Nu Online
Momenteel zijn er 8 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Anja
Schminkster
Ik heb een probleempje.. ik heb nathalie de bock ‘geboekt’ voor mijn huwelijksdag voor haar en make-up. Nu heb ik mijn proef gehad en mijn haar was meer dan ok, maar ik voelde mij echt nie goed bij haar make up. Ik ben zelf schoonheidsspe...
Andere Reacties: 6 23-3-2007 14:01:56

VERA
CEREMONIE
hallo bruidjes,wij trouwen voor 2de keer, hoe zouden jullie het gemeentehuis binnengaan, gekoppeld met wie?groetjesvéke
Andere Reacties: 2 23-3-2007 13:09:36

Saskia
wie uitnodigen op een schieting?
Hoi Indien jullie een schieting geven, wie vragen jullie dan? Ik weet normaal buren en vrienden de ouders zijn er ook bij, maar wat dan met tantes, nonkels, neven, nichten? Mijn ouders zijn gescheiden dus ik het nonkels en tantes aan vier kanten en m...
Andere Reacties: 6 23-3-2007 13:00:58

didin
Te koop: trouwkleed Linea Raffaelli
Hallo bruidjesDeze zomer trouw ik in een gekleurd LR bruidskleed(maat 42)!Ik zou het kleed nadien willen verkopen. Mochten jullie nu reeds interesse hebben, laat dan maar iets weten op didin123456@hotmail.comGrtjs!
Andere Reacties: 0 23-3-2007 11:53:32

marjolein
draaiboek trouwdag
Hallo bruidjes,heeft er iemand van jullie jullie draaiboek op pc staan? kZou graag een beetje een overzicht hebben van onze dag maar kwil natuurlijk niets vergeten.marjoleincallebaut@telenet.bealvast bedankt!Marjolein
Andere Reacties: 4 23-3-2007 11:30:26

I
Bedankingen na het feest
Beste bruidjes en bruidegoms,Wij lezen en horen regelmatig dat het de gewoonte is om na het feest een bedanking aan de mensen te geven.1) Doen jullie dit ook en wat geven jullie zoal? 2) Op welke plaatsen kan je horen voor bijv. bedanksnoepjes in bli...
Andere Reacties: 5 23-3-2007 11:26:21

Ellen
Ringen Jodenbuurt
Hallo iedereen,Heeft er van jullie soms iemand ervaring met de jodenbuurt in antwerpen aan het station?? zijn de ringen daar veel prijselijker?? heeft er daar iemand ringen gekocht? zou ik evt mogen weten hoeveel jullie die daar betaald hebben??alvas...
Andere Reacties: 4 23-3-2007 9:28:16

ann
Overmorgen is het zover!!
Hoi allemaal,Ik wou even meedelen dat overmorgen onze grote dag is aangebroken! Na meer dan een jaar voorbereidingen treffen is het dan eindelijk zo ver! Ik ben echt eens benieuwd hoe de dag gaat verlopen, ik hoop natuurlijk zoals gepland. Zenuwen he...
Andere Reacties: 14 22-3-2007 19:41:37

Huys
misboekjes
hallo iedereen, ik ben op zoek naar misboekjes om wat ideetjes op te doen. kan iemand mij hier bij helpen?
Andere Reacties: 7 22-3-2007 17:35:39

Vân
@ Wendy i.v.m. videograaf uit Sint-Niklaas
Hey Wendy,Zou je mij de gegevens kunnen doorsturen van de videograaf uit Sint-Niklaas. Wij wonen ook in Oost-Vlaanderen dus hij moet bij ons al ni ver. Je mag het sturen naar van.phan@pandora.be.Alvast bedankt,Vân en Michel07/07/07
Andere Reacties: 2 22-3-2007 17:24:50

Sanne
Maggie Sottero
Hoi iedereenIk zou graag een trouwkleed van maggie sottero nemen, maar ik kan nergens vinden hoeveel die ongeveer kosten. Heeft iemand een idee? En waar zijn ze te vinden?Bedankt!
Andere Reacties: 1 22-3-2007 16:56:52

tamara
niet kerkelijk trouwen, maar toch een dienst
Hey daar,zijn er nog koppels die niet kerkelijk trouwen maar naast het gemeentenhuis een dienst of ceremonie willen houden?Wij willen 's avonds als alle vrienden en collega's komen nog een dienstje doen waarbij we ook de gasten actief willen betrekke...
Andere Reacties: 33 22-3-2007 16:51:26

Selma
verzonden berichten
Heeft iemand enig idee hoe ik kan zien op welke categorien ik gereageerd heb? Ik vind het namelijk wel leuk om te zien wat de reacties zijn, maar vaak weet ik niet meer op welk bericht ik gereageerd heb.Groetjes Selma
Andere Reacties: 5 22-3-2007 15:46:21

pascale
mijn gevoel
Hey bruidjes,Dit wilde ik toch eventjes vragen.Ik en men ventje huwen op zaterdag 14 april 2007.Dus vanaf vandaag nog 23 dagen.Nu heb ik het gevoel dat ik nog zoveel moet doen,alhoewel alles al gereed is behalve nog een paar kleinigheden.Maar ik vind...
Andere Reacties: 2 22-3-2007 11:38:47

debbie
bruidslingerie regio waasland
hallo medebruidjes weten jullie of er ergens in de buurt van het waasland ergens bruidslingerie zijn zou graag dit weekend gaan kijken want moet in april men kleed gaan passen en meot dan alles al hebben graag had ik van poirier gehad meer weet niet ...
Andere Reacties: 3 22-3-2007 10:21:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...