Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

daisy
hoe getuige vragen?
hallo,Ik heb een probleem! ik zoek een leuke manier om onze getuigen te vragen... De ene getuige is een vriend van ons beiden en we zouden hem op een 'leuke' manier willen vragen!! hij speelt ook een grote rol in het ontstaan van onze relatie... tips...
Andere Reacties: 8 25-12-2006 20:12:14

peggy
teksten uitnodigingskaartjes?
hey, weten jullie toffe tekskten om op het huwelijkskaartje te zetten,en wat moet er allemaal op staan?misschien ook een tekstje om centjes te vragen ipv cadeaus?groetjes
Andere Reacties: 4 24-12-2006 16:24:25

peggy
22 september 2007
hallokes, iedereen verklaard me gek haha heb al zoveel gedaan, kerk is in orde,feestzaal, dj,fotograaf,ringen heb ik al en zijn gegraveerd.Nu ben ik mooie teksten aan het zoeken voor in het misboekje.Weten jullie wanneer het beste is om naar een jurk...
Andere Reacties: 8 24-12-2006 15:54:42

K
Naamafroeping
Hallo,Nog een praktisch vraagje. Als jullie werken met een tafelthema, hoe gaat dit dan precies in zijn werk? Krijgen de gasten bij het binnenkomen dan een kaartje of dergelijke waarop hun "tafelnaam" staat? Worden dan enkel de tafelnamen a...
Andere Reacties: 3 23-12-2006 21:19:01

K
Geschenkje kindjes
Hallo,Wat voor geschenkjes geven jullie zoal aan de kindjes na de viering? Wij zijn niet zo handig om zelf iets in elkaar te knutselen. Wou gewoon even kijken wat voor mogelijkheden er zoal zijn.Bedankt alvast voor de tips!
Andere Reacties: 4 23-12-2006 21:03:35

lindsy
feestzaal casa toscana in meulebeke
hallo heeft er iimand soms ervaring met die feestzaal en ook soms wat de prijzen zijn met het eten erbij.dank u
Andere Reacties: 0 23-12-2006 11:34:46

lindsy
ter eerste feestzaal roeselare
hallo weet er iemand soms hoeveel de zaal kost van ter eerste in roeselare.wij zoeken nog een feestzaal en weet er ook iemand of er daar lange wachtlijsten zijn.
Andere Reacties: 4 23-12-2006 10:59:10

Liesbeth
feestzaal aankleden
Iemand ideetjes om een zaal in te kleden???? Wij trouwen in september en ons feest is in een parochiezaal
Andere Reacties: 7 21-12-2006 19:24:07

Vicky
Bruid en Bruidegom magazine
HalloTis een lange tijd geleden dat ik nog op het forum was, ben dan ook al 103 dagen getrouwd ondertusen. Onze foto's hebben we al en ook de film is af, maar wat ook een hele mooie afsluiter is, is dat we in Bruid en Bruidegommagazine staan onder '...
Andere Reacties: 4 21-12-2006 13:34:46

Caroline
duur huren ceremoniewagens
Hallo,Hoe lang huren jullie de ceremoniewagens? Het ceremoniebedrijf zegt ons dat je al snel aan 6u komt, maar is dit nodig? Is dit bij jullie ook zo lang?Groetjes,Caroline
Andere Reacties: 7 21-12-2006 6:59:17

Ilse
alcohol
Hallo allemaal,Wij tweetjes geloven in feesten en genieten zonder alcohol.Eigenlijk willen we dit dus ook op onze huwelijksfuif zo houden.Wat denken jullie daarvan?Kunnen we het maken van geen alcohol te serveren op onze dag?Groetjes,Ilse
Andere Reacties: 10 20-12-2006 23:07:19

Hannah
Dringend datum aangifte Trouw
Hallo wij trouwen op 070707.In het stadhuis van Leuven kan je pas vanaf 6 maanden en 14 dagen op voorhand je aangifte doen, kan iemand mij zeggen wat dit precies is? Want het is me niet echt duidelijk."Het huwelijk kan ten vroegste worden voltro...
Andere Reacties: 14 20-12-2006 22:25:55

Els
openingsdans rock-swing-boogie?
Hallo,Kennen jullie leuke rock-swing-boogie liedjes die we kunnen gebruiken voor onze openingsdans. Verder zijn we ook nog op zoek naar een leuk liedje om onze bruidstaart aan te snijden. Hebben jullie enkele tips?Alvast bedankt!GroetjesEls
Andere Reacties: 1 20-12-2006 19:12:45

pascale
tekst
wat ik nog wilde zeggen,Het ging iets van mijn levenspartner mijn ...hij brengt mij aan het lachen,alhoewel ik soms geen zin heb.Tis iets in die richting.Ik hoop dat je het terug vind.Groeten Skally
Andere Reacties: 0 20-12-2006 16:11:19

pascale
tekst
hallo,Overlaatst had ik een mooi gedichtje gekregen van iemand dat ze gebruikte voor in het stadhuis.het ging over haar ventje.Iets persoonlijks.Ik had denk ik het persoonlijk gekregen op mijn site en ben het nu kwijt geraakt.Weet je nog wie je was?Z...
Andere Reacties: 0 20-12-2006 16:03:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...