Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Inez Boexstaens
Aan Kirsten!!!
Hoi Kirsten, Heeft die winkel in heist op den berg een site waar jullie jullie ringen kozen?En ik heb eens een kijkje genomen op jullie site :), ivm je juwelen. Hoeveel vragen ze daarvoor in het elfenatelier??groetjes, Inez
Andere Reacties: 2 28-2-2007 15:32:46

Ruth
rode loper oost-vlaanderen?
Wij trouwen op 5 mei in het Gentse en zijn nog steeds op zoek naar een rode loper voor aan de kerk. Weet iemand misschien raad? Alvast bedankt!Ruth
Andere Reacties: 7 28-2-2007 15:07:01

Sarah
Grootouders op huwelijkskaart?
Hallo,ik heb een vraagje in verband met de uitnodiging. Zetten jullie de grootouders ook op de huwelijkskaart? Mijn vriend heeft geen grootouders meer maar ik wel. En ik weet niet zo goed wat ik er mee zou doen. Ik weet niet of dit nog veel wordt ged...
Andere Reacties: 4 28-2-2007 13:14:46

Eva
Cabrio huren
Hallo,graag zou ik voor mijn trouw een cabrio huren. Het liefst van al een porsche maar de tarieven hiervoor zijn al snel 250 euro en meer voor een hele dag (gemeente voormiddag en namiddag ker), heeft er iemand een goed adresje waar je tegen een goe...
Andere Reacties: 2 28-2-2007 12:27:40

Klara
Mylène of Jafra of ???
Hallo allemaal,Onze grote dag begint stilletjes aan dichterbij te komen en ik begin nu te denken aan mijn make-up van die dag. Ik weet niet of ik het wel zelf zou doen? Is er iemand die ervaring heeft met Mylène of Jafra? Ze komen op je trouwdag...
Andere Reacties: 7 28-2-2007 11:27:47

wendy
schoenen tsjari
Hallo medebruidjesIs er hier iemand al eens gaan kijken bij schoenewinkel tsjari in Breda? Op de site staan heel veel prachtige schoenen(www.avondschoenen.nl). Je vind er al de merken terug.Iemand er al geweest?(is wel erg ver voor ons)Groetjes Wendy
Andere Reacties: 5 28-2-2007 9:38:45

natascha
eten 's middags voor familie
Wij zitten wat met de handen in het haar. Wat moeten we onze nonkels en tantes geven 's middags als we van de mis komen ? Als we naar de zaal gaan, eten we daar ons buikje rond, maar zijn wij ook direct veel centen kwijt! Wij lusten graag bbq, maar z...
Andere Reacties: 6 27-2-2007 17:24:30

natascha
eten 's middags voor familie
Lieve trouwerkes,Wij zijn zo een beetje aan het nadenken wat we zoal kunnen doen over de middag met ons nonkels en tantes. We kunnen naar de zaal gaan en een groot menu eten, maar dan zijn wij ook direct super veel centen kwijt... We dachten eraan om...
Andere Reacties: 0 27-2-2007 17:22:00

wendy
bedankjes
Hallo allemaalHeir ben ik weer met mijn bedankjes.Weet iemand waar je niet te duur badparels en badzout kan kopen?Ik kruidval kost 1 badparel 0.30 cent.als je dan zo 5 in een potje doet(potje kost al 0.90)dan kom je nog goedkoper uit als je het niet ...
Andere Reacties: 6 27-2-2007 15:02:21

Caroline
volgorde in mis
Wanneer komt bij jullie het ondertekenen van het huwelijksregister in de mis? Als ik op internet opzoek, gebeurt dit altijd na de zegening van de ringen en huwelijkskaars, maar bij ons zet de priester dit helemaal op het einde van de viering, na de z...
Andere Reacties: 5 27-2-2007 14:36:02

Ilse
bedankingskaartjes
Hallo,Wij twijfelen of we als bedanking een typische foto zouden meegeven met de genodigden. Tenslotte hangt hier toch ook een serieus prijskaartje aan vast en echt origineel vinden wij dit ook niet. Wat geven jullie met de gasten mee als bedanking? ...
Andere Reacties: 4 27-2-2007 14:15:01

Angela
kostenplaatje
Hallo,Nu dat we juist verloofd zijn, kunnen we beginnen plannen. Natuurlijk hoort daar ook een budget bij. Mijn vraag naar jullie ervaren trouwers.... Wat komt er allemaal bij kijken, aan wat hangt er juist een prijs aan vast? Ik heb zoveel ideeen, m...
Andere Reacties: 10 27-2-2007 13:52:43

kim
fotograaf
Hoi,Wij houden onze receptie en feest waarschijnlijk in Mechelen, dus had ik graag een fotora(a)f(e) uit deze buurt gehad. Kan er iemand ons een bepaalde fotograaf aanbevelen?Bedankt!
Andere Reacties: 3 27-2-2007 13:24:16

Clara
Kapster aan Huis in omgeving van Schilde
Hello,Ik be op zoek naar een kapster aan huis voor de omgeving van Schilde. Eerst wilde ik naar de kapper zelf rijden (waar ik altijd ga) maar ik zou het liever bij me thuis laten doen, dan moet ik al niet zo op t uur letten. En ik heb al wel ergens ...
Andere Reacties: 3 27-2-2007 10:43:12

sarah
hof van aragon
wie kan mij iets vertellen over het hof van Aragon in lier?Zowel positief als negatief.groetjes
Andere Reacties: 0 27-2-2007 10:22:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...