Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelore
ceremoniemeester
Hallo, weet er iemand een goede ceremoniemeester in de buurt van Tienen - St-Truiden - Zoutleeuw? Zijn jullie tevreden dat je op iemand konden terugvallen of zeg je van: dit hoefde eigenlijk niet... En waarvoor kan je dan allemaal bij zo iemand terec...
Andere Reacties: 1 7-2-2007 14:04:04

Annelore
getuige vragen
Hallo, ik zoek een leuke en originele manier om een goeie vriend als getuige te vragen. Iemand een ideetje? Hij verjaart zondag en ik zou hem willen verrassen, dus er is haast bij :o)Alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 7-2-2007 13:34:38

Véronique
Berichtje voor Sarah - voorbeelden misboekjes
Hi Sarah,Bedankt voor je leuke reaktie op onze huwelijkssite. Kan je je e-mail eens doorgeven, dan stuur ik je een paar ideetjes door van misboekjes. Voor jullie begint het ook te korten é. Waar trouwen jullie?Groetjes,Véro16/6/2007http:...
Andere Reacties: 1 7-2-2007 9:08:45

Katrin
Bloemen kerk
Ik ben volop ideetjes aan het zoeken voor de versiering van de kerk, bloemstukken thuis, iets voor onze bruidskindjes,...Weet er iemand een leuke site zijn?GroetenKatrin100307
Andere Reacties: 4 7-2-2007 8:29:22

Maartje
geen lichte kleuren dragen?
Hey iedereen,Ik moet binnenkort naar een huwelijk en nu heeft de bruid in kwestie gevraagd om geen wit, beige, crème en koffiekleur te dragen. Dat zouden de kleuren in haar trouwjurk zijn en het zou traditie zijn in het Brusselse om geen lichte ...
Andere Reacties: 7 6-2-2007 19:00:23

Evi
vrijgezellenparty
Ik ben getuige op de trouw van een vriendin en daardoor "belast" met de organisatie van de vrijgezellenparty. Hebben jullie ideetjes/tips hoe we die dag kunnen indelen; wat we allemaal zouden kunnen organiseren?
Andere Reacties: 6 6-2-2007 14:28:46

Sophie
Steven Chys
Hallo, Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Steven Chys uit Gits? Alvast super bedankt,Fien
Andere Reacties: 8 6-2-2007 13:13:53

ann
witte duiven
hoi,wij trouwen op 13/4/2007 en we zouden graag een koppel witte duiven loslaten aan het gemeentehuis. Weet iemand waar we 2 witte duiven zouden kunnen vinden in de streek rond aalst en wat dat kostgroetjes
Andere Reacties: 3 6-2-2007 12:38:54

patricia
2 uitnodigingen
hoe oplossen ? ons huwelijk is op 16/06/2007 , voor naaste familie en een enkele kennissen geven wij een klein feestje . op30/06/2007 willen we een drink met de rijdende friet frietkraam geven voor ongeveer een 120 personen . dat zijn mensen van ons ...
Andere Reacties: 2 5-2-2007 19:33:42

Lieke
bericht voor chantal ivm braemhof gentbrugge
Dag Chantal,Ik las in een ander onderwerp dat jij overlaatst naar een trouwfeest in het Braemhof bent geweest en dat het er goed was. Mijn verloofde en ik trouwen daar ook maar zelf zijn we er nog nooit naar een feest geweest. Het is altijd leuk om i...
Andere Reacties: 2 5-2-2007 16:08:01

Lies
Locatie rond Gent; Coninxdonck, Wippelgem, Carelshof
Hallo!Kent er iemand van jullie een leuke locatie rond het Gentse?En heeft er iemand al ervaring met Het Carelshoff, Kasteel van Wippelgem en Kasteel Coninxdonck?GroetjesLies
Andere Reacties: 20 5-2-2007 13:25:48

Marijke
visagiste hamme
Hallo iedereen, Kent iemand een visagiste uit de buurt van Hamme die aan huis komt?GroetjesMarijke
Andere Reacties: 2 5-2-2007 12:43:26

debbie
gelnagels plaatsen
hallo iedereen weet er iemand in de buurt van sint-niklaas een nagelstyliste zijn die gelnagels zet en wat ongeveer de prijs daarvan is alvast bedanktdebbie 13.07.07
Andere Reacties: 8 4-2-2007 22:05:16

Marijke
getuigen
hallo,kan iemand mij zeggen of de getuigen voor de wet dezelfde zijn als de getuigen voor de kerk?groetjes,Marijke
Andere Reacties: 3 4-2-2007 16:55:37

Arnaud
Karikaturist ARNO
*** bezoek nu onze nieuwe website: www.arno-caricature.com ***Karikaturist Arno animeert uw huwelijksfeest door uw genodigden uit te nodigen zich in amper 5 minuutjes te laten tekenen.Een originele herinnering aan deze onvergetelijke dag!caricaturist...
Andere Reacties: 2 4-2-2007 16:14:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...