Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kaat
feestzaal gezocht??? Waerboom????
Hallo,Voor ons huwelijk zijn we op zoek naar een aangename en mooie zaal met lekker eten. We zijn met een vrij grote groep (+/- 250) en vind het moeilijk om iets te vinden. We hadden gedacht aan de Waerboom in Groot-Bijgaarden. Zou dit een goed plan ...
Andere Reacties: 6 13-1-2007 14:28:43

sid
huwelijksbeurs hasselt
Hallo bruidjesKan iemand mij misschien vertellen wat de openingsuren zijn van de beurs in hasselt, die vandaag en morgen doorgaat?Alvast bedankt!Sidney1-9-2007
Andere Reacties: 1 13-1-2007 12:25:02

valerie
huwelijkskaars
Hoi iedereen, heeft er iemand een idee waar ik een huwelijkskaars kan laten maken in Limburg? Want als ik in de gele gids zoek of op google vind ik niet bepaald veel...alvast bedankt Valérie 11/08/07
Andere Reacties: 4 12-1-2007 22:43:39

patricia
rode loper
waar kunnen we terecht voor een rode loper ? ik zou er graag een willen voor aan de voordeur thuis .alvast bedankt Pat
Andere Reacties: 3 12-1-2007 16:55:24

Mieke
Wat een kinderachtig gedoe...
Ik dacht en denk dit nog altijd dat trouwen iets aangenaams is...Ik ben geen bruidjes of freddy's beu, maar wel het lezen van " op elkaars kop zitten gedoe ".Ik trek hier voor niemand partij en spreek in niemands naam.We zijn toch allemaal ...
Andere Reacties: 7 12-1-2007 15:51:39

freddy
Freddy en tips
Dag allemaal,Ik reageer hiermede op de topic“ Aan alle bruidjes en bruidegommen” van Sofie dd.9/1.Zoals Lies terecht schreef was er op het Forum nog niet zoveel reclame te zien tenzij “Freddy” die haar wel eens een paar kee...
Andere Reacties: 9 12-1-2007 15:36:00

Caroline
budget
Hallo,wij trouwen in oktober 2007, en wilden nu toch wel eens schatten wat zo'n huwelijk ons zou kosten. Heeft er iemand van jullie een idee van wat bv. een kerk + pastoor, bloemen voor in de kerk, stadhuis, visagiste, fotograaf, videograaf,... korto...
Andere Reacties: 21 12-1-2007 13:58:36

Marijke
verhuur wagens
dag iedereen!wij trouwen op 01.09.2007 en zijn nog op zoek naar een bedrijf dat ceremoniewagens verhuurt,in de buurt van Hamme, Dendermonde, ...Heeft iemand een idee?Alvast bedankt!Marijke
Andere Reacties: 3 12-1-2007 12:54:54

Ewalda
kapper en visagiste
Hallo iedereen,Weet er iemand een goede kapper en visagiste ( regio Lummen ) die aan huis komen?Groetjes,Ewalda11.08.2007
Andere Reacties: 0 12-1-2007 12:17:06

Klaartje
't Moleken n Sint-Gillis-Waas
Heeft er iemand ervaring met feestzaal 't Moleken in Sint-Gillis-Waas? Ik denk dat het nu zelfs al veranderd is van naam....Is het eten daar lekker en prijselijk? groetjes,Klaartje
Andere Reacties: 0 12-1-2007 10:29:44

Natalie
Vrijgezellenavond
Hallo, onze vrienden willen voor ons een vrijgezellenavond organiseren met verkleedpartijen en dergelijke. Mijn vriend en ik zijn hier echter helemaal niet voor te vinden. Wij willen liever zelf iets organiseren, waarvan we op voorhand weten dat het ...
Andere Reacties: 6 11-1-2007 22:50:59

Marleen
Prijs visagiste voor schmink en kapsel? Iemand ideeën?
Hallo, Ondertussen ben ik me aan het afvragen hoe ik het de ochtend van onze trouw zal doen. Mijn kapper woont wel een eindje weg en ik vrees er veel tijd mee te zullen verliezen. Hij komt niet aan huis. Ik zag hier op het forum de gegevens van een t...
Andere Reacties: 11 11-1-2007 21:08:55

peggy
roken in feestzaal?
hey bruidjes,Tegenwoordig is er nogal wat te doen over de rokers onder ons,met alle respect voor de niet rokers!Toch zit ik er mee verveeld omdat ik rook,dat ik tijdens men eigen feest buiten zal moeten staan en mijn gasten lekker binnen staan te fee...
Andere Reacties: 9 11-1-2007 17:46:30

Linsey
Opsteekkapsel krullen
Hallo allemaal,Ik heb lang, krullend ros haar en zou het willen laten opsteken voor de trouw. Nu heb ik heel fijn haar en alles wat ik erin doe, schuift er weer uit. Ik ben dus bang dat mijn kapsel niet de hele dag mooi zal blijven zitten. Bovendien ...
Andere Reacties: 5 11-1-2007 17:33:21

Karine
Kindjes
Hallo allemaal,Zijn er soms nog mensen die gaan trouwen en reeds kindjes hebben?Wij gaan namelijk huwen en hebben 2 kindjes van 2 en 3 jaar.Nu zijn ze steeds opgevangen door familie als wij eens ergens naar toe moesten en nooit naar een oppas.Nu met ...
Andere Reacties: 10 11-1-2007 15:42:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...