Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Caroline
originele - weinig gebruikte - teksten
Hoi dames, er bestaan heel leuke teksten voor het misboekje, maar het probleem is dat bijna iedereen ze gebruikt (bv: het verhaal van de fluitist en dat van haas&hazeltje) en je dus na een aantal huwelijken (van vrienden, familie) lang niet origi...
Andere Reacties: 6 5-1-2007 17:01:55

Natacha
trouwkleed gevonden!!! nu schoenen
heyla Bruidjes,even om te zeggen dat ik mijn trouwkleed heb gevonden echt zalig!!! Passen is echt fijn heb een Linea gekocht in de winkel in Brugge. Echt een aanrader! Ik voelde me er echt goed in (ben maar een beetje vermagerd). Nu de schoenen nog w...
Andere Reacties: 3 5-1-2007 15:33:09

Natacha
Ceromoniemeester gezocht 07/07/07
Ik wete het ik weet het we zijn enorm laat maar we hebben enorm lang getwijfeld of we wel een ceromoniemeester zouden nemen of niet en nu zijn we zeker! kent er iemand een ceromoniemeester die nog vrij is op 07/07/07 in West-Vlaanderen (Brugse) mag o...
Andere Reacties: 10 5-1-2007 13:30:30

peggy
misboekjes,
hallo,ben een maand geleden bij de pastoor geweest en heeft mij geen misboekjes meegegeven.hebben jullie soms voorbeelden van misboekjes,of van jezelf?dan meg je me die altijd doorsturen naar peggyvh@telenet.begroetjes peggy22/09/2007
Andere Reacties: 3 5-1-2007 11:02:26

Véronique
DJ Marcel
Hallo medebruidjes,Wij trouwen op 16/6/2007 in La Grange in Massenhoven, 1 van de huisdj's is dj Marcel. Heeft iemand ervaring met hem? Alle reacties zijn welkom.Groetjes,Véro
Andere Reacties: 0 4-1-2007 21:38:50

debbie
wanneer best kijken voor trouwringen
hallo iedereen wij trouwen op 13.07.07en had graag geweten wanneer je het best kan gaan zien voor trouwringen kan er iemand ons helpen?
Andere Reacties: 6 4-1-2007 21:29:50

debbie
videograaf videography sint-niklaas
hallo iedereen is er iemand die ervaring heeft met videography te sint-niklaas laat het me zo snel mogelijk weten alvast bedanktgroetjes debbie13.07.07
Andere Reacties: 1 4-1-2007 21:25:51

Katrijn
Hangar, zaal, ... te huur rond Antwerpen!
Weet er iemand rond Antwerpen (mag ook nog Kallo of zo zijn maar ook Antwerpen, Wijnegem of zo, een zaal of een hangar of een plaats datje kan huren voro neit te veel geld, waar je mee kan doen wat je wilt???!!! PLease help, it would be great!!!Dank ...
Andere Reacties: 0 4-1-2007 20:16:34

Hannah
wat wordt er gezegd tijdens burgerlijke plechtigheid?
Hallo,Mijn verloofde en ik zijn vandaag onze huwelijksaangifte gaan doen. De ambtenaar aan de burgerlijke stand vroeg of we een tolk nodig hadden, mijn verloofde is namelijk van Engeland.Nu hij spreekt wel Nederlands, maar nog niet zo goed.De vraag i...
Andere Reacties: 1 4-1-2007 20:08:49

Angelique
Trouwbeurs 'Wij trouwen 07' Kortrijk
Hey,Zijn er soms mensen die weten waar je kortingsbonnen of eventueel gratis kaarten kan bekomen voor de beurs wij trouwen in Kortrijk op 12-13-14 januari??Alvast bedankt!Angelique
Andere Reacties: 2 4-1-2007 18:22:31

grietje
speech
Heeft er iemand een mooie tekst om je ouders te bedanken?Onze inspiratie is wat zoek.
Andere Reacties: 3 4-1-2007 17:20:58

ilse
trouwjurk kiezen
Beste bruidjes, ik wil jullie eerst en vooral een gelukkig, gezond en liefdevol 2007 wensen én last but not least een droomhuwelijksdag!!! Ik wil gewoon eventjes met jullie delen dat ik deze morgen een afspraak gemaakt heb bij Mia Monta om een ...
Andere Reacties: 5 4-1-2007 14:04:08

Peter
op zoek naar opdrachten
Het is misschien reclame: maar ik ben op zoek naar opdrachten als dj. groetjesPeterkarmelietje@gmail.com
Andere Reacties: 0 4-1-2007 7:49:16

Elke
bedankje
Heb op het forum al een aantal keer gelezen dat er een bedankje wordt meegegeven aan de gasten van het avondfeest (dacht altijd dat men nadien een bedankingskaartje met foto's opstuurde). Wordt dit steeds gedaan en wat zijn er originele ideetjes?Groe...
Andere Reacties: 16 3-1-2007 19:57:02

Mieke
Wij trouwen - huwelijksbeurs
Hallo allemaal,Ik heb enige tijd geleden een briefkaart voor gratis kaarten van de trouwbeurs " wij trouwen " in de expo in Kortrijk ingevuld.Vandaag een brieg gekregen dat ik " gewonnen " heb.Namelijk 2 vrijkaarten en een VIP pak...
Andere Reacties: 9 3-1-2007 15:45:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...