Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

ilse
Live muziek voor lage prijs!
Hallo trouwertjes!Wij zijn een jong, sociaal en plezant koppel uit Vlaams-Brabant (Diest, Melkwezer) dat al sinds 8 jaar samen speelt en zingt. Beiden spelen we gitaar.Denk vooral NIET dat 'live music' altijd duur is. Mijn vriend en ik zingen vooral ...
Andere Reacties: 8 20-2-2007 19:50:51

Barbara
reportage en interview MiLo
Dag,Ik ben freelance journaliste bij het nieuwe maandblad MiLo en druk bezig met een reportage met werktitel 'Father of the Bride'. Om die reden ben ik op zoek naar vaders die net hun dochter hebben weggeschonken of die op het punt staan om dat te do...
Andere Reacties: 0 20-2-2007 16:05:42

Mieke
Menu op puzzel
Hallo, ik heb ergens gelezen dat de menu op een puzzel gezet word en dat de puzzelstukjes in een enveloppe gestoken worden. Maar heeft iemand een idee of dit gemakkelijk te bedrukken is?GroetjesMieke
Andere Reacties: 3 20-2-2007 15:35:54

an
an
Hallo,Wij twijfelen nog tussen een aantal zalen en alvorens deze te gaan bezichtigen, leek het mij geen slecht idee om eens te informeren of jullie al in deze zalen naar een trouwfeest zijn geweest en wat jullie ervan vonden (kwestie van het lijstje ...
Andere Reacties: 6 20-2-2007 15:19:13

els
uitnodigen voorganger
Nodigen jullie de voorganger van jullie kerkelijke viering ook uit op het feest?
Andere Reacties: 8 20-2-2007 12:34:24

an
venetië
gaan er nog mensen op huwelijksreis naar venetië?
Andere Reacties: 8 20-2-2007 11:20:34

nadia
kasteel van nieuwland/postiljon
heywij geven onze feest in de postiljon in aarschot. nu vroeg ik mij af of die prijzen om te blijven slapen per persoon zijn of per kamer??groetjesnadia16/6/07
Andere Reacties: 4 20-2-2007 9:38:59

Sara
kleur kostuum
Hallo, welk kleur heeft het kostuum van jullie bruidegom? Wij geraken er maar niet uit. dank
Andere Reacties: 15 20-2-2007 8:57:14

catherine
Aan Vicky
Hallo, Ik zag net dat je trouwt in New York. Is een van jullie amerikaan, of trouwen jullie gewoon in het buitenland? Mijn vriend is van LA, en we geraken niet echt wijs uit het papierwerk, want iedereen zegt iets anders. Daarom wilde ik aan jou vrag...
Andere Reacties: 3 20-2-2007 8:50:06

Julie
Catering L'aile ou la cuisse
Wij trouwen eind 2007. Onze caterer ligt nog niet vast maar wij denken erover om samen te werken met L'aile ou la cuisse. Kent iemand deze traiteur, heeft iemand daar al mee samengewerkt of ooit naar een feest ervan geweest?merci!
Andere Reacties: 0 19-2-2007 20:17:30

demeyer
Waar suitekledij moeder kopen?
Hallo iedereenWaar kopen jullie moeders e.a. hun suitekledij? Ik weet wel dat je bij 'Le Chapeau' of 'Het Bruidshuis' enzo terecht kan maar zijn er nog andere winkels waar je feestkledij kan kopen in de buurt van Antwerpen? En eerlijk gezegd, hoe mee...
Andere Reacties: 7 19-2-2007 17:41:46

Karolien
dingen aandoen Huwelijk
Halloik heb een vraagje. Ik heb eens gehoord dat je 7 dingen moet aandoen, iets blauw, iets geleend, iets nieuw enzo maar ik ken ze niet allemaal. Weet iemand deze?Bedankt!GroetjesKarolien
Andere Reacties: 9 19-2-2007 14:17:41

lien
Ik word zot!!
Hoi bruidjes,Ik trouw komende vrijdag 23/02 en ik word stilaan zot!! Niet zozeer voor de grote dag zelf, maar voor ons groot huwelijksfeest dat we in de zomer zullen geven. We zijn nog altijd op zoek naar een geschikte zaal waar we onze eigen traiteu...
Andere Reacties: 14 19-2-2007 12:42:54

kristl
uitnodigingen
Hallo,wij trouwen op 21 juli 2007 en ik vroeg mij af wanneer het beste moment is om de uitnodigingen te laten drukken? Heeft er trouwens iemand ervaring met drukkerij piccobello in Izegem?
Andere Reacties: 6 19-2-2007 12:32:59

Anja
schoonmoeder
Mijn schoonmoeder is een hel. Zij verpest alles voor ons, het is nog drie maanden tot ons huwelijk en ik ben het écht waar allemaal zooo beu he!! Eerst was het elke dag ruzie over de gastenlijst, want “wat gingen de mensen denken als ZIJ ...
Andere Reacties: 15 19-2-2007 11:30:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...