Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

patricia
fede di oro
iemand ervaring met deze zaak wij zijn van limburg en zouden daar willen gaan kijken voor onze trouwringen want zo te zien zijn deze wel een stuk goedkoper , en moet je lang op voorhand een afspraak maken , we zouden dit eventueel willen combineren m...
Andere Reacties: 4 4-2-2007 11:21:43

sadia
Aan Dolores ivm Thailand
Hoi Dolores,Mijn emailadres is sadiake@hotmail.comAlvast bedankt voor de informatie en veel geluk in je huwelijk!Sadia
Andere Reacties: 0 4-2-2007 9:19:32

Laurent
JOKE- ALL IN FoRMUle BARBEQUE INFO PLEASE
Hoi Joke,Via wie of wat doe je dit (ik vind 53,5 per persoon wel heel goed!!!)Dank u!!!
Andere Reacties: 2 3-2-2007 22:29:52

wendy
bedankjes ouders
Graag zou ik een orrigineel geschenkje overhandigen aan mijn ouders om hen te bedanken voor de steun die ze jarenlang al voor ons zijn.Maar ik zou eens iets anders wilen dan een boeketje bloemen.heeft er iemand meer inspiratie dan ons?Wendy
Andere Reacties: 4 3-2-2007 20:11:31

wendy
bruidsboeket
Hallo bruidjes,Ik heb wel wat ideetjes voor mijn bruidsboeket maar ik wil er achteraf geen tonen van geld in steken om het te kunnen bewaren.Zou een zijde boeketje ook mooi zijn of zie je het echt dat het dan nepbloemetjes zijn?Persoonlijk zie ik hee...
Andere Reacties: 1 3-2-2007 19:55:41

Wendy
een vraagje i.v.m. de chauffeurs van de suite
Heykes,zijn er onder jullie nog mensen die vrienden en kennissen vragen om de mensen van de suite te rijden? Nodigen jullie dan deze mensen uit op het avondfeest of hoe doen jullie dat? groetjeswendy22-06-2007
Andere Reacties: 5 3-2-2007 19:53:25

K
Up to you
Hallo,Mogen wij even polsen of er iemand ervaring heeft met DJ "Up to you"?Alvast bedankt voor de reacties!!
Andere Reacties: 2 3-2-2007 16:50:36

davy
traiteur gezocht
Weet er iemand hoeveel je mag rekenen als je een traiteur je huwelijksfeest met 100 genodigden laat verzorgen. Meer of minder dan wanneer de zaal zelf voor het eten zorgt?
Andere Reacties: 3 2-2-2007 23:49:39

Evelien
Ceremoniemeester gezocht omgeving De Pinte
Kunnen jullie mij helpen met het geven van enkele namen van goeie ceremoniemeesters in de buurt van De Pinte en Nazareth?Alvast bedankt.Groetjes,Evelien
Andere Reacties: 3 2-2-2007 13:12:39

wendy
HEEL ERG BEDANKT MAAIKE!!!
Graag wil ik Maaike bedanken voor het vinden van mijn jurk op internet!! Urenlang had ik gezocht zonder iets te vinden en de winkel had ook geen folder voor mij.BEDANKT Maaike!!Wendy
Andere Reacties: 10 2-2-2007 11:13:17

Sheron
ebay jurk
Helaba bruidjes die op zijk naar een jurk,Ik heb op ebay wat zitten kijken en ik kom altijd ene uit China tegen die voor ongeveer 100 euro de jurk in jou maat maakt en opstuurt, hebben jullie hiermee al ervaring?Groetjes,Sheron 02-02-2008 (nog juist ...
Andere Reacties: 4 2-2-2007 10:36:55

wendy
Droomjurk gevonden
Na in 2 winkels kleedjes te hebben gepast heb ik mijn droomjurk gevonden ( toch snel hé voor een moeilijke beslisser).Nu heb ik heel internet afgezocht naar een afbeelding van mijn jurk maar vind het nergens.Heeft er iemand gehoord van de firma ...
Andere Reacties: 6 1-2-2007 21:07:34

Claudia
prieel gezocht voor in de tuin!!
ik ben op zoek naar een romantisch prieeltje of pergola voor de trouwceremonie in de tuin. Ik heb echter geen idee waar je zoiets vindt!! Ik zou het graag willen versieren met lintjes en bloemen, er moet enkel plaats genoeg voor ons twee en de pries...
Andere Reacties: 1 1-2-2007 19:01:22

Sofie
cadeautjes voor aan de kerk
heeft er iemand enig idee hoeveel cadeautjes je best kan voorzien, om na de mis uit te delen aan de aanwezige kinderen?en als je bellenblazers voorziet, hoeveel heb je er dan nodig?
Andere Reacties: 3 1-2-2007 14:23:26

Klara
lingerie kopen via Dressedbyjill ??
Jajaja, het is blijkbaar bij velen de periode om lingerie te kopen. Is er iemand die dat al eens heeft aangekocht bij dressedbyjill. IK vind het zo moeilijk dat je het niet kan passen en dat is vrij cruciaal bij lingerie hé.Klaar
Andere Reacties: 2 1-2-2007 12:17:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...