Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Cindy
Live muziek voor in de kerk
Hallo !wij zijn dringend op zoek naar een groepje die live muziek kan brengen op ons huwelijk ( 5 mei 2007 ).We zouden graag ook eerst die personen eens aan het werk zien.Mag altijd mailen cindytje_85@hotmail.com
Andere Reacties: 0 15-1-2007 13:35:41

els
ondertrouw kerk
Kan iemand ons vertellen wat in ondertrouw gaan, bij de kerk inhoudt?Welke vragen krijgen wij zoal voorgeschoteld?alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 15-1-2007 10:10:14

Kelly
Vervoer - mini's
Hoihoi,Op 04-08-2007 stappen wij in het huwelijksbootje. We zijn opzoek naar het geschikte vervoer en we hadden de nieuwe mini in gedachte. We hadden echter nog een paar vragen:- iemand een idee waar we die goedkoop kunnen huren (vb: dockx 85 euro/da...
Andere Reacties: 2 14-1-2007 23:26:21

debbie
aan jan ivm afprinten van het misboekje
hallo jan heel erg bedankt voor de tip het is ons heel goed gelukt echt waar we wisten niet hoe we er anders zouden geraken dank je welgroetjes debbie en chris13.07.07
Andere Reacties: 1 14-1-2007 21:56:05

Elise
prijs drukwerk
Hallo, hoeveel betalen jullie ongeveer voor een uitnodiging. Wij hebben al aan twee drukkerijen inlichtingen gevraagd. Maar bij hen zouden we meer dan 1 euro betalen voor de goedkoopste uitnodiging (met omslag, zonder apart kaartje voor avondfeest of...
Andere Reacties: 9 14-1-2007 21:35:48

fabienne
traiteur
hallo kan mij soms iemand helpen ik ben op zoek naar iemand die belegde broodjes kan maken,omgeving,balen,ham,tessenderlo dank u
Andere Reacties: 2 14-1-2007 20:23:52

Natalie
kostuum
Hallo iedereen,Zou iemand mij kunnen helpen aan adressen waar ik terecht kan om spullen van bekende personen te vinden?? Ik zou mij willen verkleden als een echte Marco Borsato en zoek dus gerief zodat ik sprekend op hem zal gelijken. Ik weet echter ...
Andere Reacties: 2 14-1-2007 20:04:31

debbie
help afprinten van misboekje
hallo iedereen is er iemand die weet hoe je je misboekje kan afprinten op het juiste formaat en recto verso ik ken er niet zoveel van heb wel al mijn boekje gewoon getypt maar krijg het maar niet goed want eigenlijk moet pag.1en de laatste pag samen ...
Andere Reacties: 2 14-1-2007 18:52:21

barbara
bruidskapsel
hallo allemaal..hebben jullie enig idee wat een 'gangbare' prijs is voor iemand aan huis die zowel bruidskapsel + visage doet? Ik heb al rondgekeken maar vond dan een prijs van 140 euro. Is dat veel of kost het dat gewoon?kent iemand nog andere in d...
Andere Reacties: 4 14-1-2007 18:01:09

peggy
wat is een lector en het woord homilie?
hallo bruidjes,Ben al eens aan het uitkijken voor teksten in men misboekje.In sommige boekjes staat er lector en een tekst achter,is dat iemand die je mag kiezen wie die tekst voorleest of is dat iemand van de kerk zelf?Ook het woord homilie,weet er ...
Andere Reacties: 11 14-1-2007 15:38:26

Klaartje
Dringend feestzaal gezocht!
Help help help, mede-bruidjes. Mijn toekomstige en ik trouwen op zaterdag 28 juli, alles is geregeld, maar we hebben nog steeds geen feestzaal! We hebben alle feestzalen die ons aanstonden gebeld, maar geen hadden de gekozen datum nog vrij. Nu hebben...
Andere Reacties: 17 14-1-2007 10:02:43

Mieke
Trouwbeurs Kortrijk en Gent.
Hallo, Wie is gaat naar de trouwbeurs in Kortrijk (vandaag) en wie gaat er naar de beurs in Gent (19 -20 -21 januari). Wie is er al in Kortrijk geweest? Is deze beurs interessant en kan je er veel informatie krijgen of ideën opdoen voor een huwe...
Andere Reacties: 6 14-1-2007 9:25:22

patricia
bloemen feesttafel
de bloemen op de tafels is dat in de prijs inbegrepen of moet je daar zelf voor zorgen , ons feest is in 't driessent
Andere Reacties: 6 13-1-2007 18:52:34

Gerlinde
Linea Raffaeli (Brugge)
Deze morgen liep ik door Brugge en zag ik dat er solden zijn bij Linea Raffaeli op het einde van de smedestraat.Tot -50%.Tip voor diegene die geïntresseerd zijn.Groetjes
Andere Reacties: 4 13-1-2007 14:35:00

Katrien
schuur of hoeve Oost-Vlaanderen
Weet iemand een schuur of hoeve in regio Gent of Lokeren/Sint-Niklaas/Temse dat men kan huren? Of een stuk weiland?
Andere Reacties: 1 13-1-2007 14:31:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...