Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Veerle
Maximum aantal getuigen??
Hallo iedereen!Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoeveel getuigen je mag hebben???Kan ik bijvoorbeeld mijn zus als getuige vragen bij de wettelijke trouw (die een week voor de kerkelijke plaatsvindt) en twee vriendinnen bij de kerkelijke trouw?Ik v...
Andere Reacties: 3 13-12-2006 19:03:04

Elise
sluier of stola?
Hallo, toen ik bruidsjurken ging passen, zeiden ze me dat blote schouders in de kerken altijd op prijs gesteld worden. Mijn jurk is een bustiermodel. Ik hou wel van een sluier, maar mijn vriend niet. En een stola midden de zomer vind ik ook wel een b...
Andere Reacties: 6 13-12-2006 18:54:34

Christel
Danslessen
Hallo iedereenAfgelopen zondag stond op de trouwbeurs in Affligem de dansschool "DASA" uit Asse.Je kan daar blijkbaar slow lessen volgen. Heeft iemand daar al les gevolgd en is dat wat de moeite?GroetjesChristel
Andere Reacties: 2 13-12-2006 14:03:33

pascale
menukaart
Hallo,Ik ben bezig een menukaart aan he opstellen.Maar weet niet hoe ik er moet aan beginnen.Kan er iemand mij een voorbeeld zenden om maar een idee te hebben.Op internet vind ik ook niets.Alvast heel erg bedanktGroeten van Skally
Andere Reacties: 5 13-12-2006 12:38:38

pascale
menkaart
Andere Reacties: 0 13-12-2006 12:36:05

Peggy
Niet-voordehand-liggende openingsdans gezocht
Wij zijn op zoek naar een openingsdans... maar niet al te voor de hand liggend.We zijn helemaal niet van plan om te staan tegeldraaien, dus het mag wel een swingend nummer zijn....suggesties??23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 7 12-12-2006 18:30:22

Ruth
tekst uitnodiging?
Ik ben bezig met de tekst die op de uitnodiging zal terechtkomen. Weet iemand waar ik concrete voorbeeldjes kan vinden? Heeft iemand eventueel zelf een uitnodiging als voorbeeld? Alvast bedankt!O ja, onze tekst zal tweetalig zijn (Ndl-Dts)maar ook a...
Andere Reacties: 1 12-12-2006 16:45:02

evelien
dilemma: twee kerken, twee locaties voor receptie, HELP!
Hey iedereen,we zijn aan het kijken voor ons huwelijk (8 dec. 2007) in orde te brengen voor de kerk, omdat ik hier op het forum las dat je dat een jaar op voorhand moet aanvragen. Nu zijn er twee kerken waar we willen trouwen: die in het dorp waar we...
Andere Reacties: 3 12-12-2006 16:15:43

Liesbeth
feest thema
hallo allemaal, wij zouden graag ons feest in een soort thema doen!Verkeerde avond, iedereen heeft zijn "verkeerde" kledij aan, ..... hebben jullie nog ideetjes?
Andere Reacties: 2 12-12-2006 15:40:53

Véronique
Bericht voor Freddy
Hi Freddy,Ik heb al veel reacties van jou gelezen en heb de indruk gekregen dat je echt wel op de hoogte bent over alles.Wijzelf zijn nog op zoek naar een betaalbare ceremoniemeester voor ons huwelijk dat zal plaatsvinden op 16/06/2006. We wonen in M...
Andere Reacties: 6 12-12-2006 12:36:38

Natalie
Mauritius
Hoi allemaal, het is hier waarschijnlijk al aan bod gekomen, maar wie van jullie gaat op huwelijksreis naar Mauritius? Voor welk hotel kiezen jullie dan? En als ik zo nieuwsgierig mag zijn, wat betalen jullie hiervoor? Wij zouden graag in juni gaan m...
Andere Reacties: 2 12-12-2006 9:11:34

Jona
dj gezocht
Hey allemaal, onze grote dag is 18 augustus! Het overgrote deel van de voorbereidingen is al achter de rug: zaal ligt al vast, de keuze van eten, het kleed, ... Enkel een DJ vinden we niet. Kent er iemand een goeie en goedkope dj van de kanten van An...
Andere Reacties: 9 11-12-2006 19:13:56

Anja
Drukker
Hey, wij zijn op zoek naar een drukker in de buurt van wijnegem voor onze uitnodigingen, weet iemand een "goede" drukker hier? of heeft iemand al ervaring? Anja26 mei 2007
Andere Reacties: 3 11-12-2006 17:17:23

Elke
Trouwdata
Hallo,Wij hebben een optie op "onze" trouwzaal voor vrijdag 2 november. Voordeel: de meeste bedrijven maken sowieso de brug, dus bijna niemand moet vakantie nemen om te komen. Maar ... 2 november is wel Allerzielen natuurlijk. Zelf hebbe...
Andere Reacties: 5 11-12-2006 11:31:05

Marleen
Aan Filip: i.v.m. zijn reactie op vraag over Videomanie
Hallo, Je was in je reactie op de vraag naar ervaringen ivm Videomanie zeer duidelijk maar ook zeer kort, met name: zeker niet mee samenwerken. Zou het mogelijk zijn om te beschrijven waarom je niet met hen zou samenwerken? Dit zou ons toch heel wat ...
Andere Reacties: 3 10-12-2006 23:28:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...