Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Wendy
ervaring www.geluk.com?
hallo allemaal,wij willen graag bedankjes bestellen via deze site. Nu is mijn vraag of er onder jullie nog koppels zijn die dit gedaan hebben. Zoja, wat is jullie ervaring met deze bestelling? Wij willen graag de snoepdoosjes (kleine doosjes) beste...
Andere Reacties: 3 6-3-2007 11:10:24

Mieke
Infraligne
Hallo,Zijn er nog bruidjes die naar Infraligne gaan ?Ik heb dit vroeger nog gedaan maar had weinig resultaat geboekt.Zijn er hier bruidjes die veel kilo's en cm kwijt waren door naar daar te gaan ?IK start weer volgende week en hoop nu op meer result...
Andere Reacties: 2 6-3-2007 7:08:10

Sarina
verhuur voor frietkraampjes, eetstandjes enzovoort
hey bruidjes,wij zouden graag een frietkraam of dergelijke laten komen op ons trouwfeest. of zo'n kraampje met brusselse wafels, waarom niet? weet iemand daar een goed adresje van?? want ik zou niet weten waar beginnen zoeken achter zoiets.groetjes, ...
Andere Reacties: 3 5-3-2007 21:56:23

sadia
schoenen heren
Hallo, Hebben jullie ventjes een stukje stof meegekregen van hun kostuum, om er een gepast paar schoenen onder te kunnen kopen. (Of wordt dit enkel voor bruidjes gedaan?) Hebben jullie enkele goede adressen voor sjieke herenschoenen regio Diest-Hasse...
Andere Reacties: 3 5-3-2007 20:53:24

sadia
feestkledij grote maten
Hebben jullie goede adressen voor feestkledij dames voor grotere maten regio Diest-Hasselt of eventueel verder, als er maar genoeg keuze is in de winkel?thx,Sadia
Andere Reacties: 2 5-3-2007 20:51:55

sadia
kousen en kousenband
Waar kopen jullie je kousen en kousenband? Hebben jullie adressen in de omgeving Leuven of regio Diest-Hasselt?Thx,Sadia
Andere Reacties: 5 5-3-2007 20:50:55

Caroline
eretafel
Hallo,Wij zitten met een probleem en willen even jullie mening horen. We willen namelijk een eretafel met de getuigen en de beste vrienden. Nu is mijn moeder zeer vies op mij omdat we op dit punt de traditie niet behouden; zij wil met haar kinderen a...
Andere Reacties: 12 5-3-2007 18:50:50

Annelies
Trouwringen Jan Dornez in Zulte
Dag bruidjes,Wie nog op zoek is naar trouwringen en niet goed weet naar welke juwelier te gaan, wij zijn vandaag naar juwelier Dornez gegaan (Staatsbaan 90 in Zulte) en die man was ongelooflijk vriendelijk! Dit wou ik toch even meedelen, ook helemaal...
Andere Reacties: 0 5-3-2007 18:49:22

Ann
Trouwringen
Hallo, Wij gaan geen bruidskindjes nemen maar wie moet dan de ringen brengen of hoe wordt dat gedaan. Moet je ook zelf zorgen voor dat kussentje waar de ringen opliggen? Groetjes
Andere Reacties: 8 5-3-2007 18:31:32

Sylvia
privé dansles Oost-Vlaanderen
Hallo, Wij trouwen op 30 juni en zijn van plan om een paar privé danslessen te nemen. Kan ons iemand een school aanraden in regio Waasland.Groetjes, Sylvia
Andere Reacties: 0 5-3-2007 18:17:06

Sylvia
privé dansles Oost-Vlaanderen
Hallo, Wij trouwen op 30 juni en zijn van plan om een paar privé danslessen te nemen. Kan ons iemand een school aanraden in regio Waasland.Groetjes, Sylvia
Andere Reacties: 1 5-3-2007 18:17:04

saskia
stage
Hallo. Ik ben studente fotografie ( in een rolstoel) en heb een vraagje voor jullie en of fotografen die dit lezen. Ik zou graag ook ervaring opdoen op gebied van huwelijksreportages. Zijn er mensen uit west-vlaanderen die het zien zitten om een stag...
Andere Reacties: 5 5-3-2007 17:45:14

Kathleen
borduren van zakdoek
Hallo, Weet er soms iemand waar je één zakdoek kan laten borduren in regio Antwerpen?Alvast bedankt!Kathleen14/07/2007
Andere Reacties: 2 5-3-2007 17:21:01

Isabel
eravring met ceremoniekoetsen Danny van de Wouwer
Hallo,ik wou even vragen of iemand ervaringen heeft met ceremoniekoetsen Danny van de Wouwer 't Friezenhof te Averbode. Ik ken ze totaal niet dus alle ervaringen zijn welkom.Alvast bedankt.Groetjes,Isabel110807
Andere Reacties: 2 5-3-2007 16:42:44

Pulcherie
DJ Gi van Aalst Productions
Hallo, Heeft er iemand ervaring met Gi van Aalst als DJ team?
Andere Reacties: 0 5-3-2007 15:22:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...