeken rond het Brusselse.Heeft iemand ervaring (goed of slecht) met die zaal/caterer? Het is ook dezelfde cateringdienst als 'the clas...
Andere Reacties: 4 15-3-2007 17:27:44

Natacha
bh zonder bandjes
Hallo, ik ben maandag om lingerie gegaan voor de huwelijksdag! Nu ik heb een bh zonder bandjes nodig. Mijn vraag is is het normaal dat zo'n bh zonder bandjes bovenaan geen van die plakdinges meer aan hangt (van die doorzichtige band) ik heb het gevoe...
Andere Reacties: 9 15-3-2007 13:09:13

Sabine
Poink off-line :-(
Wij hebben sinds twee weken een site aangemaakt via poink! Alles verliep heel vlotjes en zo hebben we beslist om zo de link ook op onze uitnodigingen te vermelden. zo konden de mensen meer info en routebeschrijvingen vinden... Maar nu is poink sinds ...
Andere Reacties: 0 15-3-2007 10:44:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...