Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sarah
apart
wie van jullie slaapt er apart de dag voor hij gaat trouwen heb er over nagedacht maar dan moet mijn man mij s'morgens komen halen in scherpenheuvel bij mijn ouders maar dan moet hij van kortenberg komen .wie doet dit allemaal
Andere Reacties: 22 13-3-2007 8:43:42

tamara
Aan Anja van nieuwerkerke
Dag Anja,ik begrijp het niet goed, heb je al een zaal en ben je op zoek naar een fotolokatie of ben je ook nog op zoek naar een zaal?Indien je enkel een fotolokatie zoekt voor buiten zijn er verschillende parken, kasteeltuinen, enz ...Voor binnen, in...
Andere Reacties: 0 12-3-2007 22:42:38

ann
waar helium kopen?
Hoi allemaal,Nog 12 dagen en het is zover voor mij! Spannend! De zenuwen beginnen wel stilletjes aan te komen! Ik ben nog op zoek naar helium. Weet iemand waar ik dit kan kopen? Ik had eerder hier op het forum gelezen in de Fun, maar ben dit weekend ...
Andere Reacties: 9 12-3-2007 20:26:01

Willem
Make-up & Kapsel te SCHOTEN/SCHILDE
Hallo!Mijn mama en ik zijn op zoek naar een kapster/visagiste om ons haar te doen en ons te schminken op mijn trouwdag. We zouden ook graag op voorhand een proef doen.Alle tips zijn welkom!Groetjes,Karen
Andere Reacties: 3 12-3-2007 17:25:43

anne
Ervaring met s
Andere Reacties: 0 12-3-2007 16:28:04

Laetitia
RENARD BEERVELDE
Hallo iedereen,Is er iemand al getrouwd of naar een trouw geweest in de Renard in Beervelde (regio Gent)? GroetjesLaetitia
Andere Reacties: 0 12-3-2007 15:35:00

Daisy
cadeau getuigen
Hallo bijna bruidjes,Graag had ik ideetjes gekregen over wat ik als cadeau zou kunnen geven aan een vrouwelijke getuige en aan een mannelijke getuige namelijk mijn getuige en die van mijn bijna man? ik vind het idee van zo een pennenset een beetje te...
Andere Reacties: 3 12-3-2007 12:52:23

Anouk
Aan Christel die trouwt op 16/06/07 - Ian Stuart!
Hey Christel,Ik ben dit weekend eindelijk naar Moderna geweest voor mijn eerste pasbeurt! En het was zo zalig! Ik vond het nog mooier dan de eerste keer!Ik heb daar meteen ook een halsketting gekocht die er super goed bij ging - die choker vond ik te...
Andere Reacties: 7 12-3-2007 12:37:30

Lotte
fotograaf regio sint-niklaas
hallo,ik zoek een fotograaf in de regio van sint-niklaas die heel mooie (niet al te klassieke) trouwfoto's trekt?Op een trouwbeurs hadden we al kennis gemaakt met 'anders zien' een fotowinkel in Gent en we vonden deze heel goed. Heeft iemand al ervar...
Andere Reacties: 7 11-3-2007 20:23:29

Isabel
Trouwjurk Brinkman
Ik heb nu een mooi trouwkleed gezien van Brinkman, kan iemand me zeggen in welke prijsklasse deze jurken , ongeveer, liggen, alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 11-3-2007 19:31:58

tamara
aan sofie ivm trouwzaal sint-truiden
Hey Sofie,ik heb net antwoord gekregen van het stadsbetuur, er kunnen inderdaad niet veel mensen gaan zitten (maar een 5 of 6 mensen), de andere zullen blijven rechtstaan. Er zijn echter wel meerdere koppels die hun hele families meenemen en volgens ...
Andere Reacties: 1 11-3-2007 17:50:17

Ingeborg
avondfeest en kindje 19 maand
Hoi,wij hebben een dochtertje die 19 maand zal zijn op het ogenblik van huwelijk. Zijn er nog koppels met jonge kindjes en houden jullie ze op het feest of nemen jullie babysit of hoe lossen jullie dit op. Wij hebben eigelijk geen babysit daar onze o...
Andere Reacties: 7 11-3-2007 9:52:34

wendy
kleding bruidskindjes
Hallo allemaalNa een mislukte zoektocht in Maastricht voor mooie afdraagbare kleren voor mijn 2 dochtertjes de bruidsmeisjes ben ik wat gaan googelen en kwam ik uit bij jill en juul in zonhoven(hebben verschillende collecties, vooral bij lino factory...
Andere Reacties: 8 10-3-2007 22:52:42

Annelies
Wanneer drukwerk bestellen?
Dag bruidjes,Wanneer gaan jullie naar de drukker om de uitnodigingen te bestellen?Groetjes,Annelies25/08/07
Andere Reacties: 5 10-3-2007 13:10:14

Shara
uitwisselen ringen
Hallo allemaal,Wij trouwen op 01/06/07 op de gemeente. Nu ben ik mij aan het afvragen: moeten wij één of andere tekst zeggen die we vanbuiten moeten kennen als we de ringen uitwisselen? Of moeten we gewoon 'ja' zeggen en is het dat? Groetje...
Andere Reacties: 3 10-3-2007 11:30:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...