Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

chantal
trouw
Hallo WIE TROUWT ER NOG ALLEMAAL OP 14 APRIL 2007 ?Groetjes Chantal
Andere Reacties: 5 4-3-2007 8:16:58

Sarina
Waardebon bruidswinkel over te nemen met korting
Beste,Door omstandigheden ben ik in het bezit van een waardebon van 400 euro bij de Leuvense winkel Atame. Ik wil hem van de hand doen voor 300 euro, dus je maakt 100 euro winst. Iemand geIntereseerd? Mail me dan gewoon even: S.Wijnen@sanoma-magazine...
Andere Reacties: 0 3-3-2007 23:29:45

an
sint-martinus hoeve in Halle-Zoersel
Hallo,wij denken erover in de sint-martinus hoeve ons trouwfeest te geven. Is er hier al iemand naar een (trouw)feest geweest en hoe vonden jullie het?
Andere Reacties: 3 3-3-2007 18:21:53

Annelies
Vlucht Thailand - Joker Magische 7
Hallo iedereen!Wie wil er ook zoals ons naar Thailand eind november / begin december en wil enkel de vlucht boeken? Wij zouden er dan wat rondtrekken. Er is namelijk een actie van Joker dat je serieuze promotietarieven krijgt (vanaf 477 EUR) als je m...
Andere Reacties: 0 3-3-2007 16:43:42

wendy
gastenboek
Hier ben ik weer.Ik ben onze gastenboek zelf aan het maken.Nu wil ik vanbinnen op het eerste blad zelf iets schrijven in de betekenis van : bedankt dat je er was, schrijf voor je gaat nog wat in ons gastenboekje.Weet iemand hier een mooie(mag ook spe...
Andere Reacties: 2 3-3-2007 8:55:44

wendy
veranderen haarkleur
Zijn er hier nog bruidjes die van plan zijn hun haarkleur te veranderen voor de trouw?Doen jullie dit vlak voor jullie trouwdag of al eerder?Wij trouwen 28 juli, wanneer zou ik dat het beste doen?Pas geverfd haar vind ik niet mooi maar als je het te ...
Andere Reacties: 2 3-3-2007 1:06:48

wendy
prijzen lingerie
Nog eventjes erbij zeggen.Zelf ben ik verliefd op de " evita" van marie jo.kijk maar eens op www.mariejo.be en dan collectie 2007.zou dit duur zijn?Wendy
Andere Reacties: 11 2-3-2007 21:41:27

wendy
prijzen lingerie
Hallo,Weet er iemand hoeveel je moet rekenen voor een mooie torselet of bustier?Heeft er iemand al ergens eentje gekocht en kan je me een winkel aanraden?Wendy
Andere Reacties: 3 2-3-2007 21:35:49

Wim
Dansles in Limburg
Hallo, weet iemand van jullie toevallig een goede dansschool in het Limburgse? Mijn verloofde en ik trouwen in september en zouden graag dansles willen volgen voor de openingsdans maar weten eigenlijk ook niet of dit nog haalbaar is binnen de korte t...
Andere Reacties: 2 2-3-2007 16:26:26

jennifer
tips om een extra centje te verdienen
hallo wij trouwen 18 aug.en wou even weten of hier bruidjes zijn die hun kousenbandje hebben verkocht of de das van hun man.Hoe gaat dit in zijn werk.Het lijkt me wel leuk.groetjes
Andere Reacties: 7 2-3-2007 12:25:49

Katrien
DJ voor 07/07/07
Oproep aan de DJ's: wie van jullie is nog vrij op 07/07/07? Het feest zal doorgaan in een tent of in openlucht in de omgeving van Gent.
Andere Reacties: 1 2-3-2007 12:11:21

Veerle
NIEUWE zustersite - ga niet meer naar forum.trouwen.com
Ik heb daarstraks gelezen dat sommige onder jullie nog steeds de oude zustersite gebruiken, deze is al vanaf november ofzo niet meer in gebruik omdat er toen een zekere elke en gert het paswoord hebben verandert.We hebben toen een oproep gedaan om de...
Andere Reacties: 0 2-3-2007 9:54:35

Evi
Speech
Hey,weet er iemand hoe het juist zit met de speech? Zegt de bruid iets, of de bruidegom? En weet er iemand leuke tekstjes of bvb gedichtjes om familie te bedanken?nerveuze bruid, Evi (9 dagen!)
Andere Reacties: 4 1-3-2007 22:24:23

fabienne
gedicht
hallo iedereen heeft er iemand van jullie een mooie gedicht om onze getuigen te bedanken,bedankt voor jullie reactie nog 128 dagen te gaan
Andere Reacties: 0 1-3-2007 22:11:14

ellen
hof van nassau
heeft er iemand al ervaringen gehad met Hof van Nassau? En hoe is de inrichting van de zaal? En hoelang op voorhand de zaal vastleggen?
Andere Reacties: 2 1-3-2007 19:23:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...