Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lindsey
Gospelkoor Akkoord
Hoi!Heeft er iemand van jullie al ervaring met/gehoord van het gospelkoor Akkoord uit Hoeselt?Zij gaan waarschijnlijk onze mis verzorgen.Graag wat reacties!
Andere Reacties: 2 23-2-2007 20:12:54

Mieke
Negatieve gedachten ????
Hallo...Mss klinkt mijn bericht raar en gek maar ik voel me zo een beetje down.Eigenlijk verlang ik niet meer zo sterk naar ons huwelijk en soms twijfel ik wel eens aan de grote stap.Mijn ouders zijn gescheiden en mijn voornemen was om dit zeker nooi...
Andere Reacties: 6 23-2-2007 16:05:26

Tine
misboekjes
Hey ladies!Ik zie hier op t forum dat er mensen zijn die ongeveer op dezelfde datum als ik trouwen en die nu al met de misboekjes bezig zijn, oeioei...Ik ontzie t big time om daaraan te beginnen want ben eigenlijk niet katholiek (echt niet, geen vorm...
Andere Reacties: 8 23-2-2007 13:58:56

Wendy
bolderkar voor kindje
Wij zijn eigenlijk nog op zoek naar een bolderkar voor het babytje van mijn zus, dat tegen onze trouw een half jaar oud zal zijn.Weet iemand waar we dit voor een betaalbare prijs kunnen vinden?Wendy19/05/07
Andere Reacties: 2 23-2-2007 13:03:11

Sabrina
Schoenen
Hoi allemaal,Ik ben op zoek schoenen voor onze grote dag. Ik heb een beige kleedje, maar nu ben ik aan het twijfelen of ik juist dezelfde kleur van schoen ga nemen die ik achteraf nooit meer ga aandoen (is niet echt mijn stijl). Of dat ik bronzen s...
Andere Reacties: 11 23-2-2007 12:37:15

Wendy
uitnodigingen: cadeautip
Dag bruidjesWij zijn volop bezig met de uitnodigingen. Maar ik heb toch een probleempje... Wij vertrekken na ons huwelijk op huwelijksreis en zouden het jammer vinden moesten er veel mensen bloemen meebrengen. Hoe kan ik dit op de uitnodiging vermeld...
Andere Reacties: 2 23-2-2007 12:24:13

wendy
gelkussentjes schoenen
Hallo allemaal,Ik heb gehoord dat er in het kruidvat gelkussentjes te koop zijn ( heten party feet) zodat je de hele dag geen pijnlijke voeten hebt.Heeft er iemand deze al eens uitgeprobeerd?Kan je die alleen aandoen in schoenen die dicht zijn vanvoo...
Andere Reacties: 9 23-2-2007 11:26:50

Valerie
Den oesterput - Wevelgem
Iemand ervaringen met Den Oesterput in Wevelgem? Is dit duur? Een mooie, gezellige feestzaal? Genoeg eten?Bedankt voor de reacties!
Andere Reacties: 2 23-2-2007 10:58:59

Jessika
aan DJ Karmelietje (Peter)
Dag Peter, bedankt voor je berichtje, we nemen het in overweging! Maarre.. toen je basiel zei kwam me iets bekends voor... een lichtje ging branden... ik keek naar je website en..jawel mijn vermoedens waren juist!Kijk eens naar mijn naam en koppel de...
Andere Reacties: 1 22-2-2007 22:04:15

daisy
ringen Hans Sonnaert
hallo,heeft er iemand van jullie ervaring met het werken met Hans Sonnaert? we hadden zijn site en foldertje gezien en ze staan ons wel aan?ervaringen?
Andere Reacties: 3 22-2-2007 20:03:21

Valerie
foto's salons roskam
Hallo,Kan iemand mij foto's doormailen van de zaal in Salons Roskam. De foto's op de site zijn vrij klein en tonen geen goed beeld van de zaal. Ik vroeg me af hoe groot die was, hoe de schikking wat in elkaar zit en hoe de aankleding er uit ziet.Alva...
Andere Reacties: 1 22-2-2007 16:34:40

Els
Niet traditioneel huwelijk
Hallo,Als ik hier zo lees op het forum, krijg ik echt wel de indruk dat er opnieuw heel traditioneel getrouwd wordt met alles erop en eraan.Wij zelf gaan enkel voor de wet trouwen, gaan in de namiddag een boottocht maken met dichte familie en vriende...
Andere Reacties: 27 22-2-2007 14:37:14

demeyer
Wie trouwt er op 14 juli?
Hallo damesEven benieuwd wie er nog op 14 juli trouwt?!Hoe staat het met de voorbereidingen? Ik ben nog op zoek naar o.a. een toffe tekst en eventueel muziek voor in het stadhuis. Hebben jullie een ceremoniemeester? Hoe verloopt de 'big day' bij ju...
Andere Reacties: 13 22-2-2007 14:28:19

nele
Bodystyling
Hallo,Ik heb hier op het forum al enkele keren zien staan 'bodystyling' maar wat houd dat precies in?En hoe lang duurt dat?Welk prijskaartje zit daar aan vast?Alvast bedankt.Groetjes Nele
Andere Reacties: 11 22-2-2007 13:04:20

Tine
Ring bij wettelijk huwelijk?
Ladies! Een vraagje, wij trouwen op 14 juli voor de kerk, en op 16 mei reeds voor de wet. Nu is mijn vraag of we dan reeds bij het wettelijk huwelijk de ringen uitwisselen, en dan pas voor het kerkelijk huwelijk die afdoen om dan in de kerk weer aan ...
Andere Reacties: 7 22-2-2007 13:02:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...