Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kathleen
getuigen
Hallo iedereen,heeft er iemand een idee hoe je de getuigen moet vragen? Wanneer moet je het vragen? Wat kan je als geschenkje geven? Ik heb er echt geen flauw benul van!
Andere Reacties: 6 20-12-2006 10:47:24

Elke
e & r modeshow hasselt
hallo medebruidjes,Een vraagje... is er iemand naar de E & R modeshow geweest op 3 november 2006 in het CC hasselt??? Ik was spijtig genoeg mijn fototoestel vergeten. Een van de modellen had mijn droomkapsel en ik zou hiervan toch een foto willen...
Andere Reacties: 2 19-12-2006 22:49:53

Marleen
Voorbeelden van alternatieve plechtigheden: alle teksten welkom!
Hallo, Wij zullen niet voor de kerk trouwen (tot grote teleurstelling van mijn schoonouders). Wij hebben echter gekozen voor een alternatieve plechtigheid, met persoonlijke teksten, muziek, inbreng van familie en vrienden.We hebben al gehoord dat zul...
Andere Reacties: 1 19-12-2006 15:03:55

de
feestzalen???
Hallo, Iemand suggesties van feestzalen tss Antwerpen (afkomst vriend) en Brugge (mijn familie) die betaalbaar zijn.Ik ben nog aan het twijfelen tss tafelen of een grote receptie. Zal van het budget afhangen vrees ik.
Andere Reacties: 5 19-12-2006 14:04:16

de
Trouwen...met wat begin ik
Hallo allemaal, M'n vriend en ik hebben beslist de grote stap te wagen...maar met wat begin ik eerst...bv een datum prikken...doe je dat door te zien op welke dag er een feestzaal beschikbaar is of door eerst te checken wanneer je kan trouwen...Boek ...
Andere Reacties: 11 19-12-2006 14:02:27

pascale
snoephartjes
Hallo,Ik en men ventje hadden overlaatst geweest naar ava en hadden daar hartjes gezien die doorzichtig zijn en die je kan open doen om er iets in te steken.We hadden op het idee gekomen om ons tafel thema snoep te nemen en hebben dan ook zo de hartj...
Andere Reacties: 7 18-12-2006 14:47:32

Saskia
NOG BRUIDJES MET JURK GL BRIDALFASHION???
Hallo Zijn er nog bruidjes met het kleedje nummer 78582 van GL Bridalfashion, ik heb dit gekozen in de winkel van Miss Sheila te Brugge. Ik vond het mij heel goed passen, maar toen ik thuis kwam en ik een foto zocht op het internet dan begon ik opeen...
Andere Reacties: 9 18-12-2006 14:07:05

Veerle
kussentje ringen
Hey bruidjes, iemand een idee hoe de ringen worden aangegeven in het stadhuis? Is dat op een kussentje of hoe mag het anders? Wij trouwen niet voor de kerk.
Andere Reacties: 4 18-12-2006 11:14:13

Véronique
Problemen met schoonmoeder
Hallo mede-bruidjes,Wij zitten met een probleem met mijn schoonmoeder. We weten echt niet meer wat te doen. Ze is heel de tijd negatief, over de feestzaal, uitnodigingen, auto's, mijn verlovingsring, zelf over mijn bruidsjurk, ... Het ergste van al...
Andere Reacties: 8 17-12-2006 21:22:47

Elise
kostuum: huren of kopen
Hallo, kopen of huren jullie mannen een pak voor de grote dag? Mijn vriend denkt dat hij het kostuum na de trouw nooit meer zal aandoen. Dan is het natuurlijk zonde. Verschilt een trouwkostuum met een gewoon kostuum? dank, Elise
Andere Reacties: 4 17-12-2006 20:12:42

Katleen
Bloemen ?
Hallo bruidjes, wat bestellen jullie voor bloemen/bloemstukjes buiten het bruidsboeket ? En wat komt er allemaal in kerk van bloemen ?Groetjes !
Andere Reacties: 6 17-12-2006 19:24:00

Jona
kadotip op uitnodiging
Hey allemaalHoe zeg je, in je uitnodiging, op een toffe en originele manier dat je geld wilt als kado?Groetjes Jona
Andere Reacties: 10 17-12-2006 18:03:14

mieken
Email gehackt!
Hallo allemaal,Niet direct een berichtje dat hier hoort,maar ik zit er wel mee. Een tijdje terug heb ik me lid gemaakt van deze site. Ik heb heel wat vragen gesteld en heel goede raad en tips gekregen. Ik vond het leuk ook mensen te leren kennen die ...
Andere Reacties: 2 17-12-2006 16:08:52

Maartje
ervaringen met liliane claes (herentals)?
Hey iedereen,Ik ben gisteren gaan kijken bij Liliane Claes in Herentals en heb er toch wel een paar kleedjes gezien die mij bevallen.Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie ervaring heeft met deze winkel? Zijn ze redelijk van prijs? Is je kleed in or...
Andere Reacties: 6 17-12-2006 11:46:31

peggy
uitnodigingen versturen?
hey bruidjes,wij trouwen op 22/09/2007. weten jullie wanneer je naar de drukker moet gaan om te kiezen?Of krijg je eerst nog boeken mee naar huis,hoelang op voorhand moet je dat doen? En wanneer is het beste om de kaartjes te versturen?groetjes peggy
Andere Reacties: 2 17-12-2006 11:44:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...