Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Peggy
Bruin kostuum suite
Hey,De meeste dingen van de trouw zijn nu rond. We zijn nu in het stadium gekomen om een kostuum vr de bruidegom en de suite te huren. Ik had dit graag in het bruin gewild. Maar verhuren ze op alle plaatsen moderne bruine kostuums?We zijn van Gent, m...
Andere Reacties: 3 9-2-2007 14:02:36

Dorinne
Drukkerij provincie Limburg
Hallo bruidjes! :-)Wij zijn op zoek naar uitnodigingen voor ons huwelijk. PROBLEEM: we hebben een beetje moielijkheden met het vinden ervan :-) Ik heb al gekeken op de site van buromac. Daar zijn wel heel leuke kaartjes bij! Ik heb al ene mail gestuu...
Andere Reacties: 1 9-2-2007 12:51:59

wendy
accesoires
Hallo, dit is misschien een stomme vraag maar wordt er eigenlijk door de bruid een horloge gedragen of staat dit niet met een trouwkleedje?wendy
Andere Reacties: 6 9-2-2007 12:48:23

Sofie
bruidssuiker
Hallo,Ik vraag me af of het noodzakelijk is om bruidssuiker te hebben. Je geeft dit toch enkel af aan kindjes die je bij het buitenkomen van de kerk feliciteren, niet?Indien we toch bruidssuiker zouden voorzien, kent iemand een winkel waar je dit kan...
Andere Reacties: 4 9-2-2007 11:59:53

Kirsten
welke instaties op de hoogte brengen...?
Hallo,Weet er iemand welke instaties er allemaal op de hoogte dienen gebracht te worden van het feit dat je getrouwd bent? Ik denk bv. aan je werkgever...Alvast bedankt voor de reacties!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 4 9-2-2007 8:40:57

debbie
traiteur voor hapjes ?
hallo, wij trouwen op 10-08-07.wij geven geen avondfeest maar een trouwfuif.nu ben ik op zoek naar iemand die voor hapjes kan zorgen voor ongeveer 100 personen regio knesselare oost-vlaanderen. ik kan de gasten maar moeilijk zonder iets terug naar hu...
Andere Reacties: 2 8-2-2007 21:04:43

ellen
trouwvervoer
Hallo,Wij zijn op zoek naar origineel trouwvervoer en zijn terecht gekomen bij Publi-bus in Meeuwen-Gruitrode. Heeft iemand met deze firma ervaring?Groetjes!
Andere Reacties: 0 8-2-2007 19:57:41

Dominique
chocoladefontein op trouwreceptie
Hoi,In september trouwen wij en we zijn van plan om onze gasten op de receptie te verrassen met iets totaal nieuws, nl. een reuze chocoladefontein. Wij hebben dit fenomeen ontdekt in de VS waar het een ware hype is. Het is stijlvol spektakel en boven...
Andere Reacties: 4 8-2-2007 18:18:35

sofie
misviering
hallo bruidjes, weet er iemand of het echt noodzakelijk is om tijdens de misviering te beloven dat je kinderen gaat aanvaarden tijdens jullie huwelijk of kan dat eventueel ook anders geformuleerd worden. aangezien ik al 2 kinderen heb uit en vorige r...
Andere Reacties: 4 8-2-2007 14:28:49

debbie
trouwkleed
hey hallo,doet er soms iemand van jullie je kleed weg?aangezien wij een heel klein budget hebben moet ik op zoek gaan naar tweedehandsjurk :(ikzelf heb maat 40-42.moest er mij dus iemand kunnen helpen dan zou ik dat ten zeerste apprecieren.alvast bed...
Andere Reacties: 5 8-2-2007 13:15:02

els
kostuum E&R
Heeft iemand er een idee van hoe de prijzen liggen voor een kostuum bij E& R (Beverlo)?We willen iets dat achteraf nog draagbaar is.Thanks!
Andere Reacties: 1 8-2-2007 12:36:26

pascale
uitnodigingskaarten
Hallo,Kan er ons iemand helpen om een tekstje op te stellen?Wij hebben onze uitnodigingskaarten deze week gaan halen en zijn iets uit het oog gezien.We hebben 2 soorten kaarten.1: voor voor de receptie van 17 tot 19 uur1: voor om 20 uurNu zijn we ver...
Andere Reacties: 1 8-2-2007 12:07:03

Magali
kleren zoontje 2 jaar
Hallo,Wij trouwen in de zomer en ik zou mijn zoontje graag aankleden in een zeer moderne, mooie outfit.Ik heb me al suf gezocht op het net... De kleren van Legno Rosso spreken me enorm aan, maar die beginnen pas aan grotere maten. Van Gymp heb ik ook...
Andere Reacties: 3 8-2-2007 7:22:00

Sheron
Farah Love Bruidjes
Helaba bruidjes,Wie is er getrouwd in een kleed van Farah Love in Zwijndrecht? En zou het mogelijk zijn om een foto te zien met het kleed? (er staan geen foto's op hun site, daarom dit bercihtje) Mijn email is: sheronneke@hotmail.comGroetjes,Sheron2-...
Andere Reacties: 0 7-2-2007 16:15:03

Annelore
de Waterhoek
Zijn er nog mensen die hun feest houden in 'de Waterhoek' in Geetbets? Wij hebben een optie tot 14/02 en zullen ons feest daar voor 99 % vastleggen (buffet). Wat heeft jullie overhaald om voor deze zaal te kiezen?
Andere Reacties: 3 7-2-2007 14:07:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...