Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

elke
chocoladeverrassing
Hallo,mijn vriend is superzot van chocola en zou hem op het dessertenbuffet van onzen trouw willen verrassen met een creatie van chocolade. Ken wel iemand die dat zou kunnen maken, maar zoek wat inspiratie voor een ontwerp.
Andere Reacties: 5 20-1-2007 12:17:10

kurt
zaal ter poorte
HalloHeeft er al iemand een trouwfeest gegeven in zaal Ter Poorte te Wellen of bijgewoond?Aan te raden?Groetjes
Andere Reacties: 1 20-1-2007 11:46:22

Jotje
Fotograaf regio West-Vlaanderen
Hallo, Kent iemand van jullie een goede fotograaf die wel zijn negatieven wil afgeven? Ikzelf ben amanteur hobbyfotografe en zou graag enkele negatieven van ons trouwfoto's op cd-rom hebben, maar zijn nog geen enkele goede fotograaf tegengekkomen die...
Andere Reacties: 5 20-1-2007 11:30:10

evy
ringkussen
heeft er iemand een idee waar je orginele ringkussens kan vinden. eerder niet echt een kussen maar iets anders.alvast bedankt
Andere Reacties: 5 20-1-2007 11:08:42

Vân
Bruidsmake-up en bruidskapsel bij mij thuis regio Melsele
Ik zoek nog naar iemand die mijn bruidsmaquillage en bruidskapsel thuis wil verzorgen (+ 6 tal personen) op 07/07/07. Ik ben van Melsele (Beveren-Waas te Oost-Vlaanderen).
Andere Reacties: 3 20-1-2007 10:52:00

daisy
thema
misschien reeds vroeger gevraagd maar met welk thema werkten jullie in de mis? tips?
Andere Reacties: 1 19-1-2007 23:33:45

Ann
Aankondiging
Hallo, wanneer hebben jullie familie en vrienden op de hoogte gebracht van jullie trouwplannen? Is anderhalf jaar te vroeg? Hoe hebben jullie dat aangekondigd?
Andere Reacties: 4 19-1-2007 21:58:37

Elke
me ro you taart ornamentje
hallo bruidjesIk ben op zoek naar een ornamentje voor op de bruidstaart van "me to you". ik weet dat ze bestaan maar kan ze nergens vinden. En op sites (ebay, ed) zijn ze leestal al verkocht. Weet iemand hoe of waar ik dit kan verkrijgen? l...
Andere Reacties: 6 19-1-2007 21:47:40

K
Bruidssuite Oostende of Brugge
Hallo,Kent iemand soms een romantisch hotel in Oostende of Brugge waar het ideaal zou zijn om de huwelijksnacht door te brengen?Alvast bedankt voor alle tips!!
Andere Reacties: 1 19-1-2007 21:04:31

Klara
etentje burgerlijke trouw
Hi,Wij zouden na onze burgerlijke trouw iets willen doen in kleine kring. En bourgondiërs als we zijn, zouden we willen gaan eten. IS er iemand die een leuk kader kent voor te gaan eten? Of eventueel een leuk concept?In de buurt van Antwerpen, m...
Andere Reacties: 0 19-1-2007 16:30:07

Sofie
fotolocatie rond Brugge
Hallo,We zijn nog op zoek naar een toffe locatie in groot Brugge om onze reportage te maken... We zouden liever niet in de binnenstad gaan (zaterdag = immens veel volk) maar zoeken bvb een oude fabriek, verlaten pand of zo... Iemand een leuk ideetje?...
Andere Reacties: 4 19-1-2007 9:41:43

Sarah
laatavondgasten?
Hallo,Wij zijn nog steeds aan het twijfelen over de formule van ons avondfeest en met name over het al dan niet uitnodigen van "laatavondgasten". Ons feest zou aanvangen om 19.00u met een kleine receptie en vervolgens avondeten bediend aan ...
Andere Reacties: 9 19-1-2007 8:53:56

Peggy
Kleedje gekocht
Na lang nadenken en ettelijke malen te veranderen van idee is de kogel door de kerk. We hebben een kleedje gekocht. Je kan het bekijken op onderstaande link(heb ze voorlopig op onze bouwsite gezet zodat mijn ventje de foto's niet kan zien :-) http://...
Andere Reacties: 10 18-1-2007 21:57:39

peggy
afspraak maken met gastgezin?
hallo,Wij zijn bij onze pastoor geweest en hij wist ons te vertellen dat we een afspraak moesten maken met een gastgezin om te praten over het kerkelijk huwelijk en gezin in het algemeen.Moeten jullie dit ook doen?Wat houd dat dan juist in?Is dit ver...
Andere Reacties: 3 18-1-2007 21:47:17

Sylvia
30.06.2007
Hey, Zijn er nog mensen die trouwen op 30 juni 2007? Hoever staan jullie met de voorbereidingen?
Andere Reacties: 9 18-1-2007 21:24:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...