Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Klara
Waar bruidslingerie kopen?
Het is misschien wel de honderdste keer dat deze vrag wordt gesteld maar toch .... weet er iemand waar je bruidslingerie kan kopen. Ik heb al mooie bustiers en torselets gezien van Di Lorenzo en Poirier. Maar weet er iemand waar je dat kan kopen!?Bed...
Andere Reacties: 4 1-2-2007 10:38:51

Sabrina
uitnodigingen
Hoi allemaal,Ik zat nog met een vraagje... Wij hebben mensen die we alleen gaan vragen voor de receptie en wij hebben als cadeautip zoals velen denk ik een envelopje, maar zet je dit ook op de uitnodigingen voor deze personen? Of zet je daar gewoon n...
Andere Reacties: 2 1-2-2007 10:17:23

Sandrine
Aan Kathleen - 23/12 - LB
Hoi Kathleen, wij wensen jou alle geluk met jullie huwelijk ! Mocht je de site nog eens bezoeken, laat je dan eens weten of je feest verlopen is zoals je verwachtte (postief en minder positieve aspecten)? En is het bruidshuisje nu een aanrader?Vele g...
Andere Reacties: 3 1-2-2007 8:28:58

sadia
Aan Dolores ivm Thailand
Hoi Dolores,Je hebt in een berichtje vermeld dat jullie naar Thailand op huwelijksreis gaan en dat jullie korting gekregen hebben omdat jullie Fortis klant zijn en via telefonische reisdienst. Moet je hiervoor beiden klant zijn bij Fortis en wat bedo...
Andere Reacties: 3 31-1-2007 21:03:15

bieke
jaja, alweer een vraagje over een openingsdans
helaba,ik weet het, er zijn er mij al veel voorgeweest. toch nog eens proberen: ben op zoek naar andere dan plaknummertjes. Wij volgen al een paar jaar dansles en gaan een mix van een paar dansen doen (bv. swing, salsa, chachacha, quickstep, engelse ...
Andere Reacties: 4 31-1-2007 15:26:44

tinneke
versiering kerk
hoi iedereenwij zoeken een mooie manier om de stoelen in de kerk te versieren (telkens één op de hoek). De bloemist kan stukjes maken à €5 per stuk, maar de kerk is nogal groot en da komt dan op ongeveer €200 alleen al voo...
Andere Reacties: 3 31-1-2007 14:42:21

Katleen
De Vos te Lennik
Hallokes, Heeft er iemand onder jullie ervaring met kledingzaak De Vos te Lennik? Wij hebben deze mensen ontmoet tijdens de trouwbeurs te Brussel en zouden graag eens een kijkje gaan nemen in hun winkel. Graag wat reacties. Alvast aan iedereen bedank...
Andere Reacties: 2 31-1-2007 10:54:58

Laurent
Visagiste/Kapper aan huis Stad Antwerpen
Hoi hoi,Ik zoek een visagiste die aan huis komt in stad Antwerpen? Mijn kapper kan ik miss nog naartoe gaan...maar zou ook wel graag iemand aan huis hebben...Ineens voor misschien iedereen, moeder van de bruid en 4 bruidsmeisjes...Iemand tips???Groet...
Andere Reacties: 2 30-1-2007 23:06:59

evy
bruidskinderen
hoiik zit met een vraagje wij hebben twee bruidskindjesmaar wat nemen zij mee om vast te houden??en dragen zij de ringen of geef je die aan de getuige?want daar zijn we nog niet echt uit.alvast bedankt voor de reactie groetjes evy 19-05-07
Andere Reacties: 7 30-1-2007 22:44:47

wendy
kapsel en make-up
weet er iemand een goede kapper waar ik ook mijn make-up kan laten doen omgeving Genk? Ik krijg nooit veel gedaan met mijn haar maar op mijn trouwdag zou ik er echt eens " waauw" willen uitzijn. Wendy
Andere Reacties: 2 30-1-2007 20:51:56

Lies
Wanneer suitekleding kopen?
Hey allemaal,Heeft iemand een idee wanneer je ongeveer moet gaan kijken voor suitekledij? Mijn moeder en ik liggen een beetje in discussie. Ik vind dat ze het niet al te lang meer moet uitstellen, maar zelf zegt ze nog minstens 2 maanden tijd te hebb...
Andere Reacties: 3 30-1-2007 16:56:38

Ellen
Aan Marijke (en David)
Hey Marijke,Wanneer trouwen jullie?? Wonen jullie al lang op Zog? Zog is nie groot hé, dus moeten we elkaar toch kennen?? Mijn ma heeft diene nr van Sandy, zal hem vanavond vragen en dan post ik hem hier wel. Ze is namelijk de gebuur van mijn ma...
Andere Reacties: 1 30-1-2007 13:24:47

Klara
Le cannonier of trou aux biches - mauritius
Hallo,Heeft er iemand ervaring (goed of slecht) met deze hotels? Of kan er iemand een ander goed hotel aanraden op Mauritius? Is de drank en het eten duur in deze hotels? Beter een all in kiezen?Alvast bedankt!Klaar
Andere Reacties: 5 30-1-2007 12:51:49

Kirsten
cabrio en kapsel
Hey bruidjes,Wij trouwen in een cabrio en zullen vooraan zitten, omdat je er maar met twee in kan. Ik ben wel wat bang dat er tegen dat we in het gemeentehuis of de kerk aankomen, niets meer overblijft van mijn kapsel. Heeft iemand daar ervaring me...
Andere Reacties: 3 29-1-2007 20:19:18

Patricia
suite
Ik heb deze vraag nog maar pas gesteld, maar vermits ik het dringend nodig heb...(dag lijkt plots heel dicht bij)Weten jullie hoe zit het met de volgorde van de suite naar het gemeentehuis en van het gemaantehuis naar de kerk? Ik had het hier al eens...
Andere Reacties: 4 29-1-2007 18:46:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...