Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evy
kerk
hoi wat geven jullie aan de kindjes die aan de kerk bloemekes komen afgeven???hebben jullie een idee voor iets origineelsgroetjes evy 19/05/2007
Andere Reacties: 6 1-3-2007 18:01:04

lotje
help de foto's
hallokes wij moeten nog even wachten , maar er is nog zoveel te doen , weet iemand een leuke originele plaats om de foto's te maken vriedelijke groeten
Andere Reacties: 1 1-3-2007 18:00:25

lien
@ Sarah die op 15/09/07 trouwt
Sarah,In je berichtje over het feit dat ik getrouwd was, vroeg je me om een fotootje op de 'zustersite' te plaatsen. Ik wil dit heel graag doen, maar ik snap niet goed wat je bedoelt... Hoe kan ik die foto's plaatsen?Groetjes,Lien
Andere Reacties: 2 1-3-2007 15:52:31

catherine
muziek voor huwelijksmis te Marche-en-Famenne
Beste,Ik ben nog op zoek naar iemand die de muziek tijdens onze huwelijksmis (2 juni 2007) wil verzorgen. De mis gaat wel door in de Ardennen. Ken je een ensemble of bureau die dit zou doen?Bedankt,Catherine
Andere Reacties: 3 1-3-2007 15:34:01

patricia
het is bijna zover!!!!
hallo bruidjesmijn dag is bijna gekomenop 10 maart stap ik in het huwelijksbootje.ik denk dat ik alles heb maar ben het niet zeker.eens opnoemen en als er iets ontbreekt weet het me te zeggenzaal okdj okringen zaterdag er achterkleed okschoenen kapse...
Andere Reacties: 6 1-3-2007 15:30:55

kristel
bedankingscadeautje voor de ouders
hallo bruidjes,wat geven jullie zoal als cadeautje aan de ouders en aan getuigen?groetjes
Andere Reacties: 5 1-3-2007 14:55:58

lien
Jammer dat het voorbij is...
Hey bruidjes,Ik ben bijna een weekje getrouwd (vorige vrijdag 23/02). Ons groot huwelijksfeest staat ons nog te wachten in de zomer, maar t lijkt precies alsof het al allemaal voorbij is. Ik denk zo graag terug aan vorige vrijdag, en wenste da k het ...
Andere Reacties: 7 1-3-2007 14:41:04

sofie
Badparels bedankjes 0.12/stuk
Beste, Ik kan badparels in zakken aankopen voor 12euro/100 stuks. Ik moet echter voor een bepaald aantal euro een bestelling plaatsen. Zijn er nog mensen geinsteresseerd in badparels? Let met knowGroetjes Sofie
Andere Reacties: 12 1-3-2007 14:29:11

Lies
Hemd zonder das bruidegom - WAAR??
Hallo bruidjes en bruidegoms!mijn liefste heeft zijn kostuum al,maar moet nog gaan zoeken naar schoenen en een hemd.In Vergo, waar we het gehaald hebben, had hij een heel mooi hemd gezien: zo eentje met een kraag met langere punten dat een beetje ope...
Andere Reacties: 3 1-3-2007 9:35:50

wendy
concentratiestoornissen!!
Hallo allemaalsinds ik volop met de voorbereidingen voor onze trouw bezig ben heb ik het moeilijk met me op andere dingen(zoals werk!!)te concentreren.Ik ben constant in mijn hoofd verder aan het plannen! ook het huishouden blijft een beetje liggen o...
Andere Reacties: 8 28-2-2007 23:24:23

kristel
uitnodigingen voor kerk
hallo iedereen,wij zijn bezig met het kiezen van onze kaartjes. Om deze te bestellen moeten we toch wel al een idee hebben van hoeveel mensen we gaan uitnodigen.Bij mijn kennissen zijn er toch wel een aantal mensen welke ik zou willen uitnodigen voor...
Andere Reacties: 4 28-2-2007 23:07:32

Sofie
origineel trouwfeest
Hallo iedereenMijn vriend en ik zijn ook van plan om te trouwen.Maar hebben nog geen concrete plannen.We zouden ook alleen trouwen voor de wet en dan een origineel feestje geven voor familie en vrienden.Maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginn...
Andere Reacties: 3 28-2-2007 19:32:38

Ann
mini gezocht omg. Limburg
Hallo allemaal,ik ben op zoek naar een mini (evt cabrio) voor bruidswagen. Weet iemand misschien waar je zoiets kan huren?alvast bedankt.Sam
Andere Reacties: 3 28-2-2007 18:05:00

Inez Boexstaens
Aan Griet!
Heeft Geens in Heist op den berg een site? En wat hebben jullie ongeveer betaald voor jullie ringen?bedankt!Inez
Andere Reacties: 1 28-2-2007 16:37:57

Lies
200 rode rozen met korte stengel? iemand bloemist (of kennis van?)
Dag trouwers!Wij zijn op zoek (hebben nog even de tijd, maar liever te vroeg dan te laat) naar 200 rozen met korte stengel. Zit er iemand in de bloemistensector of weet er iemand waar we daar kunnen aangeraken?Het zou voor oktober dit jaar zijn.Groet...
Andere Reacties: 3 28-2-2007 16:15:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...