Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sadia
lettertypes uit Word bij drukker?
Hoi,Weten jullie of je de gewone lettertypes van Word (bv. Monotype cursiva, ...) ook kan kiezen voor je uitnodiging indien je die wil laten maken door een drukker? Kan maw een drukker deze ook gebruiken?Groetjes,Sadia
Andere Reacties: 3 21-3-2007 21:26:42

barbara
kousen?
Wie trouwt er nog in de zomer en draagt dan kousen (panty) onder zijn kleed? of is dat te warm?
Andere Reacties: 8 21-3-2007 18:06:26

Antonietta
Videograaf - Antwerpen
Hallo allemaal,We trouwen op 25/08/2007 en we waren eerst niet van plan om een videograaf te nemen. Nu, zijn er veel koppels in onze omgeving die dat wel gedaan hebben , en 't is écht wel de moeite... Weet er iemand toevallig een videograaf in...
Andere Reacties: 10 21-3-2007 16:19:51

ellen
trouwfeest
heeft er iemand al ervaringen gehad met hof van nassau?En hoe zijn kosten? Niet te duur?Groeten
Andere Reacties: 2 21-3-2007 14:55:12

Sigrid
all in formule voor drank - doen of niet?
we zijn niet zeker of we de all-in formula zouden nemen of niet. Onze families zijn geen grote drinkers ....waar we onze feest hebben, bieden ze volgende opties aan- Forfaitformule voor de dranken voor het avondfeestHierbij kan uit de rubriek "D...
Andere Reacties: 10 21-3-2007 13:08:18

evelien
betaalbare feestzaal w-vl
iemand tips ivm een betaalbare feestzaal in west-vlaanderen?
Andere Reacties: 10 21-3-2007 12:23:38

Peggy
Oproep aan alle bruidjes
Hey iedereen,De die-hards onder jullie zullen wel weten dat we vorig jaar een gemeenschappelijke site hebben opgericht met enkele bruidjes van op dit forum. Helaas vond iemand het nodig om deze site onbruikbaar te maken.Ik heb vandaag een nieuwe site...
Andere Reacties: 35 21-3-2007 12:00:49

Ann
Hoeveel getuigen?
Iemand enig idee hoeveel getuigen je mag hebben bij burgerlijk en kerkelijk huwelijk?GroetjesAnn
Andere Reacties: 4 21-3-2007 10:58:56

sadia
lettertype uitnodiging
Hallo,Wij zoeken een sierlijk lettertype dat nogal dik is. Reden hiervoor is dat we onze uitnodigingen graag in het bruin hadden gedrukt en dit op kalkpapier. Momenteel hebben we het lettertype Shelley Allegro, doch dit is te dun. Kennen jullie een l...
Andere Reacties: 4 21-3-2007 10:35:02

wendy
mooie bruidstaart
Hallo medebruidjeshier ben ik weer met een vraagje.weet iemand waar ik omstreke genk een mooie bruidstaart kan laten maken???Wendy
Andere Reacties: 0 21-3-2007 9:25:53

Liesbeth
Trouwkleed
Hoi,Kan iemand me zeggen voor hoeveel euro je al een mooi trouwkleed kan hebben? En waar vind je dat. Ik heb totaal geen idee hoeveel da kost. 500euro, 1000euro,... Geen idee. mvg
Andere Reacties: 22 20-3-2007 21:46:07

valerie
budget trouw
hey,Ik ben net begonnen met het organiseren van ons trouwfeest. We trouwen in juni 2008. En ik wilde al eens een budget opstellen, maar ik heb er eigelijk geen idee van hoeveel dit allemaal kost. Bijvoorbeeld, kerk, gemeentehuis, feestzaal. Wij hadde...
Andere Reacties: 3 20-3-2007 20:30:38

Heidi
op reis met sunworld
Hallo allemaal, heeft er iemand ervaring met het reizen met Sunworld in het algemeen en naar Kenia in het bijzonder? In elk reisbureau stellen ze ons de reizen van Thomas Cook en Jetair voor, de reizen van Sunworld komen niet ter sprake. Ik begin me ...
Andere Reacties: 5 20-3-2007 18:56:57

wendy
Kapsel + make -up in Genk
Ik weet het , een veel besproken onderwerp hier maar toch waag ik me er ook aan om eens navraag te doen of er niet toevallig iemand een kapster+visagiste kent die aan huis komt in Genk.Ik zie het ook wel zitten om me door iemand van mylene te laten o...
Andere Reacties: 3 20-3-2007 18:02:36

nasty
Trouwkleed en avondjurk maat 38 te koop
Dames,ik verkoop mijn trouwkleed(maat 38).aangekocht bij azurro in Oostende.Prijs 350 euro,nieuwprijs was 1000 euro.Ik heb ook nog een suitekleed dat nooit gedragen is(maat 38).Prijs 100euro,nieuwprijs was 300 euro.Voor fotos kunnen jullie kijken op ...
Andere Reacties: 0 20-3-2007 12:07:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...