Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

lien
Locatie Huwelijksfeest Regio Kortrijk
Bruidjes,Hier ben ik nog eens met mijn vraagje: Ik ben nog steeds op zoek naar een locatie voor ons huwelijksfeest in de zomer. Dit moet een locatie zijn waar we ONZE EIGEN TRAITEUR kunnen meenemen, en blijkbaar is dit nog niet zo eenvoudig te vinden...
Andere Reacties: 3 5-3-2007 14:29:36

patricia
07/07/07 trouwen
Oef, trouwkleedje is reeds gemaakt (heb ik zelf gedaan), de servetjes heb ik ook zelf geborduurd en dit met die magische datum er op!!! Prachtig en uniek. Nu nog kijken voor bruidssuiker en dan nog mooi weer en dan kan het huwelijk doorgaan. Wie trou...
Andere Reacties: 8 5-3-2007 13:26:00

Patricia
Huwelijkslijst
Hallo allemaal,Ik ben aan t twijfelen over een huwelijkslijst. We gingen eerst alleen een bankrekening nummer geven maar vinden dat we ook een lijst moeten geven. Mijn zus raadde mij aan om met 1001 listes te werken maar die hebben vooral winkels in ...
Andere Reacties: 7 5-3-2007 13:12:19

kim
Fireflyproductions
Hoi medebruidjes, Wij zijn momenteel op zoek naar een geschikte fotograaf, en dit is allesbehalve makkelijk... Heeft er iemand ervaring met fireflyproductions? Hun prijzen lijken zeer redelijk, maar wij kennen ze niet. tips zijn altijd welkom
Andere Reacties: 3 5-3-2007 13:04:08

Greet
Leeftijd bruidskindjes
Hoi bruidjes. Vanaf welke leeftijd kan je bruidskindjes vragen? Een kindje van 2 jaar, zou dat al lukken? En is het dan beter om meerdere kindjes te nemen? Ik heb er geen flauw idee van. Geven jullie een seintje hoe het bij jullie verloopt? Gaan...
Andere Reacties: 11 5-3-2007 12:54:20

Ingeborg
Fotograaf Brugge
Hallo allemaal,Na ongeveer 6 weken geleden getrouwd te zijn keken mijn man en ik vol spanning uit naar het beloofde telefoontje van de fotograaf dat onze foto's klaar zouden zijn... Toen dit alsmaar uitbleef zijn we eens langs zijn winkel hier in bru...
Andere Reacties: 7 5-3-2007 12:45:52

Sarina
traiteurs
Hallo bruidjes, ik ben op zoek naar een geschikte traiteurdienst. Ter Smisse zou heel goed zijn? wat is jullie mening? en heeft iemand al gebruik gemaakt of kent iemand van jullie "Walk and Talk events" in brecht? Is dit een goede traiteurd...
Andere Reacties: 2 4-3-2007 19:39:04

Claudia
ringen van bekend merk aan de helft van de prijs!
hoi bruidjes, dit moet me even van het hart! Ik heb zonet ontdekt dat je ringen van bvb Aurodesign, de helft goedkoper kan krijgen!Gisteren zijn we onze trouwringen gaan kiezen, en ik heb een paar ringen in de etalage van een diamantair in Antwerpen ...
Andere Reacties: 12 4-3-2007 18:47:05

Claudia
ervaringen met rent-a-priest?
hoi bruidjes, op 22-06-2007 trouwen wij in de tuin met een rent-a-priest (Norbert Bethune). Wie heeft er ervaringen met deze man? Hoe is jullie ceremonie gegaan? Hebben jullie een voorbeeld (bvb boekjes van de viering, ...)? Waaraan kan ik me verwac...
Andere Reacties: 7 4-3-2007 17:46:28

wendy
aan Katrien ivm Selmark
Hallo KatrienHeb jij misschien een lijst ontvangen van Selmark met de verkooppunten?Ik heb er nog steeds geen ontvangen(op de site staat dat ze onmiddelijk eentje terugsturen)Groetjes Wendy
Andere Reacties: 9 4-3-2007 16:07:40

ellen
info trouwdag
weet er iemand hoelang je het moet vragen voor te trouwen voor de wet en voor de kerk?
Andere Reacties: 3 4-3-2007 12:09:06

wendy
torselet'corset
Hallo allemaal,dit zal een heel stomme vraag zijn maar moet je bij een torselet ook sjartellen aandoen of kan het ook zonder?blijft het torselet ook even goed zitten zonder?Wendy
Andere Reacties: 3 4-3-2007 11:57:03

Wendy
prijzen farah love zwijndrecht?
Hallo, weet er toevallig iemand wat het huren van een suitekleed ongeveer kost bij Farah love in Zwijndrecht?BedanktWendy
Andere Reacties: 2 4-3-2007 11:08:37

Thomas
Aan FREDDY
Dag Freddy,Neem je eens contact met me op in verband met het filmen van onze trouw. Ik heb je proberen te mailen maar krijg geen enkel antwoord. Hopelijk kan je nog anders laat wat weten.Groeten,Thomasthomas@radiotequila.be
Andere Reacties: 1 4-3-2007 9:45:55

jessy
visagiste gezocht (antwerpen)
voor onze trouw op 22/09/2007 ben ik op zoek naar een visagiste die aan huis komt (schilde).
Andere Reacties: 2 4-3-2007 9:36:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...