Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

A
Lakonia in Berchem
HalloIs iemand van jullie al in Lakonia in Berchem geweest? Welke is het meest aan te raden als pasgetrouwd koppel (I, II of III) en waarom? Beachparty lijkt me ook tof met een hoop kameraden, iemand al 'ns geprobeerd?Tnx!Groetjes,Mieke
Andere Reacties: 6 8-1-2007 21:38:04

A
Wie heeft er ervaring met 't Paradijsje in Schoten?
HoiWie heeft er ervaring met 't Paradijsje in Schoten voor make-up? GroetjesMieke
Andere Reacties: 2 8-1-2007 21:15:54

Elke
Help!!!
hallo medebruidjes,ik wil gewoon even mijn hart uitstorten bij lotgenoten...heb een probleempje.Volgende zaterdag is het DE DAG dat ik mijn droomjurk voor ga passen voor mijn 1 ste pasbeurt. GEWELDIG niet...als ik niet met een mond vol koortsblaren z...
Andere Reacties: 7 8-1-2007 17:30:54

stefanie
aan Freddy (fotograaf)
Ewel Freddy,Mij stoort het helemaal niet dat je ons wil helpen. Voor ons heb je al enkele nuttige tips gegeven!!!!!Een dankbaar bruidje
Andere Reacties: 16 8-1-2007 16:24:08

catherine
decoratie feesttent
Ik ben op zoek naar iemand die voor ons de tent waarin we ons avondfeest houden wil decoreren. Die persoon zou ook de tafeldecoratie moeten doen en dus bloemen en huur van matterialen coördineren. Heeft iemand hier ervaring meer?bedankt alvast.
Andere Reacties: 3 8-1-2007 14:50:15

Annelies
Aan Annemie: kruitmagazijn in Lillo
Hallo Annemie, Is er over het kruitmagazijn in Lillo iets te vinden op internet? Of heb jij daar contactgegevens van? Is het daar mogelijk om een receptie te doen? Bedankt!Groetjes, Annelies
Andere Reacties: 1 8-1-2007 13:26:55

Christophe
huren van bus voor huwelijk
Hallo,op 20 oktober van dit jaar trouwen wij. Voor het vervoer hadden we aan een ceremoniebus gedacht, aangezien we met +/- 30 mensen zijn. Graag via deze weg adressen, tips en ervaringen!!!Alvast bedankt!
Andere Reacties: 10 7-1-2007 22:25:30

Caroline
liedje ouders
Hoi dames,Ik ben op zoek naar een mooi liedje over ouders of met een mooie tekst om de ouders mee te bedanken in onze viering... hebben jullie ideetjes?Alvast enorm bedankt!Caroline
Andere Reacties: 3 7-1-2007 19:27:30

barbara
le baudoir diest
hallo allemaal,Heeft er iemand ervaring met het aanbod van bruidsschoenen in Le Baudoir in Diest? Veel keuze? thanks!
Andere Reacties: 0 7-1-2007 18:11:58

A
huren van glazen, borden en bestek?
HoiGezien er een hele tijd tussen onze viering en het feest zit, zouden wij de daggasten graag open belegde broodjes aanbieden en samen klinken met een glaasje champagne. Om de kosten een beetje te drukken, willen we dit graag thuis doen. We hebben...
Andere Reacties: 2 6-1-2007 19:50:12

patricia
RAMP RAMP vind geen schoenen
ik heb een groot probleem.ik vid maar geen schoenen.ik heb wl een zeer grote maat maar die vind je nergens.wie kan mij helpen aub.heb maat 43-44
Andere Reacties: 10 6-1-2007 12:21:03

Elise
safari: malariapillen nodig?
Hallo, wij overwegen om als huwelijksreis (juli) op safari te gaan, waarschijnlijk Kenya of Tanzania. Maar na ons huwelijk willen we het liefst zo snel mogelijk zwanger worden. Dus zoeken we een bestemming waar ik geen malariapillen voor hoef te neme...
Andere Reacties: 5 6-1-2007 11:25:22

charlotte
Leuke zaak ontdekt met zeer betaalbare avond-bruidskledij
Andere Reacties: 0 6-1-2007 9:25:01

ilse
tot wanneer fotograaf?
Dag iedereen,hoe lang blijft jullie fotograaf? Bij ons zou de reportage 's morgens beginnen bij het klaarmaken(en de bijhorende stressy toestanden ;-)) en eindigen met de zogenaamde "fotoshoot". Blijft bij jullie de fotograaf ook nog voor d...
Andere Reacties: 5 5-1-2007 21:01:55

Veerle
uitnodiging
Hallo,Wij trouwen in juni 2007 en zijn dus ijverig met de uitnodigingen bezig. We hebben de uitnodiging zelf gemaakt maar nu is ons probleem, wat schrijf je op de uitnodiging??We willen niet het klassieke plaatje van de ouders die uitnodigingen (is o...
Andere Reacties: 4 5-1-2007 17:19:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...