Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
Website
Hey bruidjes, Voor mij is 12/07/08 de grote dag, graag zou ik een eigen websitje aanmaken. Iemand enkele tips hoe en waar ik dit kan doen? Want kan er zelf niet goed aan uit...Bedankt!
Andere Reacties: 6 16-2-2007 9:12:43

Annabel
de grote dag
Hallo,k wou gewoon even laten weten dat het vandaag de grote dag is en we zijn bloednerveus...normlaa moesten we nog in ons bedje liggen maar raar maar waar we konden niet meer slapen dus maar even een berichtje plaatsen...Annabel
Andere Reacties: 15 16-2-2007 6:56:29

wendy
erg leuke site met alles wat je zoekt
Hallo mede - bruidjes.Ik heb een toffe site gevonden met van-alles-en-nog-wat voor de huwelijksdag,vrijgezellenavond,..Echt de moeitewww.weddinggiftshop.nl.veel surfplezierWendy
Andere Reacties: 2 15-2-2007 23:49:13

Kelly
Dilemma collega's
Hey,Ik werk sinds vorig jaar in een bedrijf met ongeveer 40 werknemers. Een selectie maken is onmogelijk, ik werk met iedereen nauw samen.Bedrijfsfeesten en fuiven worden steeds zonder partner gedaan. Vooral omdat niemand de partners eigenlijk kent e...
Andere Reacties: 8 15-2-2007 20:39:13

Kelly
Aan Veerle en Jan ( Hamme O-vl)
HallokesIk heb in een berichtje gelezen dat jullie op 29 September voor de kerk trouwen in Hamme , in welke kerk trouwen jullie dan wij trouwen die dag in de Zouaaf kerk , welleuk dat er nog iemand diezelfde dag hier trouwt .Groetjes kelly 29/09/07
Andere Reacties: 1 15-2-2007 20:37:37

wendy
aan wendy die trouwt op 22.06.07
hallo naamgenoot,das ook toevel, waar jioj je bruidsschoenen hebt gekocht daar heb ik mijn trouwkleedje gekocht.Naar schoenen had ik daar nog niet gekeken omdat ze bijna niks hadden staan.Ik heb wel een boekje meegekregen maar daar staan geen prijzen...
Andere Reacties: 1 15-2-2007 20:12:51

Lies
ORIGINEEL BEDANKJE!