Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katrien
Katrien 18/082007
Hey Katrien,Helemaal geen belangrijke boodschap of zo, vond het gewoon heel grappig want ik ben ook een Katrien en ben op 18/8/2006 getrouwd. Als je nu nog met een Frederik zou trouwen, dan zitten we helemaal goed!Veel succes nog! En geniet van die z...
Andere Reacties: 3 22-1-2007 10:21:50

sophie
praatpaal
Hey,heeft iemand ervaring met "de praatpaal", zoiets als in man bijt hond. Ze leveren een praatpaal die dienst doet op je feest. De genodigden kunnen er dan berichten inspreken. Ik vind het een superleuk idee en had graag eens reacties erov...
Andere Reacties: 11 21-1-2007 22:41:15

A
luchthavenvervoer regio Antwerpen
Hoi,Onze touroperator biedt zelf geen luchthavenvervoer aan. Weet iemand van jullie misschien een bedrijf waarop wij een beroep kunnen doen in de regio Antwerpen?GroetjesMieke
Andere Reacties: 7 21-1-2007 22:05:35

Mieke
Fusée's - waar kopen?
Hallo, bij de openingsdans hadden wij graag fusée's uitgedeeld aan de genodigden. Waar zou je dit kopen? Een vurwerk winkel? Vragen bij een bakker? Een restaurant?Alvast mercie,Mieke
Andere Reacties: 3 21-1-2007 21:07:39

Nele
Make-up
Hallo,Kent iemand een goede visagiste regio Kuurne/Kortrijk die aan huis komt?
Andere Reacties: 0 21-1-2007 13:30:17

Inge
fotografie Schutte
hoi iedereenben gisteren om mijn foto-album geweest bij fotograaf SChutte uit Wetteren, en kmoet zeggen, het is echt een aanrader. kost misschien wel iets meer geld, maar het resultaat is gewoonweg adembenemend.ben echt superblijgroetjesInge
Andere Reacties: 5 21-1-2007 13:27:00

Leen
DJ Black and round animatie team
Hey,Heeft iemand al gehoord van black and round animatie team in De Pinte? Wij trouwen 28-07-07 en zijn nog op zoek naar een dj. Of zijn er andere mensen die suggesties hebben? We zijn op zoek naar iemand die vooral rekening houdt met de wens van de ...
Andere Reacties: 1 21-1-2007 11:33:04

patricia
heb bijna alles!!! maar............
hallovandaag bruidsboeket en kostuums voor de heren besteld.en twas prachtig,ga niet meer kunnen wachten tot 10 maart,wou dat het al morgen was.als je een winkel zoekt een oost-vlaanderen voor te huren,ik weet een hele goede.voor de mannen hé.he...
Andere Reacties: 2 20-1-2007 23:06:48

Katleen
help!
Hey toekomstige bruidjes,Heb dan toch beslist om eens te gaan rondkijken voor een broekpak, we doen al geen groot feest,trouwen alleen in het gemeentehuis en onze familie gaat foto's nemen, dus ik wil toch iets speciaals zodat de mensen toch weten da...
Andere Reacties: 2 20-1-2007 23:00:25

Ellen
Ballonnen
Hallo, wij hadden graag ballonnen laten vliegen na het einde van de viering. Brengen ze die van de winkel tot aan de kerk of hoe gebeurd dat bij jullie?Misschien nog andere iedeeën voor het buitenkomen uit de kerk?Groetjes Ellen02/06/2007
Andere Reacties: 4 20-1-2007 19:06:43

dierk
Studio Happy Music
Beste bezoeker,Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze zonet compleet vernieuwde website voorwww.studiohappymusic.beNeem gerust een kijkje....Wij stellen dit ten zeerste op prijs!Met muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
Andere Reacties: 0 20-1-2007 17:39:19

debbie
zoek karikaturist
hallo,wij trouwen op 10 augustus 2007.en we zouden graag onze gasten verassen met een karikatuur (die zelf op het feest getekent word).kent er iemand van jullie een betaalbare? of weet er iemand anders leuke ideetjes om het feest op te fleuren?mvg de...
Andere Reacties: 4 20-1-2007 16:11:11

fien
creme karre
Hallo,Als ons huwelijk voor de wet gedaan is willen we iedereen voor het stadshuis verrassen met een ijsje?kennen jullie adressen in regio roeselare waar we dit zouden kunnen verkrijgen?fien22/06/2007
Andere Reacties: 1 20-1-2007 13:49:05

Inge
foto-album
hoi medebruidjesvandaag zijn we reeds 98 dagen getrouwd (jaja, de tijd vliegt vooruit), en straks mogen we eindelijk om onze foto-album bij de fotograaf. ik ben echt super benieuwd naar het resultaat !!! ik hou jullie op de hoogte!!!
Andere Reacties: 1 20-1-2007 13:46:29

Veerle
Ceremoniemeester?
Hey iedereen,Mijn vriend en ik trouwen op 25.08.07 en waren eigenlijk niet van plan een ceremoniemeester te nemen. Maar nu begin ik toch te twijfelen of het niet gemakkelijker zou zijn om er toch een te hebben op onze dag... We weten het niet zo goed...
Andere Reacties: 10 20-1-2007 12:26:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...