Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

annemie
feestzaal Antwerpen
Domper op de feestvreugde We hadden een leuke, goedkope zaal gevonden voor ons trouwfeest in augustus. Pluspunt was het zicht op het groen en de heel grote parking zodat we bij mooi weer buiten konden eten.Gisteren gingen we in die buurt wandelen en...
Andere Reacties: 5 10-12-2006 20:27:17

peggy
trouwring links of rechts dragen?
hallo, kheb een vraagje langs welke kant moet je je trouwring dragen? de éné zegt links de andere zegt rechts?nu weet ik het niet meer hoor :-)groetjes
Andere Reacties: 10 10-12-2006 13:53:54

Veerle
Aan Evi-Princess Antwerpen
Hey Evi!Een tijdje geleden had je gereageerd op mijn berichtje ivm Princess in Antwerpen. Ondertussen ben ik er geweest en tis eerlijk gezegd wat tegen gevallen. Weinig keuze vond ik. Bovendien hangen veel jurken daar al een hele tijd, en zijn die du...
Andere Reacties: 0 10-12-2006 12:32:32

Danny
wie kan me helpen?
Beste bruidjes,Om geen reclame te maken voor mezelf blijf ik anoniem.Ik zit met een probleem:Volgende week moet ik op gesprek in een groot hotel in Oostende om er eventuéel naar de toekomst mee samen te werken.Deze week namen ze zelf kontakt op ...
Andere Reacties: 2 10-12-2006 11:33:18

Katleen
Hartensnoepjes
Weet er iemand waar ze van die hartvormige snoepjes (licht roze, wit, ...) verkopen met daarop altijd een (lief) woordje ? Groetjes
Andere Reacties: 8 10-12-2006 10:27:27

inge
Volgorde suite
Hallo allemaal,Nog een weekje en dan is het eindelijk onze grote dag ... spannend!Ik had nog een vraag over de samenstelling van de suite. Kan er iemand nog eens uitleggen hoe het zit met het binnen-en buitengaan uit de kerk? Aan welke kant lopen d...
Andere Reacties: 3 9-12-2006 19:48:47

peggy
bruidshuis kapellen of jagré antwerpen?
hallo bruidjes, heeft er soms iemand enige ervaring met het bruidshuis of jagré?Zou je op verschillende locaties gaan kijken voor een trouwjurk?ben bang dat het personeel te opdringerig gaat zijn,dat het op den duur een verplichting word daar te...
Andere Reacties: 8 9-12-2006 18:08:14

mieken
Originele foto album
Hallo,Ik ben op zoek naar originele foto albums. Ik stel zelf een digitaal album samen,maar ik zou ook graag een "klassiek" album samen stellen. Kennen jullie leuke,originele winkels waar ze deze albums verkopen.Alvast bedankt!!
Andere Reacties: 1 9-12-2006 15:32:38

Marleen
Videomanie: iemand al ervaring met deze cameraclub?
Iemand ervaring met de mensen van Videomanie? We staan op het punt om ons contract te tekenen, maar heb nu 2 vrij negatieve commentaren gekregen. Help! GroetenMarleen6.7.7
Andere Reacties: 9 8-12-2006 21:22:18

an
kapster kajos
Heeft iemand ervaring met deze kapster?
Andere Reacties: 0 8-12-2006 18:55:52

peggy
lokatie ekeren-brasschaat foto's?
hey,weet er soms iemand een goede locatie om onze foto's te trekken in de buurt van ekeren -brasschaat?wij wonen hier nog niet zo lang en weten de mooie plekjes hier nog niet.groetjes
Andere Reacties: 1 8-12-2006 16:08:04

peggy
kleding bruidskindjes
hallo bruidjes, weten jullie soms wie de kleding van de bruidskindjes betaald?Is dat voor de ouders of voor onszelf?groetjes
Andere Reacties: 5 8-12-2006 15:44:30

Mieke
fotograaf West Vlaanderen
Hallo allemaal,Is er iemand die een goeie fotograaf regio West vlaanderen kan aanprijzen ?Liefst iemand die natuurlijke en spontane foto's neemt en ook nie te duur is want we willen echt geen grof geld daaraan uitgeven.Alvast bedankt,Groetjes
Andere Reacties: 7 8-12-2006 14:39:30

Jessie
Bruidsboeket en decoratie
Hey,Ik ben net begonnen met een voorlopige schatting van het budget voor de trouw. Ik baseer mij op prijzen van het geen ik al gekocht heb en de rest kan ik redelijk goed inschatten. Alleen heb ik echt geen gedacht welk budget ik moet inplannen voor ...
Andere Reacties: 3 8-12-2006 12:20:50

freddy
Bericht voor LAURA
Hey Laura !Ingevolge je vraag 7/12Je kunt me bereiken en volledig vrijblijvend info bekomen viafre4@telenet.beof 0494333762GroetjesFreddy
Andere Reacties: 0 8-12-2006 4:22:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...