Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
Tafelthema
Hallo,Wij zouden als tafelthema's verschillende dansen nemen die we als koppel in de dansles leren. Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe presenteren we elk thema aan tafel?Graag jullie ideëen.Bedankt
Andere Reacties: 2 11-1-2007 12:00:24

ellen
trouwschoenen
Hoi hoi allemaalZaterdag ga ik mijn kleedje bestellen! ben er rotsvast van overtuigd, dat dat het is!! Maar het is framboise, zou ik de schoenen van Linea Raffaelli toch maar nemen (min. 190 euro) of denken jullie dat ik ergens anders er ook ga vinde...
Andere Reacties: 9 10-1-2007 21:05:04

tamara
uitnodigingen gewoonten?
Hoi iedereen, mijn familie is van mening dat wij de nonkels en tantes persoonlijk een uitnodiging moeten brengen. Probleem is dat wij een nogal grote familie zijn en ook nog eens erg verspreid wonen. We zouden ongeveer 2 maanden ieder weekend zoet zi...
Andere Reacties: 12 10-1-2007 20:15:02

bardette
cadeau
Hallo, een vriendin van me gaat pas in 2008 trouwen maar is binnenkort jarig en ik weet niks te geven.Nu lijkt een verlovingsgeschenk me wel leuk maar weet iemand iets om te geven?
Andere Reacties: 6 10-1-2007 16:45:00

Ina
Nederlandstalig liedje, niet Clouseau!
Wij trouwen 28/04/2007 en ons misboekje is bijna af.Nu heeft onze priester gevraagd om toch 1 nederlandstalig liedje te spelen.Ik wil geen afgezaagd liedje van Clouseau of Marco Borsato of De Roos van Ann Christie.Kan er mij aub iemand een origineel ...
Andere Reacties: 11 10-1-2007 15:02:30

Astrid
Aan de "nieuwe" bruidjes!
Hallo,een tijdje geleden richtten we met een aantal mensen de zustersite op. Op deze site verzamelen we allerlei weetjes over onze trouw. Wil je graag weten wie er nog op jullie datum trouwt (er staan ondertussen al 76 koppels op de lijst), wil je je...
Andere Reacties: 0 10-1-2007 13:49:52

Sofie
Kostuum bruidegom
Beste bruidjes,2007 wordt voor velen van jullie een spetterend jaar. Kijk ook met volle teugen uit naar ons huwelijk in mei.Nu heb ik een vraagje voor jullie in verband met de kostprijs van kostuum bruidegom. Weten jullie hoeveel jullie toekomstige h...
Andere Reacties: 5 10-1-2007 7:55:11

Dolores
Fotograaf Oost-Vlaanderen
Hi, wij trouwen op vrijdag 04/05/07 te Lokeren. Kennen jullie een fotograaf die speelse, losse reportages maakt? Want als ik via goudengids.be zoek dan zie ik het bos door de bomen niet meer...En als je een leuke locatie weet in Lokeren dan mag je me...
Andere Reacties: 0 9-1-2007 22:06:14

Virginie
cameraman
wij trouwen op 26 mei 2007 en hebben van ons vader een cameraman als kado gekregen.Probleem is echter dat wij al een contract hadden bij een andere cameraman, heeft iemand nog een cameraman nodig voor deze dag, of wat zouden jullie doen
Andere Reacties: 3 9-1-2007 21:23:00

Klaartje
Ceremoniehuis Wuyts
Hallo allemaal,heeft er iemand van jullie al ervaring met ceremoniemeester Peter Wuyts? Ik denk er sterk over om hem te nemen als mijn ceremoniemeester, maar ik hoor eerst graag eens hier rond voor goede referenties, of slechte...alvast bedankt,Klaar...
Andere Reacties: 1 9-1-2007 20:50:37

eva
Carelshof
Kan er ons iemand zeggen of dat de feestzaal Carelshof goede referenties heeft. Het zag er al heel goed uit, maar is het dat ook.Volgens mijn zus, die er 2 jaar geleden is geweest, was hun tuin nogal vuil. Klopt dat?
Andere Reacties: 4 9-1-2007 20:25:57

Marijke
nacht voordien
Hallo iedereen, hoe doen jullie het praktisch voor de nacht voor het huwelijk? Wij hebben hier discussie over aangezien ik het mij een beetje traditioneel voorgesteld had maar mijn vriend vindt dat dit er niet meer toe doet aangezien we toch al jaren...
Andere Reacties: 18 9-1-2007 20:01:52

Sofie
Aan alle bruidjes en bruidegommen
Hallo,Ik had dit bericht al gepost onder het topic ‘aan Freddy’ maar misschien zullen velen het daardoor niet lezen vandaar dat ik het hier nog eens plaats.Ik hoop dat zoveel mogelijk bruidjes en bruidegommen eerlijk op deze vraag willen ...
Andere Reacties: 20 9-1-2007 14:38:03

Kristien
trouwringen
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Fede di Oro? GroetjesKristien
Andere Reacties: 6 9-1-2007 13:04:36

lindsy
haar en make up
hallo kent er iemand een kappster en ook voor de make-up die aan huis komt ik woon in roeselare.het zou rond die omgeving moeten zou.dank u
Andere Reacties: 0 9-1-2007 7:42:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...