Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
kris baele
Hallo iedereen,Is er toevallig al iemand naar de opendeurdag bij Kris Baele (juwelier) geweest. Of koppels die hun ringen daar besteld hebben? Wat zijn jullie ervaringen?Groetjes
Andere Reacties: 4 2-12-2006 21:11:56

Marleen
Aan dj Kris: ivm eerder bericht over DJ's
Zeg Kris, Je schreef dat het voor de prijs van 575€ (+nog 75€) -> 650€ tot 4:30 dan wel echt AF moest zijn. Wat vind je er dan van dat in die prijs slecht basis belichting inbegrepen is (statief met 4x spot par56 en lichtsturing ...
Andere Reacties: 4 2-12-2006 13:06:11

sid
huren van ferrari
Hallo bruidjes, weet iemand misschien waar we een ferrari kunnen huren in het limburgse?GroetjesSidney01-09-2007
Andere Reacties: 1 2-12-2006 10:28:50

Hannah
twee keer trouwen??
Hallo,Ik zit met een moeilijke vraag. Mijn verloofde is van Engeland en wou graag daar trouwen. Vooral omdat je daar in een keer trouwt, hij vindt trouwen op het stadhuis maar stom, in Engeland trouw je zowel voor de wet als de kerk in een keer. We z...
Andere Reacties: 6 1-12-2006 22:54:47

Sarah
Schoonzus bevalt 8 dagen voor ons huwelijk.
Hallo,ik zit met een serieus "ei". Mijn vriend zijn schoonzus moet bevallen 8 dagen voor onze trouwdag en is van plan om dat babyke dan mee te nemen naar ons feest. Haar kennende zal ze dat doen om zelf op die dag in de belangstelling te st...
Andere Reacties: 19 1-12-2006 18:06:01

annelies
prijs voor drank
Hallo,Kan er iemand mij vertellen hoeveel drank voor een hele avond kost wanneer je verbonden met een feestzaal? Zowel met als zonder forfaitair bedrag.Hoeveel rekenen ze zo per persoon?Ik weet dat dat voor iedere zaal anders is maar dat geeft niet. ...
Andere Reacties: 7 1-12-2006 14:23:12

Kristine
Hoeveel schuimwijn, wijn, fruitsap voorzien?
Wij zorgen zelf voor de hapjes en de drank voor de receptie. We nodigen 150 volwassenen, en 50 kinderen (waaronder ook hele kleintjes) uit. Niet iedereen zal komen veronderstel ik. Nu vraag ik me af hoeveel schuimwijn, en eventueel ook witte en rode ...
Andere Reacties: 4 1-12-2006 11:24:51

Stefanie
Help!! Test voor bedankingskaartje
Hallo,Wij zijn ondertussen al meer dan 150 dagen getrouwd. Graag zou ik nog bedankingskaartjes sturen naar iedereen maar ik vind geen tekstjes als bedanking.We zouden dan ook Zalig Kerstmis en Gelukkig Nieuwjaar erop zetten.Kunnen jullie mij helpen ?...
Andere Reacties: 2 30-11-2006 14:40:59

stefanie
getuigen kiezen
hallo,heeft iemand een idee op welke originele manier wij onze broers/zussen kunnen vragen om onze getuigen te zijn op ons burg/kerk. huwelijk?tx!
Andere Reacties: 2 30-11-2006 8:45:46

Annelies
L'Apostrophe - WIlrijk
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met de bruidskledij van L'Apostrophe in Wilrijk? Hebben jullie een idee van de prijsklasse? Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes, Annelies
Andere Reacties: 2 29-11-2006 22:04:21

Iene
traiteur BBQ omgeving Brugge
Kent er iemand in de regio Brugge een traiteur die BBQ's doet voor huwelijksfeesten?Of nog toffe ideeën, eten... voor informeel avondfeest.
Andere Reacties: 4 29-11-2006 18:48:00

peggy
wat nu te doen?
hey,wij trouwen op zaterdag 22/09/2007 in Ekeren.Onze zaal hebben we al vastgelegd(dennenhof Brasschaat).Nu is men vraag wanneer moeten we de kerk en het gemeentehuis vastleggen?Wie weet er hoelang op voorhand je kaartjes moet bestellen en deze op te...
Andere Reacties: 5 28-11-2006 20:29:49

Veerle
Onze zustersite is terug online !!
We hebben nog eens een poging gedaan; onze zustersite is terug online.zustersite.trouwen.com We gaan alles nu echter zelf posten, als je er iets op wilt plaatsen kan je het mailen naar zustersite@hotmail.comWij, Astrid - Debra en ik, zullen het dan o...
Andere Reacties: 2 28-11-2006 17:18:08

Lobke
Jullie mening: reinigen trouwjurk?
Hallo,Ik huw op 06/07/07 in België met alles er op en er aan. De week erna, 13 en 14 juli geven we ook nog een feest in Marokko voor de familieleden van mijn vriend. De apotheose van het feest in Marokko is natuurlijk het opnieuw "showen&qu...
Andere Reacties: 9 28-11-2006 16:25:30

Véronique
Feestzaal in de buurt van Mortsel of Brasschaat
Ik ben echt blij dat ik op dit forum terecht kan want een huwelijk regelen daar komt wel wat bij kijken.Kunnen jullie soms tips geven voor leuke zalen in de buurt van Brasschaat of Mortsel.Alvast bedankt voor jullie reactie,Groetjes,Véro
Andere Reacties: 7 28-11-2006 15:36:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...