Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
Website
Hey bruidjes, Voor mij is 12/07/08 de grote dag, graag zou ik een eigen websitje aanmaken. Iemand enkele tips hoe en waar ik dit kan doen? Want kan er zelf niet goed aan uit...Bedankt!
Andere Reacties: 6 16-2-2007 9:12:43

Annabel
de grote dag
Hallo,k wou gewoon even laten weten dat het vandaag de grote dag is en we zijn bloednerveus...normlaa moesten we nog in ons bedje liggen maar raar maar waar we konden niet meer slapen dus maar even een berichtje plaatsen...Annabel
Andere Reacties: 15 16-2-2007 6:56:29

wendy
erg leuke site met alles wat je zoekt
Hallo mede - bruidjes.Ik heb een toffe site gevonden met van-alles-en-nog-wat voor de huwelijksdag,vrijgezellenavond,..Echt de moeitewww.weddinggiftshop.nl.veel surfplezierWendy
Andere Reacties: 2 15-2-2007 23:49:13

Kelly
Dilemma collega's
Hey,Ik werk sinds vorig jaar in een bedrijf met ongeveer 40 werknemers. Een selectie maken is onmogelijk, ik werk met iedereen nauw samen.Bedrijfsfeesten en fuiven worden steeds zonder partner gedaan. Vooral omdat niemand de partners eigenlijk kent e...
Andere Reacties: 8 15-2-2007 20:39:13

Kelly
Aan Veerle en Jan ( Hamme O-vl)
HallokesIk heb in een berichtje gelezen dat jullie op 29 September voor de kerk trouwen in Hamme , in welke kerk trouwen jullie dan wij trouwen die dag in de Zouaaf kerk , welleuk dat er nog iemand diezelfde dag hier trouwt .Groetjes kelly 29/09/07
Andere Reacties: 1 15-2-2007 20:37:37

wendy
aan wendy die trouwt op 22.06.07
hallo naamgenoot,das ook toevel, waar jioj je bruidsschoenen hebt gekocht daar heb ik mijn trouwkleedje gekocht.Naar schoenen had ik daar nog niet gekeken omdat ze bijna niks hadden staan.Ik heb wel een boekje meegekregen maar daar staan geen prijzen...
Andere Reacties: 1 15-2-2007 20:12:51

Lies
ORIGINEEL BEDANKJE!
Hallo!voor wie op zoek is naar iets origineels om je gasten te bedanken: wij gaan waarschijnlijk een 'levensboom' nemen, dat is een boom gemaakt van bananenbladeren, met daaraan allemaal gekleurde mandjes die je zelf kan vullen. Oorspronkelijk is he...
Andere Reacties: 4 15-2-2007 14:25:02

kristl
tafelthema
Hey,Weet er iemand een leuk thema voor de tafels.
Andere Reacties: 5 15-2-2007 12:48:04

Kristel
Aan JOTJE - huwleijksreis Namibie
Hoi Jotje,Ben geinteresseerd in hoe jullie het hebben aangepakt. Zelf de reis georganiseerd of via een agentschap?Zou je mij een beetje informatie over jullie reis kunnen doormailen? kristel_bogaerts@yahoo.co.ukGroetjesKristel
Andere Reacties: 1 15-2-2007 11:20:58

carmen
Kapper Capelli Haaltert
Bruidjes, ik had hier de vorige keer gevraagd naar een kapper regio Aalst-Wetteren en een van onze mede bruidjes raadde me Capelli in Haaltert aan. Nu ben ik er vorige zaterdag geweest, maar nog niet voor mijn proefkapsel, gewoon om te laten kleuren ...
Andere Reacties: 3 15-2-2007 11:19:56

Kelly
bedanking getuigen en ceremoniemeester
Hoi medebruidjesik zit met een vraagje , geven jullie de getuigen een cadeautje en de ceremoniemeester geven jullie die ook een attentie ? zo ja wat kan je zoal geven , ik ben momenteel een beetje inspiratieloos.groetjes Kelly29/09/2007
Andere Reacties: 6 15-2-2007 8:08:13

wendy
trouwschoenen
Hallo bruidjes,Kopen jullie je bruidsschoenen in de winkel waar je je kleedje hebt gekocht of kent iemand nog andere winkels waar ik er zou kunnen vinden in het ivoor ( limburg )Wendy
Andere Reacties: 4 14-2-2007 22:53:06

wendy
bedankjes
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar originele bedankjes om aan de gasten mee te geven maar vind niet echt wat ik zoek Op internet zijn wel wat sites met leuke dingetjes maar het moet ook nog betaalbaar blijven.heeft er iemand wat meer inspira...
Andere Reacties: 7 14-2-2007 22:51:17

debbie
jullie openingsdans?
hallo,ik vroeg me af welke openingsdans jullie allemaal hebben gekozen?ben benieuwd naar jullie reactiesgroetjes debbie
Andere Reacties: 14 14-2-2007 21:04:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...