Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marijke
bruidsmeisje
Beste toekomstige bruidjes,zijn er onder jullie nog mensen die als bruidmeisjes ook een vriendin nemen? bij ons is het zo: 2 kleine bruidskindjes (een jongen en een meisje) en dan nog mijn beste vriendin. maar nu is mijn vraag: wat kan zij doen? het ...
Andere Reacties: 3 8-3-2007 13:41:19

Saskia
bedankjes wanneer geven
hoi bruidjesWanneer denken jullie dat het beste moment is om tijdens het avondfeest de bedankjes te geven? wij hebben gepersonaliseerde chocolaatjes laten maken en ik dacht ze misschien te geven telkens er een koppel weggaat maar dat zit het risico e...
Andere Reacties: 6 8-3-2007 13:04:18

Sarah
Hoepelrok bij nopeningsdans.
Hallo,ik heb een vraagje in verband met de hoepelrok. Ik weet niet goed of ik deze uit zou doen voor de openingsdans of als ik hem zou aanhouden. Wat deden jullie? Zat deze niet in de weg?Groetjes,Sarah
Andere Reacties: 1 8-3-2007 11:35:27

jennifer
wie weggeven?
hallo bruidjes. word iedereen weggegeven door haar vader?ik zou dit niet willen omdat mijn stiefvader evenveel betekent voor mij als mijn vader.zou mijn zoontje mij kunnen weggeven? is 18m.of kunnen ik en mijn verloofde samen naar het altaar lopen?gr...
Andere Reacties: 8 8-3-2007 9:55:10

Wendy
kleur lingerie onder ivoorkleurige trouwjurk?
Dag mede-bruidjes, mijn jurk is ivoorkleurig en ik heb een strapless bh of torselet nodig voor eronder. In de winkel zeiden ze me dat ik een huidskleurig model moest nemen. Ik vind dit alleen echt niet mooi. Ik draag altijd marie jo en vind het evita...
Andere Reacties: 10 7-3-2007 21:43:04

wendy
enveloppendoos
Hallo allemaalGebruiken jullie als enveloppendoos zo een traditionele hartvormige doos die je hier op de meeste sites kan bestellen of wat gebruiken jullie?Of maken jullie het zelf van een gewone doos?zijn er ook winkels waar je zoiets kan kopen want...
Andere Reacties: 21 7-3-2007 21:18:53

sandra
Yumé Limo
Heeft er iemand hier ervaring met Yumé limousines uit Mechelen?Ik heb hen een mailtje gestuurd met de planning van de dag maar ik krijg maar geen feedback. Ik heb ondertussen nachtmerries dat er de dag van het huwelijk geen limousine zal verschi...
Andere Reacties: 1 7-3-2007 20:58:56

patricia
hartje luchten
hier nog eentje dat zijn hart wil luchten ! mijn schoonzus ,ik krijg er iets van , heb haar zonet eens goe haar vet gegeven nu maar hopen dat de boodschap overgekomen is ; mijn schoonma in spé is niet zo tevinden voor het huwelijk alé die i...
Andere Reacties: 3 7-3-2007 20:46:29

H
getuigen
halloik had een vraag over de getuigen. ik zit met een probleem: ik heb mijn toekomstige schoonbroer gevraagd als getuige omdat het tussen mij en mijn broer een tijdje niet goed ging omwille van mijn moeder. Nu kom ik terug heel goed overeen met hem,...
Andere Reacties: 7 7-3-2007 19:43:02

lien
@Jotje: Hoeve Moeskroen?
@ Jotje: Kan je me eens de naam of website doorgeven van die hoeve in moeskroen? Ik ken die niet, dus interesseert me wel! Kasteelhoeve ben ik geweest, maar vond ik te duur voor wat het eigenlijk was. Goed ten houte ben ik al es gaan eten. Ik weet da...
Andere Reacties: 2 7-3-2007 16:44:43

Christel
Envelop ontvangen, open doen?
Hallo bruidjes allemaalgho hoe meer de dag nadert, hoe meer vraagjes opduikenIk vraag me af, als je als geschenk op het feest een enveloppe ontvangt van iemand , doe je die dan meteen open of steek je hem in de enveloppendoos.de ene etiquette zegt da...
Andere Reacties: 7 7-3-2007 15:46:35

Natacha
DJ Rik uit Deinze
wij trouwen op 07/07/07 en hadden het moeilijk (aangezien de populaire datum) om een dj te vinden.Nu hebben we Rik uit Deinze geboekt maar meer weten we niet van hem. Is er soms iemand die er iets meer van weet?groetjes Natacha
Andere Reacties: 2 7-3-2007 15:20:46

Caroline
bruidskindje
Hey allemaal,Ik heb misschien een domme vraag, maar: wat doet een bruidskindje precies? Ik denk aan de ringen brengen tijdens de plechtigheid en mee op de foto gaan... maar betrekken jullie die kleintjes ook nog op een andere manier in jullie dag? Al...
Andere Reacties: 1 7-3-2007 15:12:39

Marisa
even mijn hart luchten!
Hoi bruidjes,Moest dit toch even kwijt aan jullie.Zaterdag zouden we achter onze ringen gaan in een diamantcentrum in Antwerpen (wij wonen in west-vlaanderen). Via mijn opa waren we te weten gekomen dat die identieke kopieën kunnen maken van mer...
Andere Reacties: 8 7-3-2007 13:17:16

wendy
aan Ine ivm Jafra
Hallo IneIk ben van Genk.Worden daar ook workshops gegeven of is dat te ver?Groetjes Wendy
Andere Reacties: 1 7-3-2007 11:33:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...