Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kim
Drankenformule
Hoi,Wij waren van plan een drankenformule te nemen waarbij je per uur per persoon 3,5 euro betaald. Hierin zijn wijn, frisdrank en bier van het vat inbegrepen. We zijn echter aan het twijfelen of dit ons wel goedkoper gaat uitkomen. Ten eerste zijn e...
Andere Reacties: 4 7-4-2007 19:20:13

Kim
Totale kost
Hoi,Op hoeveel mag je ongeveer rekenen als je alle kosten bijeen rekent? Wij hadden voor onszelf eens een berekening gemaakt, maar nu horen we van verschillende reeds getrouwde koppels hoeveel zij in totaal betaald hebben en die bedragen verschillen ...
Andere Reacties: 16 7-4-2007 19:14:59

A
Pasta in hartvorm
HoiWeet iemand van jullie waar je pasta in hartvorm kan kopen? (omgeving antwerpen)Bedankt!GroetjesMieke
Andere Reacties: 4 7-4-2007 18:27:00

Saskia
Foto lokatie
Hoi, wij zijn op zoek naar een lokatie in de omgeving van Heppen/Leopoldsburg voor foto's te maken.groetjesSaskia
Andere Reacties: 0 7-4-2007 17:32:05

Ann
Witte duiven
Dag bruidjes, Wij willen op het einde van de viering witte duiven hebben. Wie weet waar ze die verhuren regio Limburg?Groetjes
Andere Reacties: 2 7-4-2007 16:49:15

Karolien
Carelshof
Hei, wij trouwen pas volgend jaar in augustus maar we zijn nu al op zoek naar een feestzaal. Is er al iemand naar Het Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg geweest?De locatie is prachtig maar ik weet niets van het eten.
Andere Reacties: 0 7-4-2007 16:28:26

saskia
bruidssuite gezocht
hallo, wij zoeken een bruidssuite in vlaams-brabant, maar het moet een beetje betaalbaar blijven. Alle tips zijn welkom.groetjessaskia070707
Andere Reacties: 2 7-4-2007 11:35:05

tamara
voordelen huwelijkscontract
Hoi, even een informatief vraagje, ik dacht altijd dat je zo'n contract enkel moet opmaken als er belangrijke goederen zijn voor je trouwt. Wij huren een huis, hebben elke een straatoude auto en een beetje spaargeld, maar alle rekeningen zijn al geme...
Andere Reacties: 1 7-4-2007 10:02:45

Stephanie
aan Isabel (uit Erembodegem)
Hallo Bedankt voor uw berichtje.We wonen momenteel ook in Erembodegem en zullen nog even wachten om te verhuizen ;)Mijn kleed komt van Mia Monta en ons feest gaat door in de Snip. En bij jullie?Wel leuk iemand te vinden die in dezelfde gemeente woont...
Andere Reacties: 1 6-4-2007 17:18:32

bieke
plastic puntzakjes snoepjes
weet er iemand waar je van die snoeppuntzakjes kan kopen om ze dan zelf te vullen met snoepjes. Wij willen dat aan de kindjes geven aan de kerk met een bellenblazertje erbij. En om het wat goedkoper te maken willen we dat zelf doen.groetjes en merci ...
Andere Reacties: 5 6-4-2007 16:21:18

Stephanie
zo maar uit nieuwsgierigheid
Hallo,ik trouw op 3 augustus 2007 en wou wel eens weten of er nog zijn die op dezelfde dag de grote stap gaan zetten. We trouwen alleen maar voor de wet en gaan nadien wel gezellig een feestje bouwen. Ben vandaag voor de eerste keer naar mijn kleed g...
Andere Reacties: 3 6-4-2007 15:08:19

Tamara
aanpassen website
Hey,wij hebben enkele maanden geleden een website aangemaakt via trouwplannen.nlDe gegevens die daar nu opstaan, zijn echter niet meer correct en ik kan die nu niet meer aanpassen, omdat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten ben! Ik kan ze oo...
Andere Reacties: 1 6-4-2007 13:03:42

Marjan
Bustier onder trouwkleed
Dag bruidjes,Omdat de trouwdag toch iets speciaals is, mag de lingerie niet ontbreken. Ik dacht om eens een bustier te kopen. Nu heb ik daar enkele vraagjes over:- Welke merken hebben goede bustiers?- Rond welke prijs draait het?- Is het niet te wa...
Andere Reacties: 6 6-4-2007 12:48:30

Katrijn
Cymbeline - NOg iemand kleedje van dit merK?
Ben een beetje nieuwsgierig...mijn kleedje komt van bij La Sposa in Roeselare en is van Cymbeline...HEeft iemand nog van dat merk een kleed? Het lijkt zo weinig voor te komen maar op hun website staan er prachtige kleedjes!!!
Andere Reacties: 16 6-4-2007 10:22:41

Christel
papa voorlezen in kerk
Hallo iedereenMijn papa wil best ook een tekst voorlezen uit het misboekje in de kerk en ik vond dat wel tof maar volgens mijn aanstaande wordt dat niet gedaan door de oudersZijn er bruidjes waar papa of mama ook een tekst leest in de mis?groetjesChr...
Andere Reacties: 5 6-4-2007 9:52:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...